מצאתי פתרון לבעית החתולים אחת ולתמיד!!!

מיצו

New member
יופי.

1. הפכתי להיות הסניגור? http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=8&MessageId=147240626 יעיד האדם על עצמו, קטונתי מלנסות להסביר את דבריו בשמו. 2. אני מניח (אולי זו טעות, לא יודע) שיש לך מעט שכל בקדקודך, ולכן תמוה בעיני איך המשפט הזה: "גם אני הייתי חוטף קריזה גדולה הגובלת ברצון עז לחסל את כל מה שהולך על 4, 6 או 8 אילו על האופנוע החדש שלי הייתי מוצא סימני שריטה מהציפורניים של חתולים משועממים על המושב, על הפירינג ועל מיכל הדלק." הפך אצלך במוח להסתה לרצח חתולים, במיוחד לאור העובדה שמיד לאחריו אני טורח ומציין בהדגשה שזו לא קריאה או הסתה לרצח או פגיעה. את מוזמנת לחשוב מה שאת רוצה על אופנוענים, ואני אחשוב מה שאני רוצה על הזויים, תמהוניים, עקומי נפש ומשועממים שמעדיפים להאכיל עשרות חתולים על פני חברותא עם בני מינם. ושוב, למען הסר ספק ובפעם החמישית או משהו כזה: זו לא קריאה או הסתה לרצח או פגיעה בשום יצור, חי או מת.
 

צופציקה

New member
בהודעה האישית שלך-

כתבת דברים שאינם משתמעים לשתי פנים ורק מחזקים את טענותינו ואת זה שאתה נוטה באופן ברור לצד מסויים ומחזק אג'נדה. עקומי חיים ותמהוניים? כנראה שאתה עקום עד כדי כך שאין אפשרות להיות יותר עקום מזה. אין לי שיג ושיח עם עקום תפיסה. מקווה שיעיפו אותך לכל הרחות מהנהלת הפורום. לאלתר.
 

מיצו

New member
להזכירך - זכותו של אדם להחזיק בדעה

גם אם אינה עומדת בקנה אחד עם דעותיהם של אנשים אחרים. בשום מקום בדברי לא התבצעה הסתה לפגיעה באדם או ביצור, וכל פרשנות שכזו הינה פרשנות אישית של הקורא. יתרה מזאת, אפילו טרחתי וציינתי זאת בהודעתי מעלה. כל בחירה של הקורא בפרשנות עקומה שרואה את הדברים במשקפיים מעוותים הינה בחירה אישית שלו והינה מנוגדת לרוח הדברים.
 

JustCat

New member
עזבי... אופנוען ארצישראלי מצוי-מה את מצפה ../images/Emo6.gif

בקרוב עם כל המיסים שהממשלה תטיל עליהם חתולים זו תהיה הבעיה הכי קטנה שלהם
 

צופציקה

New member
מיצו-אתה מתפקד כמנהל?

אתה כותב לה: תרגיעי ומהר. בתור מנהל השימוש בשפה שלך ובבחירת המילים חייבת להיות אחרת. ואל תאיים, לא עליה ולא עלי. המילה הכתובה יש לה גם מה שנקרא הסקת מסקנות ופרשנות מתבקשת. גם מבחינה משפטית. כל מה שהועלה פה כנגד בע"ח נקרא: הסתה". ולא אתה ולא אף אחד אחר יהפוך את המצב. אתה מתמם ויוצא להגנתם של בריוני הפורום. תתנצל. תבקש מהם להתנצל. תפרסם הודעת התנצלות. מפה נתחיל-אחרת אין סיכוי.
 

מיצו

New member
אתה צודק.

התנצלות היא בהחלט במקום, אבל בוודאי ובוודאי של האנשים שהתחילו עם כל הסיפור ההזוי הזה. לא מקובל עלינו שאנשים מהלכים פה איומים על אנשים אחרים. להבנתי - לא היתה פה הסתה, אלא דווקא ניסיון להסביר למה אותו אדם חושב ככה, תוך כדי הבאת מקורות ומאמרים. דווקא אלה שהגיבו לו עשו זאת מתוך אמוציות, והדברים הגיע עד לכך שאחד הגולשים הציע לו להתאבד. אני מציע שכל מי שהיה מעורב בשרשור הזה יתנצל, לא על דעותיו (שכן מותר לאדם להחזיק בדעות ואף להביע אותן גם אם הן אינן עולות בקנה אחד עם הדעות של אנשים אחרים), אלא על הדרך שבה נאמרו הדברים.
 
לא מדוייק לחלוטין, בטוח שהבנת את פסיקת בג"צ?

האיסור הוא על המתת-חתולים כנוהל גורף לטיפול בחתולי-רחוב. אין שום איסור על לכידת חתולים, ואף לא על המתתם. פסיקת הבג"צ (4884/00) דרשה לתקן את הנהלים לטיפול בחתולי-רחוב, ולהמיתם רק במשורה "תוך תחימה לגבולות ברורים ככל האפשר של זמן ומקום והגבלת הנסיבות שבהן ניתן להוציאה לפועל. עליה להיות הצעד האחרון, הננקט רק משום שלא ניתן להגן ביעילות על שלום בעלי האדם באמצעים אחרים שעלותם סבירה". במקרה של מטרד חתולי-רחוב, ניתן להתלונן לווטרינר הרשותי שאחראי לטיפול בנושא.
 

hofnoan

New member
אני לא יודע אני התקשרתי ל 106 ואמרו לי

שהם לא יכולים לעשות כלום והם יכולים לתת לי את הטלפון של המחלקה הוטרינרית אבל הם לא יעשו כלום רק אם זה חתול חולה או גורים שלא פקחו עיניים. זה מה שנאמר לי במוקד אני לא קראתי את הבג"צ בכלל. היא אמרה לי שלא ממיתים ולא לוכדים. פשוט אי אפשר לעשות כלום לדבריה.... וגם היא אמרה לי שזה ככה בכל הערים בארץ.
 
חבל רק שלפקידה לא היה מושג על מה היא מדברת.

טלפון אחד לווטרינר העירוני, ואין יותר חתולים. מדינת ישראל היא אחת המדינות בעלות מפגע חתולי-הרחוב החמור ביותר מבין המדינות המפותחות, עקב טיפול לקוי של הרשויות ואי מודעות של הציבור בטיפול ראוי ונכון באשפה. זו אחת המדינות הבודדות שמתירות לבעלי חיים משוטטים כמו כלבים וחתולים - להמשיך לשוטט, במקום לטפל בכך בצורה הראויה כמו בכל מדינה מפותחת. מה שעצוב זה שאנשים כמו R750-Girl ודומיה, מנציחים את המפגע באמצעות האכלה,במקום להבין שזהו מפגע לכל דבר. רוצה חתול? גשי לצער בעלי חיים ואמצי לך אחד.
 
למעלה