מקווה שבתור רופאים תהיו פחות אנוכיים

הרגעלה

New member
אתה כותב מחוסר ידע.

עבור מי שסועד בן משפחה - לצורך כך יש וועדת חריגים. לא 4 נרשמו להקלה, אלא בהגרלה הקודמת, שהיתה הוגנת, רק 4 הורים עם ילדים נהנו בפועל מההטבה, בכל הארץ. אין מה לעשות, רווקים יותר גמישים, נקודה, כל השאר - התחסדות להצדקת אנוכיות אישית.
 
לא נכון

לדעתך הם יותר גמישים, רק לדעתך!!! בפועל הם לא צריכים להיות יותר גמישים ממך, אני אישית לא הייתי מוותרת על המגורים שלי על הסביבה שלי אפילו אם הייתי רווקה ומולי הייתה אמא עם 6 ילדים. אין לי בעיה להביע כלפיה אמפתיה, אבל הכל עם גבול. אתה עובר את הגבול, אני מציעה שתנוח בשבת ואח"כ סתם תעבור על השרשור הזה כדי לראות את עצמך מהצד ולהבין ולהפנים שאתה לא הגיוני בעליל.
 

moshedok

New member
אני מסכים בהחלט

אל תבוא לפה ותתחיל להתבכיין על אנוכיות שאתה בעצמך אחד כזה. תאמין לי שגם ללא ועדות חריגים לכל אחד יש את הבעיות שלו , לא רק לסעוד בן משפחה , יש עוד בעיות לא פחות רציניות שתגיד תודה שאתה לא מכיר אותן באופן אישי. תאמין לי שעם דיבור כזה אני ממש מתפלא איך בכלל התקבלת ללימודי רפואה בכלל , כנראה לא היו מבחני מור בתקופתך. ובטוח אתה לא לומד בבאר שבע. אתה פשוט בושה לציבור הרופאים באשר הוא .
 

natalysh

New member
אה, כי בבאר שבע כולם צדיקים חסודים?

(ע"ע המכתב ששלחו כמה נציגים בשם "הסטודנטים שלא רוצים ללמוד בנהריה"). ואגב, היו מבחני מו"ר בתקופת השנתן שלנו. וכל זה רלוונטי ל...?
 

הרגעלה

New member
קיבלו אותך לבאר שבע, מכיוון שאתה לא טוב ?

סביר להניח שקיבלו אותך לבאר שבע, מכיוון שאתה לא מספיק מוכשר להתקבל לתל אביב, לירושלים וכו', ואתה עוד מעז לנפנף בזה ?
 

הרגעלה

New member
הבחור כתב שהוא בטוח שאני לא לומד בבאר שבע

הוא צודק, היה ביכולתי להתקבל לבית ספר לרפואה ברמה גבוהה
 

Chenchookm

New member
../images/Emo31.gif

גם כן מופנה לתגובתו של משה, שחושב שהקבלה ללימודים בב"ש מעידה משהו על מישהו.
 
רוב האנשים לא רווקים

לרובם יש משפחות, גם אם לא ילדים. ואם מישהו נשוי ללא ילדים מקבל נהריה הוא צריך לעזוב את אשתו? או שאשתו צריכה לעזוב את העבודה? אני לא באמת רואה (אגב אני בחורה) הרבה הבדל בין המצב הנ"ל למצבך. אם תקבל נהריה, תעברו אתה ואשתך לבינימינה, או כל מקום אחר באמצע. אין ספק שמנקודת המבט שלך דופקים אותך. מנקודת המבט שלי אתה דופק את כל השאר. קח את הסיכון של ה"אחוזים הבודדים" ומקסימום תחליף - כמו שהרבה עושים. או תתמוד עם ההקלה שכן ניתנת לך. במבט לאחור - אם היית יודע שזה יהיה המצב - היית עושה משהו שונה? היית דוחה את הבאת הילדים לעולם?
 

הרגעלה

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif עדיין לא מובן ? אכתוב שוב, תקראי לאט :

לרווקים קל יותר לזוגות נשואים ללא ילדים קל יותר לזוגות נשואים עם ילדים קשה יותר הגבול לטעמי הוא עם ילדים. נכון שגם זוג שלכל אחד מהם יש זוג הורים שצריך לסעוד, וגם 2 זוגות תאומים, זוג אחר בגיל אפס, וזוג אחד בגיל בית ספר, ועוד הריון בחודש שמיני, יכולים להסתדר, השאלה באיזה מחיר. עובדה שבשנה שעברה הסטודנטים החליטו להעניק את ההטבה, אבל השנה כנראה יש ריכוז של אגואיסטים, שבחרו לומר להורים עם הילדים : או שתשתתפו בהגרלה, ומקסימום אחד מבני הזוג יתפטר, או שהילד ישאר רק עם הורה אחד, או שניתן לכם, ללא הגרלה, את בית החולים הכי גרוע באיזור שלכם. כ"כ קשה לאפשר לנו להשתתף בהגרלה כמו כולם, ורק אם יתממש הסיכוי של האחוזים הבודדים, רק אז נקבל את בית החולים הגרוע באזורינו ? (שים לב, הגרוע, לא בית חולים לבחירתינו). תוסיף על זה את ניסיון העבר, שמראה שרק 4 הורים בפועל נזקקו להטבה הזו,. אני פשוט מתבייש בשבילכם, ובשבילמטופליכם העתידיים.
 

zlp

New member
למה שתקבל שתי רשתות ביטחון?

אתה רוצה "רשת ביטחון" ולהיות קרוב לבית- תבחר בית חולים שהוא לטעמך "גרוע". אתה רוצה להיות כמו כולם ו"לזכות"- תסכן משהו. ממילא אתה טוען שהסיכון הוא נמוך מאוד- אז קדימה! ואחזור על זה: זה שוק גדול. שבר נוראי. לדעת שלאנשים שהלכו ללמוד רפואה יש גם רצונות משלהם ואגו. הייתי בטוח שכולם פה רק בשביל לסעוד עריריים על ערש דווי.
 

הרגעלה

New member
בטוח שהתקבלת ללימודים רפואה ? לא יודע לספור ?

איך ספרת 2 רשתות בטחון ? יש רק אחת. אנחנו משתתפים בהגרלה כמו כולם, ואם מקבלים בית חולים בלתי אפשרי מבחינת נסיעה (כ 4 שעות לכל כיוון), אז במקום זה מקבלים את בית החולים הכי גרוע באיזור שלנו. יש ?
 

הרגעלה

New member
בטוח שהתקבלת ללימודים רפואה ? לא יודע לספור ?

איך ספרת 2 רשתות בטחון ? יש רק אחת. אנחנו משתתפים בהגרלה כמו כולם, ואם מקבלים בית חולים בלתי אפשרי מבחינת נסיעה (כ 4 שעות לכל כיוון), אז במקום זה מקבלים את בית החולים הכי גרוע באיזור שלנו. יש ?
 
למעלה