מצאתי פתרון לבעית החתולים אחת ולתמיד!!!

White Trash

New member
חבל שאנשים כותבים מתוך בורות

חתולי רחוב מתוך ויקפדיה: "קיום קהילה בריאה ויציבה של חתולי רחוב בקרב בני האדם מביאה יתרונות רבים לבני האדם. הגנה בפני מכרסמים כגון עכברים וחולדות. הגנה בפני זוחלים כגון נחשים. צמצום אוכלוסיית החרקים המזיקים כגון תיקנים. ..."
 
בדיוק. וחבל שהם מניחים שויקפידיה

תפצה על בורותם. טוב שלא ציטטת לי את המורה לטבע שלך. להלן מספר ציטוטים ממאמר של הפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה של האוניברסיטה העברית בירושלים: 1. "לאוכלוסיית חתולי-רחוב יש השלכה שלילית על בריאות הציבור ובמיוחד ילדים, בהיות חלק מהמחלות הנישאות על ידם - זואונוטיות: טפילי מעיים, טפילי עור ובמיוחד פטריות ופרעושים, וכן מחלות מדבקות – כגון טוקסופלסמוזיס ומחלות בקטריאליות ונגיפיות המועברות ע"י שריטות ונשיכות, לרבות מחלת הכלבת. כל זאת בנוסף לסיכון הפיסי הישיר מנשיכות ושריטות." 2. "בעיה עם חתולי רחוב חמורה במיוחד עקב הסיכוי הקלוש להסגרת חיה שנשכה או שרטה. על פי נתוני משרד הבריאות, מתוך 5,281 אזרחים שטופלו כנגד כלבת עקב נשיכות/שריטות בעלי חיים בשנת 1997, טופלו 2,026 בשל מגע עם חתולים." 3. "ביותר מ – 50% מארועי נשיכה ע"י חתולים חל זיהום הפצע מחיידקים שמקורם בפלורה של פה החתול." 4. ארגזי חול וחדרי מדרגות בבתי-דירות מהווים מוקדי סיכון מובהקים להדבקת בני-אדם, במיוחד ילדים, בגורמי זיהום שמקורם בחתולי-רחוב. ממליץ לכולכם לקרוא את המאמר ועוד כמה שדנים בנושא, לפני שאתם מביעים תמיכה בהמשך שימור המפגע ע"י האכלה וסידור מקומות לינה לחתולי-רחוב.
 

Alfa156 GTA

New member
בנוסף לעובדה שחתולים משמידים אוכלוסיות שלמות

של חיות שכמעט ונכחדו מהארץ.
 
נכון, וזה מצויין במאמר שצרפתי:

"כתוצאה מהתרבות חתולי-רחוב חלו שינויים אקולוגיים תוך פגיעה באוכלוסיות של חיות-בר שונות: חלקן, כמו אוכלוסיית חתול-הבר עצמו, צפרי-שיר שונות וזוחלים, נעלמו עקב כך כליל מהנוף".
 

villain

New member
אין ספק שטובת החיות והטבע חשובים לך מאוד

רק חבל ש- 100% מערכי הטבע מושמדים בעקבות גידול של חיה אחרת הנקראת אדם. אז ההאשמה שלך על החתולים לפגיע בטבע היא לעג לרש שלא לומר רשעות או סתם טיפשות.
 

ליזי133

New member
גם מהתרבות בני האדם חלו שינויים אקולוגיים להר

להרוג בני אדם? אף אחד לא חשב על זה נכון?! הרבה דברים כמו חיות בר וצמחים "נעלמו מן הנוף" רק בגלל בני האדם!!
 

White Trash

New member
אז אני מבין שאתה מעדיף חולדות ומקקים

ורק עוד דבר אחד קטן, כל מי שננשך ע"י בעל חיים משוטט מטופל כנגד כלבת ואין בדבר להראות שהחיה התוקפת היתה נגוע בכלבת.
 

White Trash

New member
ואתה כן ?

מתוך המאמר: "בארצות בהן רמת הטיפול באשפה ביתית היא נאותה, הן מצד הרשויות והן מצד האזרחים, לא מוכרת תופעת חתולי-רחוב אלא כתופעת שוליים חריגה. מכאן ברור שבעיית חתולי-רחוב לא תיפתר עד אשר ילמדו הציבור והרשויות לטפל נכונה באשפה הביתית. כל עוד מטרה חשובה זו..." איך שהוא לי דווקא נראה שהבעיה היא (כרגיל) בני האדם ולא החתולים.
 

