מצעד מחאה נגד גירוש ומעצר ילדים

רון סי

New member
אני מציע קודם כל

לא לעצור ולגרש ילדים. זה קודם כל. צריך להזהר מאד גם כשעוצרים ומגרשים מבוגרים, אבל לילדים אי אפשר לעשות את זה בכלל. עכשיו השאלה מה נגזר מזה לגבי ההורים, היא שאלה אחרת. לדעתי אין להפריד הורים וילדים בלי סיבה מאד טובה, וזה שההורים הם לא אזרחי הארץ היא לא סיבה מספיק טובה. לכן אין ברירה אלא להשאיר כאן גם את ההורים. יש לומר שבענין ילדי העובדים הזרים, הגישה שהשלטונות מציגים היא "מכיון שאנחנו צריכים פה עובדים זרים, אנחנו נביא אותם לפה, אבל נתייחס אליהם לא כמו אל בני אדם, אלא כמו אל חיות ואף פחות מזה". זו גישה פסולה מכל וכל. זה נסיון להחזיק את המקל משני קצותיו. גם לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה. מביאים לפה עובדים שיעשו את העבודה המלוכלכת והקשה ששום ישראלי לא מוכן לעשות. האנשים האלה חיים את החיים שלהם, ובין השאר גם מביאים לעולם ילדים. עכשיו המדינה מצטערת שהביאה את האנשים האלה לפה. אז צר לומר, אבל זו הבעיה שלנו, לא של הזרים. אם לא רצינו פה ילדים של זרים, לא היינו צריכים להביא את ההורים שלהם. מכיון שהבאנו את ההורים, עכשיו עלינו לקחת אחריות ולהחזיק את הילדים, וגם את ההורים שלהם. מי שלא רוצה פה ילדי זרים, שלא יביא לפה עובדים זרים.
 

IgalR

New member
אנחנו לא צריכים פה עובדים זרים.

מי שצריך פה עובדים זרים הם אלו שמרוויחים מהבאתם לכאן המעסיקים והעובדים הזרים עצמם. אנחנו לא צריכים לקחת שום אחריות כי המשמעות של דברייך היא שלהורים אין אחריות. מי שרוצה להביא ילדים לעולם שיחזור למולדתו הוא לא יכול להחזיק את המקל בשתי קצותיו לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה. אין בכלל שאלה של "אם לא רצינו פה ילדים של זרים" כי זה ברור לכל עובד/עובדת זרה "למי שיש ילדים חוזרים לביתם" והתנאי הזה ברור לה עוד לפני הגעתה לכאן. כל בנאדם צריך לקחת אחריות למעשיו בין אם הוא עובד זר או לא אי אפשר לפטור אף אחד מאחריות כי זה יפגע בילדיו. נ.ב. בישראל יש כ4000 אסירים בבתי הכלא ולהם כ 10,000 ילדים. האם לאותם ילדים שהם אזרחי ישראל מגיע פחות מילדי העובדים הזרים ?
 

רון סי

New member
אנחנו צריכים פה עובדים זרים ועוד איך

מי יבוא לטפל בבת המשפחה החולה הסיעודית שלי? ישראלים? מי יחליף את המטפלת הפיליפינית שלנו? ולא רק בסיעוד, גם בחקלאות ובנין הישראלים לא בדיוק מבריקים. מי שטוען שלא צריך פה עובדים זרים לא יודע על מה הוא מדבר. וזה כולל את השרים שמתבטאים כך. השאלה מה ההורים עשו או לא עשו אינה ממין הענין כרגע. כרגע יש עובדה ומציאות, שיש פה ילדים, ואת הילדים האלה, שחיים וקיימים, רוצים לעצור ולגרש. השאלה אם אפשר לדרוש ממהגרת עבודה שמוצאת עצמה בהריון פשוט לקום ולחזור לארצה רק בגלל שהיא בהריון, היא גם שאלה שמעוררת בעייתיות לא קטנה. אבל זו כרגע לא השאלה בכלל ולא נושא הדיון.
 

