פיית הלילה השחורה
New member
מצב מעצבן
נתחיל במילה שתתאר במדוייק את התחושה הנוכחית שלי- אוף.
אני בת 20. לא היה לי מעולם חבר רציני וחוויתי בשנה שעברה שנה רצופת דרמות ובלגן עם בנים והעיקר שזה מאחוריי. אבל עכשיו אני כמהה לחבר ובלי להשתחצן, אני חושבת שאין שום סיבה נראית לעין שלא יהיה לי אחד כזה, רק אחד לא יותר!
נדלקתי על מישהו שהיה לפני שנתיים בקומונה שאני הייתי בה לפני שנה, שלחתי לו הודעה בפייסבוק שקשורה איכשהו לאיזה מערכים מפגרים שאני צריכה, כי המערכים שלי מהשנת שירות נמחקו, והוא ענה וכתב אפילו סמיילי (כן, אני מהבחורות האלה), ואז כתבתי לו עוד איזה הודעה וראיתי שהוא קרא אותה אבל הוא לא עונה. ולא סיימתי את השיחה בנימת סיום. גם קצת פלירטטתי.
אין לי דרך אחרת חוץ מפייסבוק. לא יוצא שאני נתקלת ברנדומליות בבחורים שמעניינים אותי, ויותר מזה לא יוצא שבחורים רנדומליים שמעניינים איתי גם מתחילים איתי. אז החלטתי שאני זאת שצריכה ליזום, גם אם אין לי אומץ במציאות וזה רק מאחורי מסך, זה גם משהו, אבל זאת סיטואציה כלכך מתסכלת. כולן כבר שכבו, לכולן היה חבר, כולן לא מפסיקות להגיד לי שאני מדהימה ולכן יגיע מישהו שגם הוא מדהים והוא יהיה מיוחד והוא יהיה רק לי ולא יפגע בי, אבל זה לא קורה.
והדבר היחיד שאני יכולה להגיד עכשיו זה- אוף!
אז מה לעשות, לשלוח לו עוד איזו הודעה או שהרמז היה מספיק עבה? או שאני צריכה לחכות עוד כמה ימים כי הוא לא עונה כדי לשחק אותה הארד טו גט? לעזוב את זה?
נתחיל במילה שתתאר במדוייק את התחושה הנוכחית שלי- אוף.
אני בת 20. לא היה לי מעולם חבר רציני וחוויתי בשנה שעברה שנה רצופת דרמות ובלגן עם בנים והעיקר שזה מאחוריי. אבל עכשיו אני כמהה לחבר ובלי להשתחצן, אני חושבת שאין שום סיבה נראית לעין שלא יהיה לי אחד כזה, רק אחד לא יותר!
נדלקתי על מישהו שהיה לפני שנתיים בקומונה שאני הייתי בה לפני שנה, שלחתי לו הודעה בפייסבוק שקשורה איכשהו לאיזה מערכים מפגרים שאני צריכה, כי המערכים שלי מהשנת שירות נמחקו, והוא ענה וכתב אפילו סמיילי (כן, אני מהבחורות האלה), ואז כתבתי לו עוד איזה הודעה וראיתי שהוא קרא אותה אבל הוא לא עונה. ולא סיימתי את השיחה בנימת סיום. גם קצת פלירטטתי.
אין לי דרך אחרת חוץ מפייסבוק. לא יוצא שאני נתקלת ברנדומליות בבחורים שמעניינים אותי, ויותר מזה לא יוצא שבחורים רנדומליים שמעניינים איתי גם מתחילים איתי. אז החלטתי שאני זאת שצריכה ליזום, גם אם אין לי אומץ במציאות וזה רק מאחורי מסך, זה גם משהו, אבל זאת סיטואציה כלכך מתסכלת. כולן כבר שכבו, לכולן היה חבר, כולן לא מפסיקות להגיד לי שאני מדהימה ולכן יגיע מישהו שגם הוא מדהים והוא יהיה מיוחד והוא יהיה רק לי ולא יפגע בי, אבל זה לא קורה.
והדבר היחיד שאני יכולה להגיד עכשיו זה- אוף!
אז מה לעשות, לשלוח לו עוד איזו הודעה או שהרמז היה מספיק עבה? או שאני צריכה לחכות עוד כמה ימים כי הוא לא עונה כדי לשחק אותה הארד טו גט? לעזוב את זה?