מקלדת

  • פותח הנושא ini4
  • פורסם בתאריך

ini4

New member
מקלדת

יש שירים שכותבים על מולדת ויש שירים שכותבים על מקלדת ויש לי חבר שמת ויש לי חבר שהשתמט ויש שירים שכותבים עם דמעה ויש שירים שכותבים בנשימה ואפשר להמשיך אבל למה?
 

Cat up a tree

New member
זה......

נחמד אבל בתור משחקי מילים, לא משהו שאפשר כל כך להתחבר אליו (לא אני בכל אופן...)
 

ini4

New member
תאמת זה השיר השנוא עלי

בדיוק חשבתי איכס איזה שיר מגעיל כתבתי, למה העלתי את זה.
 
למעלה