מצאתי גור חתולים קטנטן באמצע הכביש

Talia E

New member
אגב, הוא ממש לא רצה

החזקתי אותו די בכוח (בעדינות, כמובן...) מעל הארגז, בעוד הוא מנסה להימלט על נפשו... גם אצלכם זה היה כך?
 
אם הוא כבר עושה לבד, אין צורך

שתתעסקי עם זה. הוא כבר יודע להשתמש בארגז, הוא יגיע אליו לבד כשצריך. כל הכבוד שאת מטפלת בו, ואל תדאגי גם מהחתול הותיק. הוא יעשה שרירים ובסוף הם יהיו חברים.
 

Talia E

New member
עד עכשיו הוא עשה לבד רק פיפי

האם זה אומר שהוא יכול לעשות לבד גם קקי?
 
כן. אם הוא יודע לעשות פיפי באופן

עצמאי אז גם קקי הוא ידע לעשות לבד. תנילטבע לעשות את שלו במקרה הזה. בכל מקרה אמרת שמחר את לוקחת אותו לוטרינר - דברי איתו על השלשול של הגור.
 

Talia E

New member
זה מידע מאד משמח! ../images/Emo6.gif

אני אעקוב ואבדוק שהוא אכן עושה קקי...
 
אמרת שהוא שלשל, לא?

זה אומר שהוא עושה לבד גם קקי. יכול להיות שהוא לא עושה בגלל לחץ או שינויים בתזונה. אם הוא לא עושה ארבעה ימים, קחי אותו שוב לוטרינר.
 
כן, ככה זה, הם לא אוהבים את זה

אבל מוריגיין צודקת, אם הוא עושה לבד את יכולה להפסיק. טוב שיש לו תיאבון, זה סימן טוב
שיהיה לך המון בהצלחה
 
אצלי הוא למד את שני הדברים יחד

ברגע שהוא למד להשתמש בארגז, הכל בא לו בטבעיות... אגב, לי אמרו שלפעמים בימים הראשונים יכול להגרם שלשול או עצירות בשל השינוי בתזונה. גם אצלי הכלב מאוד לא שמח לקבל את התוספת, והיום המצב השתפר בהרבה, ופיצ'י שולט בבית, אז יש תקווה. מקסים הבובון הזה שלך, בהצלחה ותעדכני!
 

הגריטה

New member
גם אצלנו קאש למד לעשות את שניהם יחד

(הוא הגיע אלי בגיל שבוע וחצי). אל תדאגי
. יופי שהוא אוכל נשמע שהוא מתאושש
והפורום הזה באמת עוזר- כשקאש הגיע אלי לא היה לי ככ מושג איך לטפל בו ומצאתי כאן המון עצות ואנשים טובים
 

Talia E

New member
עדכון מהשטח...

היום אחרי האוכל שמתי אותו על הארגז. הוא חפר קצת, עשה פיפי וחשב שבזאת הוא סיים את חובותיו... אז החלטתי לנסות לעזור לו קצת בכל זאת ו- הללויה! יצא קקי (והפעם הרבה קקי!...) אז כנראה שהוא עדיין צריך טיפל'ה עזרה בכיוון אבל שהוא ממש בדרך לעשות את זה לבד. הקקי היה יותר רך מהראשון, אבל כבר לא שלשולי - מה שהיה בהחלט משמח. לא יצא לי לראות אותו הולך לארגז בעצמו ועושה לבד, אבל אני בהחלט אמשיך לעקוב.
 

Talia E

New member
ובענייני היחסים הבין-חתוליים...

פנצ'ו, החתול הבוגר, עושה שרירים ורעשים, אבל לא תוקף. הקטנצ'יק נראה קצת מפוחד כשזה קורה (מה שאולי מחניף לאגו של הגדול...), אבל אחרי שהוא הולך, הוא חוזר לשיגרה. הוא קצת עושה לעצמו צרות - הוא הולך תמיד היישר אל הפסטרמה של פנצ'ו! פנצ'ו, לעומת זאת, כמעט שלא אכל ביומיים האלה. בד"כ הוא מבקש פסטרמה על הבוקר, והיום שמתי לו והוא לא נגע בה... הוא לא נראה לי מדוכא, אבל הוא גם בהחלט לא נראה שמח או רגוע. אם יש לכם עצות איך לעזור להפוך את החוויה ליותר נעימה עבורו, או לפחות לפחות מציקה, אשמח לשמוע.
 
זמן וסבלנות יעשו את שלהם

גם אצלי, כשהבאנו את פיצית, טייגר עזב את המקום הקבוע שלו וישב עם פרצוף פולני של "אני אשב לי לבד בחושך במרפסת". אחרי שבוע זה עבר לו, ואחרי שבועיים הם היו החברים הכי טובים. נסי לסגור את הקטן בחדר נפרד ולפנק את פנצ'ו במשהו טעים שהוא אוהב, ללטף אותו קצת או לשחק איתו.
 

Talia E

New member
תודה רבה לכולכם, אגב ../images/Emo39.gif

זה ממש מחמם את הלב לקבל את כל העידוד והתמיכה (גם המעשית וגם המוראלית!) אני ממש מרגישה הרבה פחות לבד בעסק הזה. תודה רבה רבה
 
תודה גם לך

שהושטת יד ועזרת לגורון ולא התעלמת. ועל זה שהודית לנו. יש הרבה שנכנסים מבקשים עצות מקבלים את כל העזרה ונעלמים כמו שבאו. כלומר אפילו תודה הם לא אומרים. וזה סתם לא יפה
תמשיכי לעדכן אותנו.
 

Talia E

New member
או קיי, הייתי אתו אצל הוטרינר

הגוזל בן 5 שבועות וקצת וממש בקרוב יהיה עצמאי-קקי ויותר עצמאי עם אוכל... הוא בריא לגמרי (הוטרינר אמר שאפשר לתת לו עד מחר בערב עם הקקי ועד אז גם אם הוא לא עושה, אין מה לדאוג), עם חום תקין, נטול פרעושים ושאר מריעין בישין. הוטרינר נתן לו גם חומר נגד תולעים. בקיצור - פנתר! הוטרינר, אגב, היה ממש מקסים ולא לקח שום תשלום, אפילו שהוא נתן לו חומר נגד תולעים (וגם דוגמית של אוכל יבש לגורים). אשמח לפרסם את פרטיו של הוטרינר, אם זה לא סותר את חוקי הפורום
אה, ועכשיו החתולצ'יק גם התחיל לשחק עם כדור שיש בו פעמון (שאתמול הוא די התעלם ממנו). ממש גדל מיום ליום
 

הגריטה

New member
איזה כיף מאוד משמח לשמוע! וכל הכבוד

על הקקי אני בטוחה שזה היה מאוד משמח! בפעמים הראשונות שקאש עשה קקי אני הייתי מאושרת אחכ כל היום
 
למעלה