מצטרפת חדשה

נתי100

New member
מצטרפת חדשה

היי, אני מהפורום השכן אך בהריון, כבר שבוע חמישי, אחרי מספר טיפולי הפרייה. החלטתי שעדיין לא לספר וכו´... עד שנראה שק ודופק, אך יש לי מליון שאלות וחששות ואשמח לקבל קצת עידוד ועזרה. נאמר לי על ידי הרופא שלי לבוא לבדיקה רק בעוד כשבועיים, האם כך מקובל? ובינתיים להמשיך ולהשחיל את הפנינים... יש לי כאבים קלילים בבטן התחתונה וגם קצת בשחלות, כמו כן וסליחה על השאלה... כשיש לי פיפי יש לי לחץ בבטן התחתונה מוכר? אם זה הריון מחוץ לרחם יש סימנים מוקדמים? כזכור הרופא שלי לא מוכן שאבוא לבדיקה בינתיים... מצטערת על הצפת השאלות.. אני סופרת ימים עד לבדיקה. חשבתי שההריון יהיה לי נחמד, אך בינתיים אני רק מפחדת כל הזמן. תודה
 

venus13

New member
קודם כל המון מזל טוב להריון ../images/Emo140.gif

ראשית , קחי נשימה עמוקה, חיוך רחב - ותגידי לעצמך שאת בהריון ושהכל יהיה בסדר !!! לגבי החששות שלך - הם מאוד מובנים ומוכרים ואני מקווה שעם התבססות ההריון תרגישי יותר בטוחה בו ובעצמך התופעות שאת מתארת - לא נישמעות לי חריגות - אבל אני מציעה לפחות בשלב הראשוני לשתף רופא או אחות בחששות שלך ולא "להתבשל" איתם בעצמך הסיבה שאת הבדיקה עושים רק בעוד שבועיים - היא במטרה לראות אז שק עוברי עם דופק עם כי אפשר לעשות בדיקה עוד קודם לכן - לוודא קיום שק הריון בתוך הרחם. (אם כי גם תוצאה כזו אינה שוללת הריון מחוץ לרחם) מאחלת לך המשך הריון קל תקין ואופטימי ונוס
 

batcheni

New member
היי נתי,

אין לי כל כך מה לענות לך. אבל אהבתי את המשפט האחרון - חשבתי שההריון יהיה לי נחמד אך בינתיים אני רק מפחדת כל הזמן !! את לא יודעת כמה שזה נכון !!!!! נגזר עלינו לחשוש כל הזמן. וזה הגיוני לחלוטין, כי ההריון שלנו הוא יקר, לא הגיע בקלות. אז תמיד חוששים וחוששים. אני יכולה להעיד על עצמי ששלושה חודשים הייתי משוגעת לחלוטין מרב חששות. ולפני כל אולטרא סאונד הודעתי לבעלי ולאמי שיתכוננו לגרוע מכל ! (משוגעת, אני יודעת !). מתחילים להנות ממנו, כאשר מרגישים תנועות ויודעים שהכל בסדר. נהנים בסוף, אל דאגה !!!
 

העין ה 3

New member
כאבים בבטן

נכנסתי במקרה, אני בטיפולים לקראת ילד שלישי, וממש לא בהריון, אבל אוכל לתרום מנסיוני בעבר. הכאבים שאת מתארת הם נורמליים לחלוטין ושגרתיים. זה כאבים של כאילו שאת עומדת לקבל את המחזור ובגלל זה הם כל כך מפחידים אותנו (במיוחד לאחר טיפולים - כשכל כך קשה להאמין שהנס אכן קרה...). כמו שכבר אמרו קודמותיי - את האולטרסאונד הראשון עושים בשבוע שביעי כי רק אז אפשר לראות דופק. ולגבי להרגיש תנועות - זה יקרה לך בע"ה
רק בסביבות שבוע 20-23. ועד אז תחיי מאולטרסאונד לאולטרסאונד. בהצלחה מכל הלב!!!
ורדה
 

