מצעד המכירות של מוזיקהנטו2007

bleeding guitar

New member
אחלה אלבומים הם מכרו השנה ../images/Emo168.gif

כ"כ מגיע לרונה להיות בטופ, חבל שהיא לא קיבלה את ההכרה הנכונה גם במצעדים המפגרים שהיו השנה. (האמת כולל שלנו, שמישהו יזכיר לי מי זכתה אצלנו השנה?
)
 
כן קשה לי להאמין

שמשהו שהוא לא מיינסטרימי כל כך כמו רונה יגיע לראש המכירות מגיע לה כל הכבוד כבוד למוזיקה הטובה בהחלט
 

choo

Active member
יש לכם מושג מי הקהל של מוזיקה נטו?

אם תשאלו אנשים שלא מכירים מוזיקה אלטרנטיבית היכן הם קונים דיסקים - האם הם יאמר לכם "מוזיקה נטו", או "חנות צליל/טאוור רקורדס/משהו דומה"? התחושה שלי שקהל הקונים של מוזיקה נטו לחלוטין אינו מייצג את הקהל הרחב - בידקו בסטטיסטיקה של החנויות המסורתיות, ולהערכתי תקבלו תמונה שונה לחלוטין. לשם הדוגמא - מצעד מכירות של מומה, המבוסס על נתונים של רשת טאוור רקורדס - ראו קישור מצורף (זה אמנם רק של שבוע אחד, ונכון שהבנות נחמה בראש, אבל הסתכלו על הרשימה המלאה ועל החברות המפיצות).
 

יניבל1

New member
מוזר שהבילויים הגיעו למקום שמיני

זה האלבום הכי לא קומוניקטיבי שיצא לי לשמוע בזמן האחרון (והוא גם לא כל כך טוב דלעתי, בטח לא כמו הראשון ) ממש מוזר שאלבום שרק שיר אחד בו (שגר פגר) הוא קצבי מגיע כל כך גבוה (ולא שאני אומר שהוא גרוע, פשוט הכי לא פופי שאפשר) כנראה שאנשים הוכלים אחרי הייפ כמו זומבים בכלל הייפ כל הקטע שלה רשימה הזו , אנשים קרנו קונה קינן ונועם רותם לא כי הם ניהיו פתוחים יותר למוזיקה אלטרנטיבית , אלא כי התקשורת יצרה סביבם הייפ (אם הם באמת טובים או לא, זה כבר לדיון אחר)
 

ivis

New member
גם

''שיר בחסות המועצה לפירות הדר'' הוא שיר קצבי.
 

ivis

New member
ואם בא לך להיות יותר קטנוני

אז גם ''חיליק פורצלינה מסתכל על המצעד'' הוא שיר בכלל לא שקט וזה כבר מביא אותנו לשלושה שירים לא שקטים מתוך 11 בדיסק שהוא, מה לעשות, שונה מהדיסק הראשון, אבל מעניין מאוד (במיוחד אחרי כמה וכמה שמיעות)
 

יניבל1

New member
תפסיקי לשחק אותה כזו חכמה

חשבת על זה שאולי ברח לי לרגע מהשירים האלה ? מה שבאתי הלגיד שהקו הכללי של האלבום הוא הכי לא קצבי שיש, מה את מתחילה להתחשבן איתי עכשיו על מספר השירים? ות'אמת שאמרתי לעצמי שנאי צריך לשמוע אותו המון פעמים כדי לאהוב , הוא נראה כמו אחד מהאלבומים האלה, אבל מה עלשות גם אחרי 10 האזנות אליו אל הצלחתי להתחבר , זה כנראה כבר עניין של טעם , אבל זו לא היתה הנקודה, הנקודה היתה שכשאלבום כזה מצליח כל כך במכירות אז זה אך רוק בגלל ההייפ סביבו, הוא פשוט לא אלבום קומוניקטיבי בשיט
 

ivis

New member
קודם כל, אני בן...

ואולי כדאי שאתה זה שתפסיק לשחק אותה כאן על כולם עם כל המנטרת ''אני שומע להקות שלא קיימות בכלל ובטח ובטח שהן לא מיינסטרים, טפו טפו טפו, חלילה שאני ועוד אנשים נאהב את אותו הדבר, אני ייחודי ומיוחד (אמא אמרה לי)'' יאללה כבר נמאס מזה.. אז מה אם יש הייפ סביב אלבום? זה אומר שהוא לא טוב? זה אומר שאסור לשמוע אותו? זה אומר שכל מי ששומע אותו הוא קונפורמיסט חלול ונבוב שאין לו טעם? והתחשבנתי איתך על מספר השירים רק בגלל שהטעת בתגובה שלך (ואז במקום להגיד ''טעיתי'' ניסית לעקוץ) ונתת תמונה לא אמיתית בקשר לשירים באלבום (מה שאומר שהוא לא נכנס לך לראש, וזה בסדר) אבל גם ביקורת מהשרוול צריך לדעת לתת, ושיעמדו מאחורי המילים גם עובדות.
 

