מפת האוטובוסים החדשה בת"א

מצב
הנושא נעול.

דןמור

New member
מפת האוטובוסים החדשה בת"א
ואחרי...
זה נראה לי מאד בעייתי - לא יהיה למשל קו אוטובוסים שיעבור בשאול המלך או ברחובות מרכזיים רבים. איך נגיד יהיה אפשר להגיע לעזריאלי או למקומות אחרים (אפילו לבורסת היהלומים למשל) - זה מחייב החלפה של לפחות 2 אוטובוסים כמעט מכל מקום לכל מקום בתל אביב.
 

Image of me

New member
ואחרי...
זה נראה לי מאד בעייתי - לא יהיה למשל קו אוטובוסים שיעבור בשאול המלך או ברחובות מרכזיים רבים. איך נגיד יהיה אפשר להגיע לעזריאלי או למקומות אחרים (אפילו לבורסת היהלומים למשל) - זה מחייב החלפה של לפחות 2 אוטובוסים כמעט מכל מקום לכל מקום בתל אביב.
יהיו קוים בשאול המלך
רק שהם יפנו בויצמן. מכל מקום בשאול המלך זה מרחק של גג5 דקות הליכה לויצמן או לאבן גבירול. עדיף שיהיו פחות קווים עם יותר תדירות, מאשר קו בכל רחוב אבל שצריך לחכות לו רבע שעה. אתה צודק, באמת אין קישור בין עזריאלי לבין לב העיר.
 
יהיו קוים בשאול המלך
רק שהם יפנו בויצמן. מכל מקום בשאול המלך זה מרחק של גג5 דקות הליכה לויצמן או לאבן גבירול. עדיף שיהיו פחות קווים עם יותר תדירות, מאשר קו בכל רחוב אבל שצריך לחכות לו רבע שעה. אתה צודק, באמת אין קישור בין עזריאלי לבין לב העיר.
בעתיד בכלל יהיה אנדרגראונד בשאול המלך...
 

raminec

New member
בעתיד בכלל יהיה אנדרגראונד בשאול המלך...
אנדרגראונד???
 

raminec

New member
קשקוש. אנדרגראונד ורכבת תחתית
אותו מספר אותיות בדיוק יוּק יוּק... 10 אותיות בכל אחת מן המלים הללו. בדוּק, בּדוֹק בעצמך אם אינך מאמין.
ותחתית זה פחות אותיות משניהם.
כשערן צור שר "ללא תכלית בתחתית" אני בטוח שכולם הבינו למה הוא התכוון ולא היה צריך להוסיף מילונית לפירוש.
 

דןמור

New member
יהיו קוים בשאול המלך
רק שהם יפנו בויצמן. מכל מקום בשאול המלך זה מרחק של גג5 דקות הליכה לויצמן או לאבן גבירול. עדיף שיהיו פחות קווים עם יותר תדירות, מאשר קו בכל רחוב אבל שצריך לחכות לו רבע שעה. אתה צודק, באמת אין קישור בין עזריאלי לבין לב העיר.
זה מאד בעייתי
אם אני גר למשל באזור אבן גבירול ורוצה להגיע לרמת גן, עזריאלי או מסוף 2000, אני צריך: 1. ללכת לפחות 10 דקות עד לתחנה קרובה שתעשה את זה בקו אחד. 2. להחליף 2 אוטובוסים. הפתרון הסביר יותר הוא שאני אעבור להשתמש במכונית. זה מאד בעייתי.
 

Image of me

New member
זה מאד בעייתי
אם אני גר למשל באזור אבן גבירול ורוצה להגיע לרמת גן, עזריאלי או מסוף 2000, אני צריך: 1. ללכת לפחות 10 דקות עד לתחנה קרובה שתעשה את זה בקו אחד. 2. להחליף 2 אוטובוסים. הפתרון הסביר יותר הוא שאני אעבור להשתמש במכונית. זה מאד בעייתי.
למה לא להחליף אוטובוס אם יש אוטובוס כל 2 דקות
בקווים העיקריים, והמעבר אינו דורש תשלום כפול?
 

stratomaximus

New member
כי הרבה יותר נוח לנסוע בקו אחד.
לא תמיד
באירופה המושג של החלפת אמצעי תחבורה בתוך העיר, הוא כלל חיים. יש אוטובוסים מרכזיים תדירים, ויש כרטוס משותף, כלומר אתה משלם לפי מוצא ויעד ולא לפי מספר אמצעי התחבורה שלקחת לשם. החלפת קו במקרה הזה היא לא עניין ממש בעייתי ומתיש כמו אצלינו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה