מצעד האהבה 2005 !!!

MULAN30

New member
שבת שלום ומבורכת לכולם

מצעד האהבה כבר מזמן לא אהבה.. אלא מצעד גאווה מספר שתיים... ככה זה מה שקורה בתל אביב.. ואני אומרת.. לבריאות שיהיה לכולם חח סי יו
 

RN2

New member
../images/Emo5.gif

חשבתי שתבואי הייתי מצלם אותך סופ סופ ומפיץ באינטרנט!
 

RN2

New member
איכפת לי מהגייז

העיקר יש אינפקטד בסוף חחח
 
למעלה