White Trash

New member
לרגע לא ניסיתי לסתור את דבריך

חשבתי שיהיה נכון לציין גם זוית ראיה הפוכה ובניגוד אליך ניסיתי להוסיף לדיון ולא להוכיח שיש לי יותר גדול
 

DavidGPZ

New member
קצת מגמתי

לגבי 1- לא כל כך שקלו את התועלת מול ההשלכות השליליות, לא אחזור על מה שאמרו אחרים אבל על המגיפה השחורה שמעת? לגבי 2- מנהלתית תמיד עושים חיסון נגד כלבת במגע עם כל חיה לא מזוהה, יש הרבה מגע עם חתולים בגלל הרבה סיבות, החל מהעובדה שבעונת ההמלטות שלהם יש הרבה מקרים של אנשים שמתקרבים לקן בגלל שהגורים חמודים ועד הגישה של "חתול הוא חמוד" ונסיון ללטף אותו כאשר חתול רחוב לא מחייב שבוא מבויית. אני מציין כמה דוגמאות כי אני חושב שיש פה גם חינוך של הציבור. 3. -מה שכתבתי גם ב 2, יש להם יחס גבוהה לעומת חיות אחרות וחוסר מודעות מצד הציבור. 4.. אי לי מושג אבל אצלי ישנם 3 חתולים ביתיים שאינם יוצאים החוצה כלל, מסורסים\מעוקרים עם כל הזריקות ואני מרוקן להם את הארגז מדי מספר ימים אז אני מאמין שזה יותר פונקציה של הגיינה. מי שלט יטפל בארגז יתקל בבעיות בריאותיות בדיוק כמו כל חיה שנמצאת בבית.
 

dimitrygo

Active member
מנהל
להביא דעות של שונאי חתולים אחרים זה כן חוכמה?

לא יודע מה מלמדים בפקולטה למדעי החקלאות אבל בטוח לא איך להציל את הטבע, לצמצם סבל של חיות משק ולהאכיל אותנו במזון יותר בריא. כבר היו דוגמאות של מדינות כמו דרום קוראיה שהשמידו את כל החתולים ואחר כך היו צריכים להביא אותם ממדינות אחרות. גם בארץ כבר היו איזורים שניסו "לטפל" בהם בחתולי רחוב וקיבלו במקום מכות מזיקים. לגבי הטענות שהבאת: 1. סתם אמירה כללית לא מבוססת על שום דבר 2. האנשים האלה טופלו נגד כלבת, זה לא אומר שהייתה להם כלבת. משום מה יש לאנשים נטיעה ללטף חתולי רחוב ואם הם מקבלים שריטות או נשיכות הם ישירות רצים לרופא. זה לא אומר שהם חולים, זה אומר שהן היסטריים. 3. אני מתערב שמי שכתב את זה אף פעם אפילו לא ליטף שום חתול, בטוח לא ננשך. 4. לא מבין מה קשור לחדרי מדרגות, חתולים לא מגיעים לחדרי מדרגות אם לא מאכילים אותם שם. ולסיכום הינה לך הנחיות של משרד להגנת הסביבה http://www.sviva.gov.il/bin/en.jsp?...&enDispWho=animals_faq&enZone=animals_faq#211
 

creth11

New member
היסתמכות על וויקיפדיה היא תמצית הבורות

אם אתה רוצה להיסתמך על מאמר ממקור כלשהוא לפחות תבין מי כתב אותו ומהות המקור עצמו וויקיפדיה הוא אוסף מאמרים של אנשים אנונימיים והבנת הכותב במאמר שהוא עצמו כתב מעולם לא ניבדקה ולכן טיבם מפוקפק ביותר היסתמכות על וויקיפדיה מעיד על בורותך במדיה בנוסף לבורותך בחומר אותו אתה קורא. סליחה מראש מכל מי שניפגע מהכתוב אבל ליפעמים האמת כואבת.
 

White Trash

New member
כולה ציטוט

במקום לתת תשובה עינינית לטענות אותן ציטטתי ואולי לפקפק באמינותן בחרת אתה וכורש לענות בנימה מזלזלת. האמונה שאתה מכיר אותי את השכלתי ואת הכרתי את המדיה מתוך הודעה קצרה בפורום הכוללת ציטוט מוויקפדיה מעידה על בורות. הסתמכותך על הודעה זו כדי לחרוץ דעה מעידה על אי הבנה של המדיה בה נכתבים הדברים והסקת המסקנות הנמהרת שלך מעידה על חוסר יכולת להבין את הכתוב והקשרו. סליחה מראש מכל מי שניפגע מהכתוב אבל ליפעמים האמת כואבת.
 

Alfa156 GTA

New member
דווקא לא ממש נכון.

מסכים בנושא חתולים, אבל כלבים משוטטים (מסומנים ע"י הרשויות, ומסורסים ומעוקרים על ידם) יש בהמון מדינות באירופה. אמת - שחתולים לא ראיתי ככה בשום מקום.
 
למעלה