יניבל1

New member
כן אתה צודק

האלבום לא נכנס לי למח , אני מצטער שהעזתי לכתוב עליו שהוא לא קצבי , כי הוא בכללצ בסיגנון של רוני סופרסטאר ואגב אם אתה תוהה למה אני מזלזל בטעם המוזיקלי שלך ושל עוד כמה פה אז זה בגלל הודעות מהסוג האחרונה שלך שמעידה על חוסר אינטיליגנציה חמור , ומה לעשות שלמי שאין הרבה אינטיליגנציה אז הוא גם לא מבין גדול במוזיקה כי זו נגזרת אחד של השני וכן כשמישהו שומע אלבום מסויים רק כי יש סביבו הייפ אז זה אומר שהוא קונפורמיסט חסר אישיות , מעניין מאד שאנשים שבזו למוזיקה אלטרנטיבית הפכו תוך יום לאנשי מחתרת פתאום תחשוב על זה (אם לא קשה לך מדי)
 

KEEK

Member
אולי תנוח כבר?

איכשהו כל תגובה שלך מעוררת ויכוח לא נעים. יאללה תקבל כבר את זה שיש אנשים שיש להם דעות שונות משלך. ואם מגיבים לך תנסה ללמוד ולהפנים מזה מאשר ישר להתקיף. אני יודע שקשה לך עם זה, אבל תתמודד!
 

יניבל1

New member
למה שאני אנסה להפנים?

מי קווה שאייויס הזה צודק בדיון? למה בגלל שהוא יותר נחמד ממני זה אומר שהוא בהכרח צודק ואני יוצא כאן האטום? מהתגובה שלך לא נראה שאני האטום כאן בכל הסיפור........
 

רופרט5

New member
../images/Emo216.gif

די כבר עם הדיון המיותר הזה, באמת. אף אחד לא אמר שהוא צודק (ונראה לי שכדאי שתעבור קצת על ההודעות שלך לפני שאתה שולח אותן, הן בקושי קריאות בגלל כל שגיאות הכתיב, אבל זאת רק המלצה שלי וזה.), אף אחד לא אמר שאתה צודק. כל אחד והטעם שלו, ודי. למה להתלהם סתם?
 

ivis

New member
...

בוא נסכם ככה: 1. אתה לא מכיר את הטעם המוזיקלי שלי אז קצת קשה לך לזלזל בו.. נכון? 2. אנשים משנים את דעתם על מוזיקה. 3. לאנשים יש דעות שונות משלך. 4. תתמודד. 5. כשמישהו שומע על אלבום/אומן ממישהו אחר/עיתון/אתר אינטרנט/פורום/חוצנים ואז הולך לשמוע אותו בעצמו, זה לא קונפורמיזם, אחרת, גם אתה לא היית מכיר את כל שאר הלהקות שרק אתה ועוד 20 איש מכירים ואתה כ''כ אוהב. 6. אם על האלבום השני של הבילויים היה פחות הייפ, אז היית אוהב אותו יותר (זה לא מגניב לאהוב מה שכולם אוהבים הרי). 7. תתבגר. 8. אני סיימתי להגיב לך.
 

יניבל1

New member
אז אתה לא יודע כנראה מה זה "הייפ"

הייפ זה לא שהמוזיקה שלך מופיעה במייספייס או בפורום מוזיקה אלטרנטיבית של ווינט הייפ זה שבבמדיה המרכזית מפמפמים את השם שלך השכם וערב, אנשים בלי דעה עצמאית לכן יעדיפו לשמוע את מה שבמדיה המרכזית כי כולם שומעים את זה וזה IN וכנראה שזה הדבר הכי מגניב שיש , בגלל זה אני בז לאנשים כאלה
 

רופרט5

New member
../images/Emo31.gif נו באמת,

מה אתה חש את עצמך שאתה "בז לאנשים האלה"? (באמת שניסיתי לא להתערב אבל המשפט הזה עשה לי רע, אז הייתי חייבת להגיב.)
 

dsol

New member
ובאמת.... מי אמר שמיינסטרים זה לא טוב?_../images/Emo189.gif

או שמה שעושים "הייפ" סיביבו זה בררה ? אולי ה"הייפ" הגיע בגלל שזה באמת איכותי ? יצא לך לחשוב על מצב שכזה ? או מה תעשה אם האמן האהוב עליך כרגע פתאום יקבל הכרה מטורפת ולא יפסיקו לדבר עליו ? תפסיק לשמוע אותו כי הוא מיידית נהפך להיות גרוע ? זה ממש נראה לי טיפשי מה שאתה אומר
 

יניבל1

New member
אני ממליץ לך לעבור קורס בפסיכומטרי

כי הלוגיקה שלך שווה לתחת אם מישהו שומע להקה מסויימת רק כי היא מפורסמת אז זה עושה אותו גרוע לא את הלהקה באמת לך ליואל גבע או לקידום ותבקש עלשות קורס פסיכומטרי אוז אתה תבין יותר טוב על מה אני מדבר (אני מקווה בשבילך)
 

dsol

New member
../images/Emo4.gif_../images/Emo189.gif

ממש גרמת לי להרים גבה... אני ממש לא רואה מאיפה התגובה הזו באה אבל בסדר... יש גם כאלו שלא יודעים לקבל תגובות של אחרים אבל רק לידע כללי... אם אתה לא יודע לקבל תגובות בלי להתחיל לזרוק הערות ושטויות באוויר אז פשוט אין סיבה שתכתוב
 
למעלה