מצאתי פתרון לבעית החתולים אחת ולתמיד!!!

DavidGPZ

New member
עיריית מודיעין, לדוגמא

מעקרת ומסרסת כל חתול רחוב שהם מוצאים ומדווחים ואז מחזירים אותם למקום הימצאם. אין אצלינו מכה של חתולים, להיפך, יש לנו מכה לא קטנה של עכברים, אני תופס כבר כמה כל יום, אתמול נכנסו לי לתוך הרכב ואכלו חוטי חשמל. הלוואי שהיו יותר מהאוייבים הטבעיים של עכברים.
 

Alfa156 GTA

New member
עם כל החתולים בלי שהעירייה מטפלת בהם

תפסתי 3 עכברושים בגינה שלי.... יותר קל לאכול משהו בפח נראה לי לתפוס עכברוש בגודל של חתול...
 

yair12342000

New member
כמו שאתה מסתמך על נתונים שקיבלת

כך גם כל האנשים שאתה מתווכח איתם כאן בנושא הזה. לעומת זאת אבי הוא נציג תלונות הציבור ואחראי המוקד העירוני במועצה ביישוב שבו הוא גר, והוא מקור אמין למדי. עכשיו אני מיידע אותך, ואני יודע שתתקשה להאמין אבל קיים חוק שאוסר המתת חתולים מהסיבה שהם נחשבים כעת לזן נכחד. כן כן. חוץ מזה כאדם שמגדל 10 חתולים, וחבר לאישה שהשקיעה בחתול דרוס שמצאה על הכביש 4000 ש"ח על ניתוח פלטינות כדי להשיב לו את היכולת ללכת (דוגמא אחת מבין אינסוף), אני רוצה להגיד לך שאתה מעלה כאן רעיונות על גבול הסדיסטיים כדי לפתור את "בעיית" החתולים כמו להפסיק להאכיל אותם, בעיני מתוך חוסר כבוד לחיות קטנות שנתפשות חסרות משמעות, או יותר נכון נתפשות כמזיקות לדבריך. אני חושב שאם היה לך כבוד בסיסי לבעלי חיים שלא יכולים להגן על עצמם, או לדבר, היית מדבר אחרת לגמרי ואולי גם כל ה"פאנטים" וה"תמהוניים" כאן היו טורחים להסביר לך את השטויות שאתה מדבר. אני לא רוצה להצטייר כפלצן או פלספן אבל אם אתה חושב שאתה עושה פחות נזק לעולם הזה מאשר חתול אז אתה טועה טעות חמורה. ההבדל הוא שאנחנו בני האדם יכולים לעשות שינוי, ולהתנהג באהבה לחיות שלא יכולות לדאוג לעצמן, גם אם הן שורטות אותך או לא רוצות בחברתך. לך תחפש מאמר על הנזק שבני האדם עושים לעולם ולסביבה, אני חושב שאתה עלול להזדהות עם מה שכתוב שם. לא מחפש לריב או להעליב, אבל דחילאק.
 
גם אתה לא קראת את המאמר, אה?

אבל אתה לא תתן לעובדות לבלבל אותך. כל אחד בוחר את מקורותיו, אני מעדיף את המהימנים והמבוססים מבינהם. אתה יכול ליידע אותי עד מחר, אבל כל עוד לא הבאת סימוכין לכך זה חסר תוקף. אין חוק שאוסר באופן גורף המתת חתולים, אלא המתה גורפת של חתולים כפתרון מועדף. חתולים אינם נחשבים זן נכחד, אלא נחשבים למכחידי-זנים אחרים. חברתך מצילת החתולים הדרוסים (מוערך, ללא ציניות) אינה רלוונטית לדיון, גם לא עשרת החתולים שאתה מגדל, כל עוד אתה נוטל באחריות לביצוע הטיפולים הנוספים שהם חובתו של כל בעל-חתול. זה ששמת מרכאות סביב "בעית החתולים" ורומז לסאדיזם (נו, באמת), לא אומר שאין בעיה כזו. למורת רוחך, גם המחוקק מכיר בה, ולכן חוקק חוקים והנחיות תברואה ברורים לטיפול בבעיה. בנוסף אתה שוכח דבר אחד - חתול זה לא טמאגוצ'י, אלא בע"ח טורף שכן יודע להגן על עצמו. אם האכלתו על ידך תופסק, תהיו בטוחים שהוא ידע לשרוד. כך היה מליוני שנים, וכך יהיה. אגב, בהתייחס לציטוט מדברייך - "ולהתנהג באהבה לחיות שלא יכולות לדאוג לעצמן, גם אם הן שורטות אותך או לא רוצות בחברתך" - מקווה שאתה כופה עצמך רק על חתולים :)
 

ב ו Z י

New member
עזוב אותך, אתה יודע איך מזהים חתול פולני?

