מצעד מחאה נגד גירוש ומעצר ילדים

מצעד מחאה נגד גירוש ומעצר ילדים

בשעה 18:00 ניפגש בפינת הרחובות רוטשילד ונחלת בנימין (ליד האנדרטה). יחד נצא בצעדה אל עבר גינת לוינסקי שליד התחנה המרכזית. בשעה 19:30 תגיע הצעדה אל גינת לוינסקי, שם תערך הפגנה כנגד פעילותה של מנהלת ההגירה. בתחילת החודש החלה פעילותה של מנהלת ההגירה החדשה, ובאופן חסר תקדים ובניגוד לאמנות הבינלאומיות שישראל חתומה עליהן, יגורשו ויעצרו לראשונה גם ילדים. ילדי הפליטים (שישראל אינה יכולה להחזירם לארצותיהם לפי אמנת האו"ם) ייכלאו, ואילו ילדי מהגרי העבודה אשר נולדו כאן וזהו ביתם- יגורשו! קהילות מהגרי העבודה והפליטים נמצאות כיום במצב מתמיד של חוסר אונים וחשש לגורלם. בשבת נצעד ביחד, אזרחים, מהגרי עבודה, פליטים ומבקשי מקלט. הצטרפו למאבק- יחד נצליח למנוע את הגירוש והמעצר! ישראלים אומרים לא! לגירוש ילדי מהגרי עבודה ישראלים ‎[email protected]
 

IgalR

New member
ישראלים אומרים כן לאכיפת החוק.

ישראלים אומרים כן לגירוש מפירי החוק ומעצר משתפי הפעולה והעברינים.
 

roniway1

New member
להפסיק כבר את פסטיבל העבריינות המביש הזה !

ישראלים אומרים לא לפסטיבל העבריינות שמטרתו תמיכה בעבריינים השוהים כאן שלא כחוק. לגרש אותם ללא דיחוי , גם עם ילדיהם.
 

ayb1

Well-known member
אומרים לך חזור והסבר שיש הבדל התהומי בין פליט

למהגר עבודה ואת בשלך מכניסה אותם באותה קטגוריה ובכך את גורמת עוול לפליטים. לא אחזור על ההבדל, את מוזמנת ליקרוא זאת כאן בפורם שלך.
 
לאן הולכים?!?!? לתהלוכת העבריינים!!!!!../images/Emo66.gif

אני מנסה לארגן שבוע הבא תהלוכה של גנבים שמאוכזבים מאוד בעקבות הזיכוי של שי דרומי....יש מצב שתבואו??? מה אין איזה אחווה בין עבריינים??!!?!?! בסדר אז זה לא אותו דבר ....אני גנב רגיל....ואתם גנבתם את הגבול..!!!!...חדרתם למדינה לבניגוד לחוק .!!!!..הסתננתם וחיים פה בלי שום רשות או אישור!!!! ...עברתם ועוברים על חוקי ההגירה שקיימים פה עשרות שנים...אבל אחרי הכל... שנינו עבריינים לא??. אם זה לא היה עצוב זה היה ממש מצחיק
 

yagluli

New member
מאז חוק דרומי - מסוכן בעבודה..

כבר אין לי בטחון שאם אני אפרוץ לבית לא יירו בי! ואם יירו בי אני אפילו לא אוכל להגיש תביעה לביטוח לאומי על תאונת עבודה ! הצטרפו כולם לתהלוכת הגנבים והפורצים ! רק ביחד נוכל לשוב ולפרוץ בבטחה ..
 

ayb1

Well-known member
מלכהלה הנה לך תוצאה של אי הבחנה בין פליט

למהגר עבודה . מר חתוקה ממשיך את הקוו שהתוות כאן ומגיע למסקנות משונות מאוד בלשון המעטה. אשר לך מר ששון הטענות שלך לגבי פליטים אינן נכונות כלל, מי שמגיע לישראל ובקש אשרת פליט אינו עובר על החוק, להפך הוא פועל במסגרת החוק הבין לאמי עליו חתומה גם ישראל זה עשרות שנים. אם יקבל אישור מהגורם המוסמך לכך בישראל (דומני שזה נציג כל שהוא של האום) יקבל אשרת פליט ויוכל לשהות כאן באופן חוקי כולל אישור תעסוקה.
 
אין לי שום בעיה עם פליט\מהגר בעל אישורים!!!!

גם אני.... למרות גילי הצעיר הייתי כזה בעבר...כל עוד זה במסגרת החוק....אין לי בעיה עם זה...
 

roniway1

New member
מה זאת אומרת שהחוק ינפיק להם אישורים ????

זכותה של כל מדינה להחליט באופן מוחלט ובלעדי על הדרכים שאנשים יקבלו אישורי שהייה חוקיים. מה פתאום שהמדינה תעניק להם אישורים? בארצות הברית בכלל לא מנהלים דו שיח עם עבריינים לא חוקיים. כדאי להתחיל ללמוד מהם.
 

roniway1

New member
אולי די לתמיכה בעבריינים הלא חוקיים ?

