מפת האוטובוסים החדשה בת"א

מצב
הנושא נעול.
ואחרי...
זה נראה לי מאד בעייתי - לא יהיה למשל קו אוטובוסים שיעבור בשאול המלך או ברחובות מרכזיים רבים. איך נגיד יהיה אפשר להגיע לעזריאלי או למקומות אחרים (אפילו לבורסת היהלומים למשל) - זה מחייב החלפה של לפחות 2 אוטובוסים כמעט מכל מקום לכל מקום בתל אביב.
למה חסרים קווי פ"ת,בקעת אונו,ראשלצ ודרום השרו
 
משרד התחבורה לא הבין עדיין שהחברות הקטנות לא
מצליחות לספק שירות? הוא לא קולט מה הולך בפתח תקווה ובבקעת אונו עם קווים?
אתה מספר לי..
יום שישי רצוף שאני מאחר לעבודה בגלל קו ראשון של 68 שלא מגיע לתחנה או נתקע בדרך בגלל תקלה טכנית, ומושבת.
 

washi tashi

New member
אתה מספר לי..
יום שישי רצוף שאני מאחר לעבודה בגלל קו ראשון של 68 שלא מגיע לתחנה או נתקע בדרך בגלל תקלה טכנית, ומושבת.
יש כאן עוול שדורש תיקון
מאז ההפרטה של הקווים בבקעת-אונו, שלשעבר היו של דן, כנראה שבמשרד התחבורה שכחו בבקעת-אונו בכלל קיימת. בעוד בעבר הקווים 68, 56, ו-55 הופיעו במפות הסכמטיות של דן, מאז ההפרטה הם נעלמו מהמפה (מה גם ול"קווים" אין כלל מפות סכמטיות של ה"רשת" שלה, ולמעט הדגלים בתחנות לא בצעה אף עדכון באף תחנה שלה מאז שהגיעה לאזור). בפועל, הקווים האלה הם עדיין חלק מהרשת העירונית של ת"א, ועוצרים בכל התחנות בין ת"א ליעד הסופי שלהם - בת"א, בבני-ברק, בגבעתיים, ועוד. במפות החדשות אין שום התייחסות לקווים אלו - הם אפילו לא מופיעים במפה של הקווים הישנים. עד היום יש לדן כמה קווים שחוצים את כביש מס' 4 מזרחה לתוך בקעת-אונו - 70, 45 ועוד. אם הקווים של "קווים" אינם חלק מקווי ת"א, מדוע לא בונים גם אותם מחדש כקווים בין-עירוניים, בלי עצירות מרגע היציאה מהאזור ועד להגעה לת"א? למה שכולם הקווים יהיה מאספים? או שמא זוהי רפורמה של דן בלבד? אם כן, כנראה שבאמת לא למדנו כלום מהרפורמה הזאת. הצעתי - לחנוך קווים ישירים מיישובי הבקעה למרכז ת"א, ולצד זה להפוך את מסוף אלוף-שדה (למשל) למרכז תחבורה ציבורית לכל האזור, עם קווים "מזינים" מיישובים הסביבה, קווים עירוניים של אזור ת"א, קווים לי-ם וכו', חניון וכו'. בעתיד אפשר יהיה לבנות שם תחנה של הרכבת הקלה. כמובן שזוהי רק הצעה שלי - ראוי שיעשו סקר מקיף לגבי צרכי התחבורה הציבורית כאן, שבמסגרתו לא יהססו לשקול מחדש את החלוקה הקיימת ל"מרחבים" (ת"א, בקעת-אונו, פ"ת ועוד).
 

