מקווה שבתור רופאים תהיו פחות אנוכיים

הרגעלה

New member
הורים עם ילדים קיבלו הטבה נורמלית.

במקום אוטומטית בית חולים גרוע, השתתפו כרגיל בהגרלה, עם אופציה לקבל את הגרוע במידה וקיבלו הגרלה בלתי סבירה.
 
הבנתי אותך כבר בפעם הראשונה

אז השנה יש אגואיסטים. מישהו הבטיח לך שזה יהיה אותו הדבר בכל שנה? יכלו גם לא לתת הטבה כלל. בוא נגיד שיש הטבה. היא פשוט לא לטעמך. הציעו לך ברזילי - אבל זה לא מתאים לך - או שתיקח מה שנותנים או שתתמודד עם הסיכוי הקטן ממילא- יש הרבה דרכים לפתור את הבעיה ואף אחת מהן לא כוללת ירידה לרמה כזו כי אנשים לא מסכימים איתך. בעיניך בילדים עובר הגבול - בעיני זה בזוגות נשואים, או אתה יודע מה אפילו "ידועים בציבור" - אז למה האמת שלך טובה משלי? ואולי בעיני אחרים רק משפחה עם 3 ילדים ומעלה תכלל בהטבה - מה תגיד אז? תגיד תודה שמדובר ב4 שעות נסיעה ולא 4 שעות טיסה. קצת פרופורציות. אתה רוצה שנגיד לך שאתה נורא מסכן ושהעולם אכזר? באת להוציא קיטור - תתמודד עם הביקורת.
 
נראה לי

שבמקום לצעוק אגואיסטים ואנוכיים כל מילה שניה ושלל מילות גנאי והעלבות יכולת להציג את העמדה שלך בצורה הרבה יותר רציונאלית, שברור לקרוא אותה ולא טובלת בכל כך הרבה סנסציות. אני יכולה להבין את הצד שלך - על אף שזה דרש מאמץ עילאי לברור את העיקר מהטפל ומצד שני אני יכולה גם להתחבר לחבר'ה שרוצים סיכוי שווה והוגן להגיע למחוז חפצם גם בלי נישואים וילדים. בכל מקרה כל אחד זכאי לדעתו וזה שאתה רודה פה בכולם לא מוסיף לך נק' זכות.
 

הרגעלה

New member
../images/Emo26.gif כבר כתבתי זאת :

בחרו להציב להורים עם ילדים 2 אופציות : בית חולים גרוע או הגרלה עם סיכוי לקבל בין חולים בלתי אפשרי מבלי להפרד מהילד או להתפטר. האלטרנטיבה היתה לאפשר כמו בשנה שעברה, להשתתף בהגרלה כמו כולם, אך אם יתממש הסיכון של כ 2% היעלה בגורל בית חולים בלתי אפשרי, אז במקומו נקבל את בית החולים הגרוע, בדיעבד, ולא מלכתחילה. השנה בחרו שלא, אפילו לרמות ששנה שעברה, בכל הארץ, רק 4 סטודנטים נעזרו בהטבה. אנוכיות לשמה, זה הכל. זו לא מילת גנאי, אלא תיאור מצב, ועוד של מי שמתיימרים להיות רופאים, לצערי.
 

remember1

New member
לצערי - אתה מסרב להבין שאתה הוא האנוכי פה

אתה חוזר ומדגיש כמה שהאחרים, הם האנוכיים. ואתה מסרב להודות , או להבין, שמה שאתה מבקש- זו בקשה מאוד אנוכית. אתה מבקש הטבה לך, על חשבון האחרים. חד וחלק.
 

הרגעלה

New member
על בסיס ההגיון העקום שלך

כל אחד שמבקש הטבה כלשהי, בכל תחום בחיים, הוא אנוכי. אני מבין ששיקול כמו "אולי מגיע להם", נשגב מבינתך.
 

הרגעלה

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif מכיוון שיש כאן כאלה שעדיין לא הבינו

מכיוון שיש כאן כאלה שעדיין לא הבינו מה מהות ההטבה המבוקשת, ומשום מה בטוחים שאנו מבקשים את הזכות לבחור בית חולים איכותי כאוות נפשינו, איישר קו. טעות שלי שהנחתי שבפורום רפואה הגולשים ידעו במה מדובר, או שהם מספיק אינטיליגנטים לברר את העובדות לפני שהם מביעים דיעה נחרצת וכעת קשה להם לחזור בהם. לא ביקשנו בית חולים איכותי לבחירתינו (מזל שלא האשמתם אותנו בהכנת מצות מדם ילדים יהודיים), אלא ביקשנו שבמקום שיתנו לנו מראש את בית החולים הכי גרוע באיזור שלנו, שיאפשרו לנו להשתתף בהגרלה, ובמידה ונקבל בית חולים בלתי אפשרי (מבלי להתפטר מהעבודה ו/או להפרד מהילד), אז במקומו נקבל... שימו לב.. תחזיקו חזק... את בית החולים הכי גרוע באיזור שלנו. פשוט בדיעבד, ולא מלכתחילה. תוסיפו על זה את העובדה ששנה שעברה רק 4 (ובמילים : ארבעה) סטודנטים השתמשו בהטבה הזו, ותבינו (או שלא) מדוע מדובר באנוכיות לשמה. בכל מקרה, כתבת את הנ"ל מספיק פעמים, כמו גם את דעתי שאם מניחים את ההתחסדות המיותרת בצד, הורים עם ילדים הם פשוט לא כמו רווקים, וגם לא כמו הורים ללא ילדים (למרות שגם עבורם תתכן בעיה, אך קלה יותר), לצערי אאלץ לבחור בבית חולים גרוע, מפאת העובדה שאין ביכולתי לקחת את הסיכון של פיטורין או פרידה מהילד. כולי תקווה שכאשר יהיו לכם ילדים, האנוכיות תפנה מקומה לדברים חיוביים יותר. (ובשל כך עדיף שתקבלו מטופלים רק לאחר שיהיו לכם ילדים). כל טוב.
 

remember1

New member
אני דווקא הבנתי טוב מאוד , מההתחלה...