נתי100

New member
../images/Emo51.gif לכולכן

אני מקווה שהזמן יעבור לו מהר, והבדיקות יהיו בסדר... לפחות עכשיו אני יודעת שזה לא רק אצלי כך... שוב תודה
 
../images/Emo49.gif../images/Emo49.gifוברוכה הבאה../images/Emo24.gif

שמחה לראות שיש לנו עוד חברה חדשה בפורום. ענו לך כאן החברות המנוסות, ואני מצטרפת לכל מילה. בקשר להריון מחוץ לרחם (ולאור העובדה שבשבועיים הקרובים לא תהיה לך אף בדיקה): את יכולה לבצע בדיקת דם להריון בקופ"ח (אין צורך בהפניית רופא) ולעקוב אחר העליה בבטא (וכל זה בגלל שאת לא רגועה, וזה מאוד מובן). מאחלת לך הריון משעמם, בריא, תקין וארוך ואת מוזמנת "לשוטט" בפורום ולקרוא מידע שיהיה לך רלוונטי בעתיד.
 
../images/Emo52.gif מצטערת על ההתפרצות

אבל, גם אני חדשה פה,עם הריון שהתגלה בהפתעה לאחר שלא האמנתי שאכנס להריון (הייתי מועמדת לתרומת ביצית על פי כל הרופאים שהלכתי אליהם. אין לי מושג באיזה שבוע אני, אך מרגישה לא טוב כבר בערך חודשיים, רק ביום שני יש לי U.S ובינתיים כולי מלאת דאגה וחששות. ראיתי שעניתן כי עלייה בבטא מראה על הריון שממשיך, האם הבנתי נכון, אם הבטא גדלה זאת אומת שההריון עדיין ממשיך? נורא מפחדת שפתאום יפסיק או לעובר יקרה משהו (יצאה לי בטא של 52750) יש לכם איזשהי גלולת הרגעה מנסיונכן עד יום שני??? תודה תודה ונראה לי שזה הפורום הכי כיפי פה!
 

מרב.

New member
גלולת הרגעה?

עם בטא כזו נראה לי שממש אין לך מה לחשוש. את בוודאי בשבוע מתקדם למדי, וחסכת לעצמך הרבה חששות ולילות לבנים של ההמתנה עד לצפיה בשק+דופק. חבל שלא קבעו לך ליום ראשון תור- אבל לא תהיה לך ברירה אלא להחזיק מעמד עד יום שני. אז- תחזיקי מעמד... ומזלטוב!
 
../images/Emo49.gif וברוכה הבאה../images/Emo24.gif

באמת זה סיפור-חיים (כשמך). קראתי את ההודעות בפוריות וזה אכן מופלא ומרגש. החששות שלך מאוד לגיטימים ומובנים. אנחנו צריכות אישור אינטנסיבי לקיומו ותקינותו של ההריון, אבל רק הבדיקות שאנחנו עוברות מפעם לפעם הן האישור להריון היקר שלנו. בשלבים מאוחרים יותר, בסביבות שבוע 20+- מתחילים להרגיש בתנועות העובר ואז זה מקל קצת מהלחץ. אז גלולת הרגעה אין לי, מצטערת, וכל שאני יכולה לעשות הוא לאחל לך המשך הריון בריא, תקין, מלא ומשעמם. ממליצה לך, כמצטרפת חדשה, לשוטט בדף הראשי, לגלוש לקישורים, ולהכנס ללוחות ולקרוא עוד מידע המצוי בדפים השונים בנוגע להריון.
 
נתי ../images/Emo49.gif

נורא מבינה אותך, גם לי רצים מליון תסריטים רעים בראש אבל חייב להיות בסדר, אחרי כל כך הרבה יסורים ודאגות!
 

