מצטרפת חדשה
היי, אני מהפורום השכן אך בהריון, כבר שבוע חמישי, אחרי מספר טיפולי הפרייה. החלטתי שעדיין לא לספר וכו´... עד שנראה שק ודופק, אך יש לי מליון שאלות וחששות ואשמח לקבל קצת עידוד ועזרה. נאמר לי על ידי הרופא שלי לבוא לבדיקה רק בעוד כשבועיים, האם כך מקובל? ובינתיים להמשיך ולהשחיל את הפנינים... יש לי כאבים קלילים בבטן התחתונה וגם קצת בשחלות, כמו כן וסליחה על השאלה... כשיש לי פיפי יש לי לחץ בבטן התחתונה מוכר? אם זה הריון מחוץ לרחם יש סימנים מוקדמים? כזכור הרופא שלי לא מוכן שאבוא לבדיקה בינתיים... מצטערת על הצפת השאלות.. אני סופרת ימים עד לבדיקה. חשבתי שההריון יהיה לי נחמד, אך בינתיים אני רק מפחדת כל הזמן. תודה
היי, אני מהפורום השכן אך בהריון, כבר שבוע חמישי, אחרי מספר טיפולי הפרייה. החלטתי שעדיין לא לספר וכו´... עד שנראה שק ודופק, אך יש לי מליון שאלות וחששות ואשמח לקבל קצת עידוד ועזרה. נאמר לי על ידי הרופא שלי לבוא לבדיקה רק בעוד כשבועיים, האם כך מקובל? ובינתיים להמשיך ולהשחיל את הפנינים... יש לי כאבים קלילים בבטן התחתונה וגם קצת בשחלות, כמו כן וסליחה על השאלה... כשיש לי פיפי יש לי לחץ בבטן התחתונה מוכר? אם זה הריון מחוץ לרחם יש סימנים מוקדמים? כזכור הרופא שלי לא מוכן שאבוא לבדיקה בינתיים... מצטערת על הצפת השאלות.. אני סופרת ימים עד לבדיקה. חשבתי שההריון יהיה לי נחמד, אך בינתיים אני רק מפחדת כל הזמן. תודה