מתנצל מעומק הלב שאני נותן דוגמא של מדינה שמחוקקת חוקי הגירה , ויודעת לעמוד מאחוריהם ולא לסטות מהם אפילו לא במילימטר. נסה להיות מהגר לא חוקי בארצות הברית , ולבלבל את המוח לרשויות ההגירה שם שאי אפשר לגרש אותך , בגלל שיש לך ילדים . נסה להגיד להם שהילדים שלך יודעים רק אנגלית , והם לא יודעים כלום על ארץ המוצא שממנה באת. ולמה אני באמת מזכיר רק את ארצו של הדוד סם , בוא נראה את "אחינו" מסודן ומהפיליפינים או מגאנה מנסים להגר לבריטניה , אוסטרליה , קנדה , ניו זילנד , שבדיה , שווייץ , גרמניה. למה הם באים לישראל? למה לא לשפר באמת את איכות חייהם , ולהגיע למדינות עשירות ומתועשות ?
 
קנדה היא

מדינת הגירה, אני יודעת שהרבה עובדים שבאים לכאן מקווים להמשיך אחר כך לקנדה. לגבי הפליטים, ישראל יותר קרובה למצרים מאשר לקנדה. אין לי בעיה בדוגמא למדיניות הגירה, אני רק סמתי לב שאנשים כאן מרבים להשתמש בארה"ב כדוגמא למדינה שחוקיה מושלמים ומתוקנים לגמרי, אני בספק אם אכן כך, אני בספק אם באיזו שהיא מדינה בעולם יש חוקים מושלמים.
 

roniway1

New member
אתה בטח הוזה - לא ?

לפני שאומרים שטויות - צריך לחשוב קצת. ואני מדבר על העיניין של קנדה. נכון , קנדה היא מדינה מעודדת הגירה , אבל לא לכל אחד שרק רוצה לשפר את מצבו הכלכלי. למרות היותה מדינה קולטת מהגרים - חוק ההגירה הקנדי מורכב כך: המסלול הפדרלי - צריך 67 נקודות במסלול הזה , צריך להוכיח מצב פיננסי טוב , השכלה אקדמאית , ידיעה טובה באנגלית - ועוד כל מיני דברים. אתה רוצה להגיד לי שלעובדים הסודנים יש את התנאים האלה ??
( או לעובדים מהפיליפינים , תאילנד ).
 
ברור שיש תנעים

בגלל זה הם עוברים בישראל כודם. (כדי לצבור נסיון ועוד כול מיני) כבר ראיתי הרבה עובדים ועובדות מהפיליפינים שלפני תום התקופה בארץ, מתחילים להכין את הנירת לבקשת אזרחות לקנדה. לגבי התאילנדים, אני לא יודעת כי רובם באמת לא דוברי אנגלית. הייתה לי כוונה לפרט את כול מה שכתבת בהודעתי הקודמת, אבל זמני היה קצר. אגב אני בת.
 
המצ"ב בארץ לא דומה למצב שארה"ב.

שם הם מתעסקים עם מהגרים שנכנסו לגבולות המדינה באופן לא חוקי ואילו כאן מדובר באנשים שהגיעו לארץ באופן חוקי ומוסדר ובגלל עיוותים בחוק הישראלי מצאו את עצמם בארץ בלי אשרות עבודה חוקיות. למדינה יש אחריות כלפי אלה שהיא עצמה הופכת לעבריינים בעל כורחם.
 

IgalR

New member
שקר וכזב דמגוגיה זולה.

בשנת 2006 לבדה נכנסו לארץ מעל 85 אלף עובדים זרים באשרת תייר ונשארו לעבוד כאן. ב 2001 נכנסו מעל 139 אלף עובדים זרים באשרת תייר ונשארו לעבוד כאן באופן בלתי חוקי ורק 104 נכנסו באופן חוקי. רוב הבלתי חוקיים היו בלתי חוקיים מהרגע הראשון שהם דרכו בישראל ועשו זאת במודע אף אחד לא הפך אותם עבריינים ולא עבריינים בעל כורחם. למדינה יש אחריות לאכוף את החוק ולגרש את השוהים הבלתי חוקיים.
 

רון סי

New member
מדובר בכוונה לעצור ולגרש *ילדים*

בלי קשר להבדל בין פליטים לבין מהגרי עבודה, וההבדל בין החוקיים והלא-חוקיים, הכוונה לכלוא ו/או לגרש ילדים שלהם היא בלתי נסבלת, ואסור שתצא לפועל.
 

IgalR

New member
אני מקווה שאתה לא מציע להחזיר לארצם ביתם

ומולדתם רק את ההורים . מה שאסור שיקרה הוא שחדר יולדות יהיה תחליף למחלקת רשיונות במשרד הפנים. מצד שני יכול להיות שאתה צודק וכדאי לנהוג בעבריינים אלו כבכל עבריין אחר שנשלח לכלא ומורחק מהחברה והילד עובד למשפחת אומנה או רשויות הרווחה.
 
למעלה