נתי100

New member
תודה ושאלה לגבי דלקת בדרכי השתן

עשיתי בדיקת שתן לתרבית והתוצאה מצביעה על דלקת עם חידקים מושבות וכו´.... האם מוכר לכן?? מה עושים? הכל קורה לי ביום שבת, מכירות את זה...
 
מה עושים../images/Emo35.gif כמובן שמדווחים לרופא/ה

המטפל/ת. בהריון יש סיכוי גדול יותר ללקות בדלקות. חלקן לא מסוכנות אבל חלקן כן, ואת זה יכול לקבוע אך ורק רופא.
 
לי הומלץ על תרופת סבתא לדלקות בדרכי

מים עם לימון, כמו לימונדה רק יותר לימון ופחות סוכר. אני הייתי מערבבת בקבוק מים של ליטר וחצי עם לימון סחוט אחד וקצת סוכר. ענת
 
ברוכות הבאות../images/Emo65.gif

בואו בהמוניכם, יש לנו מקום לכולם! החששות מובנים - האם לספר (אנחנו לא סיפרנו אפילו להורים עד הUS הראשון), מה קורה שם, למה לא לעשות US כל יום וכו´... זה עבר על כולנו, תאמינו. העניין הוא שהשבועות האלה הם באמת מוקדמים, ולרוב לא רואים כלום בUS עד שבוע 7-8. לכן צריך להאזר בסבלנות, אין ברירה. כאבים ומיחושים שונים - אלא אם כן מדובר בכאבים חזקים במיוחד - הם גם נורמליים (ואם עברתן טיפול, אפשר שחל מזה הוא הודות ל"עידוד המערכת" בטיפול). מה שחשוב הוא לבחור ברופא שמתאים לכן, שתוכלו להתקשר ולשאול אותו שאלות. זה רק מחמיר עם התקדמות ההיריון. לגבי היריון מחוץ לרחם - אם אני לא טועה כאבים חזקים באחד הצדדים או דימום יכולים להעיד על זה, אבל זה מאוד מאוד כללי. לא לחשוב על זה, בפקודה (להגיד לכן שאני לא חשבתי על זה למרות שעשינו הפרייה?) ולהינות מתחילת ההיריון!. שוב
.
 

kuki12

New member
מזל טוב ענקי עם הרבה ../images/Emo24.gif

מצטרפת לדעות של כולן, הכאבים שאת מתארת נורמליים בהחלט, וגם ההרגשה שיש לחץ בבטן כשצריך פיפי , הכל נורמליולמרות זאת החששות לא עוזבות כל הזמן אבל עם הזמן תהיי יותר בטוחה בעצמך ואחריי כל אולטרה סאונד תצאי עם כזה חיוך רחב , שימלא אותך עד הבדיקה הבאה והכי חשוב חשוב חיובי ולשמור על עצמך , פשוט תורידי הילוך , תהיי רגועה ותהני מהספק שאת בהריון סוף כל סוף, בהצלחה.
 

אפרת12

New member
../images/Emo49.gif נתי וברוכה הבאה ../images/Emo140.gif../images/Emo70.gif

בהחלט מקובל - רק בשבוע 6 או 7 לבדוק לראשונה. אין מה לראות קודם. מאוד סביר שהכאבים מקורם עדין בגירוי האיזור בזמן הטיפול. לגבי הריון מחוץ לרחם - תזכרי בבקשה שהאחוזים של המקרים האלה הם מאוד נמוכים, אז למה שיקרה דוקא לך
ולגבי נחמד בהריון - מי סיפר לך את השטות הזו
... ייקח עוד זמן עד שתתחילי ליהנות. ההתחלה, לצערנו, מלווה בחששות ופחדים, במיוחד כשאנחנו אחרי טיפולים וההריון כל כך יקר, ואובדן שלו מלווה גם בחשש מתקופת טיפולים נוספת. אני אומרת את זה בצורה קצת מוקצנת, לא כדי לדכא, אלא כדי להבהיר לך שאת בסדר גמור
. עוד יגיע היום שתיהני. מבטיחה לך
 
למעלה