איך שלא תזרוק אותו - תמיד יפול על הראש
 

DavidGPZ

New member
עזוב, כלבים "זה בסדר"

אין סיכוי שהם יהיו מפגע. משום מה רק אני זוכר את הקבוצות כלבים הגדולות במעלה אדומים בשנות ה-80-90 שרובם נמצאו חולי כלבת והיו למטרד מהתקפת רכבים ועד אנשים.
 

JustCat

New member
טלפון אחד למשטרה - ואתה בחקירה

בחשד להרג חתולים...(גם על חשד ניתן להגיש תלונה) אה כן... ובכל מדינה מפותחת לא ממיתים חתולים אלא דואגים לעיקור, סירוס ובתי מחסה. מקומם של החתולים בהחלט לא ברחוב, אבל גם לא מתחת לאדמה כמו שחלאות כמוך היו רוצים.
 

מיצו

New member
טלפון אחד למשטרה וגם את יכולה להיחקר

בחשד לאינוס קטינות. זו לא חוכמה.
 

מיצו

New member
ומכיוון שיש פה אנשים אנאליים שלוקחים כל מילה

כאילו היא דברי אלהים חיים שירדו מהר סיני באמצעות נביאו, הריני להבהיר שכמו שאת מאיימת על אנשים פה בתלונות שווא והטרדות באמצעות המשטרה, כך זה עלול לקרות גם לך. אני אישית לא מתכוון להתעסק עם הזויים ועקומי נפש, אבל אני רק מזכיר לך שגם לך זה עלול לקרות. למען הסר ספק - זה לא איום, זו רק הבעת דעה אישית.
 

JustCat

New member
איומים ממנהל הפורום?

לא נראה לי שתנהל את הפורום הזה עוד הרבה זמן.
 

מיצו

New member
טוב עד כאן. הנ"ל נשלחה לצינון בפורום שממנו

היא הגיעה. לא מקובל עלינו לקבל איומים לא מגולשים קבועים ולא ממזדמנים, וכל אחד שיהלך אימים על חברי הפורום מוזמן למצוא חור ולזחול אליו. היי שלום ותודה על הדגים.
 

צופציקה

New member
כורש הקטן-אלה הטיעונים שלך?

אתה יכול לכנות מהיום עד המאה הבאה את אוהבי החתולים:"תמהוניים", אבל האכזר, המרושע, הבבון הטיפש והבור זה אתה. אתה מסית פה לרצח בעלי חיים-יש חוק נגד אנשים כמוך, ונפעיל אותו. תמשיך במסע ההסתה הזה (חתיכת משועמם טיפש ובבון) ונפנה לגורמים הרלוונטיים. מי יודע? אולי אתה תהיה הראשון שיעמוד לדין על הסתה כנגד בע"ח? הלוואי.
 
בהחלט, רק כנראה שלא הבנת אותם.

לאחר שהתקף ההיסטריה שלך יסתיים עם נטילת הכדורים שנרשמו לך, מציע לך לקרוא שוב, לאט, את טיעוניי. לאחר מכן, ממליץ לך בחום לחשוב שוב אם את באמת רוצה להמשיך בקו שמסכן אותך בתביעה דיבה והוצאת לשון הרע.
 

צופציקה

New member
והכן אני בוחנת את עניין משפטית

והיחיד שמסתכן פה הוא כרגע אתה. והיחיד שמסכן פה גם את אוכלוסיית החתולים (בשרשור הזה) הוא אתה. את נסיונות ההפחדה שלך והפה משולח הרסן תפנה למטומטמים שחושבים שיש בך איזשהו ערך-לא אלי.
 
למעלה