מקווה שבתור רופאים תהיו פחות אנוכיים

הרגעלה

New member
למה ?

למה שאעבור דירה, שבת/בת הזוג אולי יאלצו להתפטר, או להפרד מהילד ? בכל הארץ, היו 4 הורים עם ילדים בלבד ש"נהנו", מהזכות הזו, מה כ"כ כואב לך ?
 

dimiorr

New member
נראה לי שהכי טוב

זה פשוט לעשות עוד ילד, ואז אם תיאלץ לעבור מקום מגורים תוכלו כל אחד לקחת ילד וזהו.
נו באמת, מספיק כבר עם ה"מגיע לי, מגיע לי" הזה. עד עכשיו הכל היה תלוי בך - מתי להתחתן, מתי להביא ילדים לעולם, מתי ללמוד. בסטאז' יש הגרלה שכולם צריכים להתמודד עם התוצאות שלה - גם הורים לילדים וגם כאלה שברוב חוצפתם אינם הורים עדיין. השנה לפני הכניסה לקליניקה בצענו דיון בכיתה על הטבה כזאת בדיוק, אבל ברמת ההגרלה למחלקות ולא הסטאז' - ואחד הסטודנטים שהוא בעצמו הורה לילד דיבר נגד מתן הקלות מיוחדות להורים במסגרת הגרלה. אתה טוען ש-4 סטאז'רים "נהנו" מההטבה, אחרים פה בפורום וגם אני טוענים שאם ההטבה היתה קיימת המספר הזה יעלה. ולא, זה לא יהיה מספר "סביר", כי זה אומר שיהיו 4 או יותר סטאז'רים ללא ילדים [שעשויים או לא עשויים להיות נשואים] שייאלצו להתפשר על מקום מרוחק מאוד [ורחוק מבן/בת הזוג] או כזה שלא נוח להם מסיבה אחרת. בקיצור, אינך יכול לכמת את ה"מידתיות" הזאת שאתה מדבר עליה, ואינך יכול לטעון לזכויות יתר בתור הורה. בהצלחה בסטאז'.
 

הרגעלה

New member
אל תיתן לעובדות לבלבל אותך.

"אתה טוען ש-4 סטאז'רים "נהנו" מההטבה, אחרים פה בפורום וגם אני טוענים שאם ההטבה היתה קיימת המספר הזה יעלה" לא הבנתי מה בדיוק אתה טוען. בשנה שעברה, הסטודנטים היו פחות אנוכיים, והחליטו לא להעמיד זוגות עם ילדים בפני סיטואציה בלתי אפשרית, והעניקו להם את ההטבה, בפועל, מכיוון שהסיכוי לקבל הגרלה בלתי אפשרית היא מאוד נמוכה, רק 4 סטודנטים מכל הארץ נזקקו להטבה. זו עובדה, לא דיעה.
 

talkr

New member
הוא אומר שאם ההטבה תהיה ברורה מאליה,

יותר זוגות יביאו ילדים. כי כיום חלק מהאנשים אומרים לעצמם "אני אחכה אם להביא ילד אחרי הסטאז', כדי לא להידפק בסטאז'", ואם ההטבה תהיה ברורה מאליה - זה לא יקרה, ויהיו יותר...
 

lidaka

New member
לא כואב לי שום דבר

אבל לכל אחד יש את הקשיים שלו. אצלך זה ילד, אצל אחרים מקרים אחרים.
 

הרגעלה

New member
אין לי מושג מה הקושי שלך (פרט לאנוכיות)

כך שדיבורים בעלמא לא מקדמים אותך לשום מקום.
 

