מקלדת יש שירים שכותבים על מולדת ויש שירים שכותבים על מקלדת ויש לי חבר שמת ויש לי חבר שהשתמט ויש שירים שכותבים עם דמעה ויש שירים שכותבים בנשימה ואפשר להמשיך אבל למה?