ayb1

Well-known member
לא בדקתי אבל נידמה לי שאתה מגזים ומעוות

אם יש כוונה לשלוח למולדתם רק את הילדים ולמנוע מההורים לצאת למולדתם ביחד עם הילדים זה דבר שלא יעשה. מצד שני אם הכוונה שלך לאפשר להורים מהגרי עבודה להמשיך ולשהות בגלל שהם הורים לילדים כי לדעתך ילדים של מהגרי עבודה אסור "לגרש" (להחזיר) בחזרה למולדתם אזי משהו במערכת הערכים שלך דורש תיקון וכיוונון. ישראל אינה יכולה להיות מיקלט לכל מהגרי העבודה מכל העולם,מהגר עבודה מגיע לישראל לבצע עבודה בהתאם לחוזה שנחתם איתו ובהתאם לכללי העבודה בישראל כאשר תם החוזה הוא אמור לחזור לארצו עם ילדיו אם נולדו לו ילדים בישראל תוך כדי שהותו בה.אין הוא או ילדו זכאים לאזרחות בישראל מכח החוק אלא לפנים משורת הדין וכל מיקרה נבחן לגופו של דבר.
 

רון סי

New member
הכוונה היא לבוא לילדים הזרים

לעצור אותם, לתפוס אותם בכוח, לסחוב אותם לבתי מעצר וכלא, לדחוף אותם בכוח על מטוסים, ולסלק אותם בכוח מהארץ. זו הכוונה. מי שתומך בזה, הוא זה שמערכת הערכים שלו בכי רע, ובאופן כללי אין מקומו בין בני תרבות. ישראל אינה מקלט לכל מהגרי העבודה מכל העולם. הרוב המוחלט של מהגרי העבודה שנמצאים כאן הורשו להכנס ע"י השלטונות, כאשר השלטונות עשו זאת משום שידעו שיש פה צורך בעבודתם של אלה. אפשר לדרוש ממהגר עבודה לעזוב את הארץ בתום אשרת העבודה שלו. אפשר אפילו לעשות זאת בכוח אם הוא לא משתף פעולה, אם כי צריך להזהר איזה כוח מפעילים ובאיזו צורה. אבל אי אפשר להפעיל כוח נגד ילדים, יהיה מעמדם אשר יהיה.
 

ayb1

Well-known member
היכן שמעת,קראת,ראיתשביצעו דבר כזה

הראה לי הוכחה אחת לביצוע מעצר גירוש וסילוק רק של הילדים. ולהבנתי ההחזרה למדינתם היא של הילדים ביחד עם ההורים . אין איש שיתמוך בהפרדת הילדים בכח ובמניעה מההורים להיצטרף לילדים ולהערכתי זה גם לא מבוצע כך.
 

רון סי

New member
ברור שיגרשו את הילדים עם הוריהם

ברור גם שלא תהיה "בעיה" כזו - ההורים לא ינטשו את ילדיהם העצורים והמגורשים. זו אחת הסיבות שתקיפת הילדים ע"י השלטון היא שפלה, פחדנית ומבישה במיוחד - ע"י תקיפת הילדים החלשים מאלצים גם את הוריהם לעזוב. אני מרחם בכל ליבי על השוטרים שייאלצו לעשות את עבודת התקיפה של הילדים הזרים. אם הם נורמלים, בודאי לא יוכלו לישון בשלווה אפילו לילה אחד אחרי שיעשו זאת. אם הם לא נורמלים, יש לרחם עליהם בשל כך.
 

IgalR

New member
אין לך מה לרחם על השוטרים.

העם איתם ומחזק את ידיהם על עבודתם החשובה. קומץ הזויים שאיבדו את הדרך את ההבנה של מהות מדינת ישראל לא יצליחו לרפות את ידיהם.
 

IgalR

New member
העם הוא זה שמחוקק חוקים באמצעות נבחריו

וחוקים אלו חלים גם על מיעוט זניח אם כי בעל אמצעים ומייצר הרבה רעש בתקשורת בשבועות האחרונים.
 
חבר'ה אתם שוכחים שישראל היא זאת

שהביאה אותם לכאן. היא לא מקלט, הם לא ברחו אליה, הם באו כי הזמינו אותם.
 

IgalR

New member
אם כך אין בעיה בכלל.

הזמינו אותם בתנאים מסויימים משלא עמדו בתנאים הם חייבים ללכת כי כמו שהסברת בבהירות ישראל היא לא מקלט ואף אחד לא ברח לכאן, לא העובדים שהגיעו לכאן ממדינתם ולא הפליטים שהגיעו לכאן ממצרים.
 
למעלה