lidaka

New member
אני שמח שהצלחת לאבחן אותי

ה"בעיה" שלך היא ילד. אתה בחרת לעשות ילד, אנשים אחרים לא בחרו לעשות ילדים - לא את שלך ולא את שלהם. כבר קיבלת הטבה אחת, החיים מלאים אי-ודאות ולעיתים התנאים בלתי נוחים. אף אחד לא הבטיח לך גן של שושנים כשתהיה סטאז'ר או מתמחה, ותמיד יהיה בעיות שלא יאפשרו לך לראות את הילד (כמו למשל 8 תורנויות בחודש). בנוסף, בני זוג מתפשרים, מעתיקים מקומות מגורים ואפילו עבודה בכדי לתחזק את התא המשפחתי הנ"ל. הבעיה היא שאתה "דורש" זכויות יתר, כאשר אתה חושב כי חובה על מערכת הבריאות לספק לך מקום עבודה/סטאז' קרוב לביתך. בעולם האמיתי אף מעסיק לא ייתן לך לעבוד קל"ב, בגלל שיש לך ילד. הוא יגיד לך להתמודד או לא לקחת את העבודה. ההתבכיינות והיציאה כנגד ציבור גדול מאוד (רוב) שחושב בניגוד אליך צורמת. מה תעשה כשתצטרך לבחור התמחות וההתמחות המבוקשת תהיה במקום המרוחק 4 שעות נסיעה?
 

הרגעלה

New member
קשקוש.

צא מהסרט, מספיק עם הדרמה, שום דבר לא יצדיק את האנוכיות שלך, גם לא דמגוגיה זולה עטופה בתאוריות משעשעות. העובדה הפשוטה היא שהשנה, בניגוד לשנה שעברה, יש הרבה יותר אגואיסטים, לצערי, זה הכל. אגב, אם עדיין לא הבנת, לא ביקשתי לעבוד קל"ב, ביקשתי שבמקום שאוטומטית אקבל את בית החולים הגרוע, אנסה את מזלי בהגרלה, ואם יתממשו שני האחוז (בערך) הבעייתיים, רק אז אקבל את בית החולים הגרוע, ולא מלכתחילה. אתה הבנת את זה, ברוך ?
 

lidaka

New member
הבנתי בדיוק

אתה מנסה לרקוד על שתי חתונות, לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, להמשיך, או שהבנת אותי, שטקר? ד"א, אתה הוד רוממתו הסטז'ר הראשון עם ילדים ששמעתי עליו שלא מסתפק בהטבת אזור. טול קורה מבין עיניך
 

הרגעלה

New member
בנוגע ל "הסטאזר הראשון"....

אולי זה מכיוון שרק השנה הכניסו את ברזילי לאיזור ת"א, חשבת על זה ?
 

הרגעלה

New member
אם הייתי מקבל בית חולים נורמלי, ולא את הכי

גרוע, מילא. אבל להציב בפני 2 ברירות, בית חולים גרוע או סיכון לבית חולים בלתי אפשרי, זה לא הוגן.
 

lidaka

New member
שוב פעם, ונסה מבלי להעליב

למה זה לא הוגן? אני יודע שמאוד קשה לך להסביר את עמדתך מבלי לזרוק כינויי גנאי, אבל נסה להתעלות על אופייך המהמם ופעם אחת להסביר מדוע "מגיע" לך הטבות כאלה או אחרות
 

הרגעלה

New member
אתה בטוח שלא כתבתי זאת כבר פעמים רבות לאורך

כל האשכול ? אם אתה בטוח, חפש שוב, ותתמקד במדרג שבין רווקים, לבין נשואים עם ילדים.
 

lidaka

New member
שאלות

1. האם המדרג שציינת הוא אינדבידואלי או אוניברסלי? 2. מה יעשה סטז'ר אשר דירג וקיבל את ברזילי במידה ואתה "נאלץ" לבחור בברזילי ולתפוס את מקומו?
 

lidaka

New member
כלומר

1. מבחינה הגיונית, אם רוב האנשים מצביעים כנגד מה שאתה מציע, מדובר בנורמה חברתית שמסתכלת על ההצעה שלך כעל הצעה אנוכית ואינטרסנטית (או כך לפחות בעיני רוב המצביעים) 2. לא ענית על השאלה: מה יהיה על הסטודנט המסכן שקיבל את משאת נפשו ברזילי ועכשיו נאלץ לותר עליה בגלל סטאז'ר עם ילד?
 

הרגעלה

New member
תשובה :

1. קבל כעובדה שההורים הם מיעוט בקרבהמצביעים, ועכשיו חשוב שוב על המשפט שכתבת. 2. משאת נפשו תאלץ לא להתממש, זו המשמעות של אפלייה מתקנת.
 
למעלה