חח אני שונא אותו
M Mike A New member 7/10/05 #30 תראה איזה חמוד http://i6.photobucket.com/albums/y249/zinister/skazi_13.jpg
M MULAN30 New member 7/10/05 #14 שבת שלום ומבורכת לכולם מצעד האהבה כבר מזמן לא אהבה.. אלא מצעד גאווה מספר שתיים... ככה זה מה שקורה בתל אביב.. ואני אומרת.. לבריאות שיהיה לכולם חח סי יו
שבת שלום ומבורכת לכולם מצעד האהבה כבר מזמן לא אהבה.. אלא מצעד גאווה מספר שתיים... ככה זה מה שקורה בתל אביב.. ואני אומרת.. לבריאות שיהיה לכולם חח סי יו