מאחר ואני כבר אחרי הסטאג.... ושמעתי את הדיונים האלה גם בשנה שלי כשהחליטו על ההטבות..... הבנתי טוב מאוד, ואני עדיין עומדת אחרי מה שכתבתי. [כשנעבוד יחד במחלקה, אתה תתחשב בי שיש לי ילדים קטנים יותר בבית ולך גדולים יותר ותקח ממני כמה תורנויות כל חודש? הרי ילד קטן שצריך להניק זה קצת יותר קשה.... אה, לא תיקח? ... לא חשבתי ]
 

הרגעלה

New member
איחולי.

אני שמח שהצהרת שאתה, בניגוד לאחרים, הבנתי מן ההתחלה, תעודת ההוקרה בדרך. אני גם שמח שאת עומדת מאחורי מה שכתבת, את לפחות עקבית. אנוכית מאוד, אבל לפחות עקבית.
 
שאלה בהקשר זה

בשנה שלי, וזה מסתובב גם בפורומים השונים ובעיתונים, צוין שפעמים רבות נשים מוותרות על חופשת הריון ולידה, בתק' ההתמחות ובאות לעשות משמרות. מי ש"דופקת את החברים והחברות" ומתעקשת על החופשה, מקבלת עין עקומה. מהנסיון שלך, איך זה "בחיים האמיתיים"? האם יש אמת בשמועות?
 

remember1

New member
בחיים לא שמעתי על מישהי שעשתה תורנות בחופשת

לידה.... (הכוונה כמובן לתקופה שאחרי הלידה, כשהמתמחה לא נמצאת במחלקה) . עוד במהלך ההריון: בעיקרון משבוע 20 מתמחה לא אמורה לעשות תורנויות, יש איזה תקנה בנושא. אם היא מתעקשת שהיא רוצה היא צריכה להצהיר על כך בכתב ולקבל אישור. מחברות שלי שהיו בהריון - אני יודעת שלרוב הן לא עשו תורנויות. יש אחת שהיתה במצוקה כלכלית ולכן עשתה. ולא שמעתי על "עניים עקומות" שהן קיבלו.
 

dimiorr

New member
אה, כולם הבינו אותך

פשוט לא מסכימים איתך. ומכיוון שבעיקר באת לכאן כדי להוציא קיטור, להשתלח בכל מי שמגיב לך ולהעליב אנשים על ימין ועל שמאל [כיאה לסטאז'ר הסופר-מוסרי והנאור שהנך] - יוצא שבעצם עשית כאן יחסי ציבור די גרועים ל"הטבה" הזאת להורים לילדים, גם לשנים הבאות. מעניין מה היתה דעתך בנושא הפגיעה בהגינות ההגרלה [סליחה, התכוונתי "ההטבה"] לפני שנהיית הורה לילד. שיהיה בהצלחה בסטאז'
 

talkr

New member
וואו, כל כך מסכים.

אם אי פעם אני אדרש להביע עמדה בכזו הצבעה, אפילו אם זה יהיה בעוד כמה שנים, אני לא אוכל שלא להיזכר במה שהלך פה... אבל מה איכפת לו? לא איכפת לו מהשנים שאחריו כמו שלא איכפת לו מאף אחד שהוא לא הוא עצמו.
 
ועוד משהו../images/Emo26.gif

הנסיעה מת"א לנהרייה ברכבת היא פחות משעתיים, אז איך הגעת לבי"ח המרוחק 4 שעות?!?!?
 

הרגעלה

New member
אולי אתה רוצה גם לבוא לשבת אצלי בסלון ?

הנסיעה ממקום מגורי, לבית החולים שעלול ליפול בחלקי בהגרלה, הוא 3-4 שעות לכל כיוון. אגב, נדמה לי שפספסת עוד דבר (לא מפתיע), הרי ביכולתי לבחור כעת את בית החולים הגרוע, ללא הגרלה, אם כך, אז מה כ"כ כואב לך שבמקום זה, אשתתף בהגרלה, ורק אם אגריל בית חולים בלתי אפשרי מבחינת מרחק, אז אקבל את בית החולים הגרוע שכבר הסכימו לתת לי ? כואב לך שאשתתף בהגרלה ? אתה רוצה לשפר את סיכוייך בהגרלה, ע"י כך שתמכור אותנו בנזיד עדשים מכיוון שאין לנו ברירה ? אתה מזכיר לי את אותו חייל שכשארוחת הערב בשטח לא הספיקה, שלף ממתקים שהביא מהבית, ומכר אותם במחיר מופקע. נכון, זכותו, אגואיסט ללא מוסר, אבל איזו ברירה היתה לנו ? את הממתקים קנינו. כנראה שגם את ברזילי. תסתכלו במראה ותראו את אותו חייל.
 
אני מוכן ברצון ללכת לברזילי שהוא כולה שעה

נסיעה מביתי ולא להסתכן ליפול בנהריה ואם הטבה זאת היתה מוצעת לי, כמו שהיא מוצעת לך, הייתי לוקח אותה בשתי ידיים. למה אינך מוכן לעשות זאת?!?
 
למעלה