מקווה שבתור רופאים תהיו פחות אנוכיים

הרגעלה

New member
למה ? לדעתי זה ברור.

קרא שוב את הפיסקה בהודעתי הראשונה, המתחילה במשפט : "ותחסכו ממני את התייפיפות הנפש"
 

remember1

New member
גם אם רווק נייד יותר מהורה זה לא אומר שהוא

צריך לשלם כדי שלהורה יהיה טוב יותר בחיים. מה שחשוב לך זה שלא תהיה רחוק מהילד ? תקבל בית חולים באזור , אבל לא בהכרח בית חולים הכי טוב. אתה רוצה סיכוי לבית חולים טוב יותר ? קח את הסיכון שתהיה רחוק. אי אפשר להנות מכל העולמות - גם שלא תהיה רחוק וגם בבית חולים טוב.... אני לא חושבת שאלה שאינם הורים צריכים לשלם כדי ש*לך* יהיה טוב יותר. אתה דווקא נשמע לי מאוד אנוכי.
 

הרגעלה

New member
זה בדיוק מה שזה אומר.

עובדה שלמרות שאנחנו מיעוט, שנה שעברה כן קיבלנו את ההטבה, אבל השנה היו קצת יותר ממחצית אגואיסטים ללא תקנה.
 
אתה חצוף

מה זה "בית חולים גרוע, בהגדרה"?!? בית חולים בו אתה לא יכול לשרוץ ולעשות מינגלינג כל היום במחלקת ההתמחות המבוקשת שלך (עור, עיניים, פלסטיקה, ילדים, א.א.ג וכו'...)? בית חולים פריפרי בו האוכלוסייה היא מאוד קשה ומשכבה סוציו-אקונומית נמוכה יותר? הרי למי מאיתנו בא לטפל ברוסים, ערבים, אתיופים? בית חולים בו אין את המכשור הרפואי החדיש ביותר? בית חולים בו לא כל הרופאים הבכירים/מתמחים בוגרי הדסה? לתומי חשבתי, שגם לאוכלוסייה שגרה בפריפריה מגיע טיפול רפואי נאות. כנראה שטעיתי, וזה לא באמת מעניין את הסטאז'ר הממוצע. אם אתה חושב שבית-חולים הוא גרוע - זאת בדיוק ההזדמנות שלך לנסות ולשפר אותו! עד שעה נסיעה לכל בית-חולים זה בהחלט סביר ועדיין לא מכריח אף הורה לעזוב את הילד שלו. נכתב ע"י סטודנט שמתכוון לבחור בברזילי או בנהריה במקום הראשון שלו (אני גר ליד ת"א).
 

הרגעלה

New member
אם אתה לא יודע מה זה בית חולים גרוע, בהגדרה

בהקשר של בית חולים שפחות כדאי לעשות בו סטאז' (בלי קשר בכלל להתמחות), אז אני מציע שתבדוק שוב היטב לפני שאתה בוחר, נראה לי שאתה בבעיה מבלי לדעת עליה
אם אתה גר ליד ת"א, ומתכוון לבחור בברזילי במקום הראשון, וזה לא ע"מ לקבל את מענק ה 5,000 ש"ח
אז כדאי שתחשוב שוב
"עד שעה נסיעה לכל בית-חולים זה בהחלט סביר ועדיין לא מכריח אף הורה לעזוב את הילד שלו" אתה צודק, חוץ מהעובדה שזה לא נכון. אם לא אבחר בברזילי, יש סיכוי שאקבל צפת או נהריה, ואם זה יתממש, ההשלכה המיידית היא לעזוב את הילד, וזאת מכיוון שלא פרקטי לנסוע למעלה משלוש שעות כל יום לכל כיוון.
 

zlp

New member
או לעבור לשנה לצפון

לא כתבת בן כמה הילד. אם הוא לא לומד בבית ספר, איפה הבעיה?
 

הרגעלה

New member
ומה יעשו בן/ת הזוג של אלו שאתה מציע להם לעבור

יתפטרו מהעבודה ? ומה עם הילד בבית ספר ?
 

zlp

New member
בדיוק מה שיעשה בן זוג של רופא ללא ילדים

לגבי הילד- שאלתי אותך פעמיים בן כמה הילד, לא ענית לי. אין הרבה סטאז'רים שהילד שלהם כבר בן שש. סטאז'רים עם ילדים קטנים יותר- יש ויש.
 

kontsy

New member
לא נכון

זוג ללא ילדים בהחלט יכול גם להיות קצת בנפרד אני ובעלי חיינו 3 שנים על קו חיפה-ת"א-ב"ש, ראינו אחד את השני רק בסופ"שים ושרדנו. אחרי שכבר גרנו ביחד הוא עבד בחברה שדרשה נסיעות תקופות לחו"ל לפרקי זמן ארוכים, שגם זה נראה לי ממש לא בעייתי (בעיקר כי אם זה מעל חודש גם אני מקבלת כרטיס טיסה לבוא לבקר
)... [הוא אגב פוטר לצערינו הרב במשבר ההיי-טק ומצא עבודה הרבה פחות מגניבה] אבל אין לי צל של ספק שאם היו כבר ילדים בעניין בחיים לא הייתי מסכימה לסידור כזה...
 

הרגעלה

New member
שטויות.

אתה לא מצליח להבין דבר בסיסי. רווק זוג ללא ילדים זוג עם ילדים קטנים זוג עם ילדים גדולים זוג עם ארבעים ילדים יש ? (רמז, הגבול עובר בין זוג ללא ילדים, שעוד יכול איכשהו להתפצל, לבין זוג עם ילדים)
 

zlp

New member
ואללה, תוכל להביא רפרנס ל"איפה עובר הגבול"?

 

הרגעלה

New member
כן, הגיון ומוסר פנימיים.

אבל מכיוון שזה שונה מאדם לאדם, זה לא מוסכם על הכל, אצלך למשל, הרפרנס לא קיים
 
אני אשמח אם תאיר את עיני הפורום במה זה -

"בית חולים גרוע, בהגדרה בהקשר של בית חולים שפחות כדאי לעשות בו סטאז' (בלי קשר בכלל להתמחות),"
 
היא לא ענתה על השאלה, וניכר כי גם אתה

מעוניין להתחמק ממנה... תענה לי ישר ולעניין - מדוע אינך מעוניין ליסוע כל יום שעה לבי"ח ברזילי?
 

הרגעלה

New member
אתה באמת לא יודע ?

מכשור פחות טוב, צוות פחות מקצועי, פחות הזדמנויות לראות פרוצדורות מעניינות. ותחסוף ממני התפלספות מיותרת, אם לשיטתך כל בתי החולים בארץ באותה רמה, אז או שאתה לא לומד רפואה, או שאתה לא חי בארץ, או שאתה בור. (או שלושתם יחד)
 

lidaka

New member
ומדוע

אתה זכאי לזכויות יתר מבחינת איכות בית החולים, כאשר סטודנט ללא ילדים (וגם סטודנט עם ילדים) יכול לקבל בית חולים "איכותי" או "לא איכותי" באותה המידה? השאלה איזה בית חולים תקבל מבחינת איכות אינה רלוונטית. הרלוונטיות היחידה שיכולה להיות היא האזור שבו תקבל את בית החולים.
 

הרגעלה

New member
לא ביקשתי רק בית חולים איכותי.

רק ביקשתי להשתתף בהגרלה כמו כולם, ואם יקרה שאקבל בית חולים שטכנית אין אפשרות להגיע אליו מבית להפרד מהילד (לדוגמא), מכיוון שמדובר ב 4 שעות נסיעה לכל כיוון, אז במקום זה אקבל את בית החולים הכי פחות מבוקש באיזור מגורי. מדובר רק באחוזי סיכוי בודדים שזה יקרה, וההיסטוריה מראה שאם זה קורה, זה קורה רק לבודדים (4), אז מספיק עם ההתחסדות.
 

lidaka

New member
אז תעבור מקום מגורים

למקום באמצע. אנשים עושים פשרות.
 
למעלה