amit1270

New member
יש כאן עוול שדורש תיקון
מאז ההפרטה של הקווים בבקעת-אונו, שלשעבר היו של דן, כנראה שבמשרד התחבורה שכחו בבקעת-אונו בכלל קיימת. בעוד בעבר הקווים 68, 56, ו-55 הופיעו במפות הסכמטיות של דן, מאז ההפרטה הם נעלמו מהמפה (מה גם ול"קווים" אין כלל מפות סכמטיות של ה"רשת" שלה, ולמעט הדגלים בתחנות לא בצעה אף עדכון באף תחנה שלה מאז שהגיעה לאזור). בפועל, הקווים האלה הם עדיין חלק מהרשת העירונית של ת"א, ועוצרים בכל התחנות בין ת"א ליעד הסופי שלהם - בת"א, בבני-ברק, בגבעתיים, ועוד. במפות החדשות אין שום התייחסות לקווים אלו - הם אפילו לא מופיעים במפה של הקווים הישנים. עד היום יש לדן כמה קווים שחוצים את כביש מס' 4 מזרחה לתוך בקעת-אונו - 70, 45 ועוד. אם הקווים של "קווים" אינם חלק מקווי ת"א, מדוע לא בונים גם אותם מחדש כקווים בין-עירוניים, בלי עצירות מרגע היציאה מהאזור ועד להגעה לת"א? למה שכולם הקווים יהיה מאספים? או שמא זוהי רפורמה של דן בלבד? אם כן, כנראה שבאמת לא למדנו כלום מהרפורמה הזאת. הצעתי - לחנוך קווים ישירים מיישובי הבקעה למרכז ת"א, ולצד זה להפוך את מסוף אלוף-שדה (למשל) למרכז תחבורה ציבורית לכל האזור, עם קווים "מזינים" מיישובים הסביבה, קווים עירוניים של אזור ת"א, קווים לי-ם וכו', חניון וכו'. בעתיד אפשר יהיה לבנות שם תחנה של הרכבת הקלה. כמובן שזוהי רק הצעה שלי - ראוי שיעשו סקר מקיף לגבי צרכי התחבורה הציבורית כאן, שבמסגרתו לא יהססו לשקול מחדש את החלוקה הקיימת ל"מרחבים" (ת"א, בקעת-אונו, פ"ת ועוד).
ההצעה שלך נשמעת לי די הגיונית
 
יש כאן עוול שדורש תיקון
מאז ההפרטה של הקווים בבקעת-אונו, שלשעבר היו של דן, כנראה שבמשרד התחבורה שכחו בבקעת-אונו בכלל קיימת. בעוד בעבר הקווים 68, 56, ו-55 הופיעו במפות הסכמטיות של דן, מאז ההפרטה הם נעלמו מהמפה (מה גם ול"קווים" אין כלל מפות סכמטיות של ה"רשת" שלה, ולמעט הדגלים בתחנות לא בצעה אף עדכון באף תחנה שלה מאז שהגיעה לאזור). בפועל, הקווים האלה הם עדיין חלק מהרשת העירונית של ת"א, ועוצרים בכל התחנות בין ת"א ליעד הסופי שלהם - בת"א, בבני-ברק, בגבעתיים, ועוד. במפות החדשות אין שום התייחסות לקווים אלו - הם אפילו לא מופיעים במפה של הקווים הישנים. עד היום יש לדן כמה קווים שחוצים את כביש מס' 4 מזרחה לתוך בקעת-אונו - 70, 45 ועוד. אם הקווים של "קווים" אינם חלק מקווי ת"א, מדוע לא בונים גם אותם מחדש כקווים בין-עירוניים, בלי עצירות מרגע היציאה מהאזור ועד להגעה לת"א? למה שכולם הקווים יהיה מאספים? או שמא זוהי רפורמה של דן בלבד? אם כן, כנראה שבאמת לא למדנו כלום מהרפורמה הזאת. הצעתי - לחנוך קווים ישירים מיישובי הבקעה למרכז ת"א, ולצד זה להפוך את מסוף אלוף-שדה (למשל) למרכז תחבורה ציבורית לכל האזור, עם קווים "מזינים" מיישובים הסביבה, קווים עירוניים של אזור ת"א, קווים לי-ם וכו', חניון וכו'. בעתיד אפשר יהיה לבנות שם תחנה של הרכבת הקלה. כמובן שזוהי רק הצעה שלי - ראוי שיעשו סקר מקיף לגבי צרכי התחבורה הציבורית כאן, שבמסגרתו לא יהססו לשקול מחדש את החלוקה הקיימת ל"מרחבים" (ת"א, בקעת-אונו, פ"ת ועוד).
 

אוהד11

New member
מפת האוטובוסים החדשה בת"א
אני חושש שריצת האמוק של משרד האוצר ומשרד
התחבורה המשתרך בעקבותיו תביא לחזרה בגדול של סיפור פ"ת ומודיעין. אם משרד התחבורה מבטיח כרטוס משותף מדוע לא להפעיל בעת ובעונה אחת אלא לסרוגין. אולי דווקא הפחתה של מספר הקווים תגרום לכך שאנשים יטשו את האוטובוסים לעבור לרכב פרטי. בכל מקרה, כל עוד אין סיכוי להפעלת התחב"צ 7/24 המהפכה תתמהמה ובגדול
 

amit1270

New member
אני חושש שריצת האמוק של משרד האוצר ומשרד
התחבורה המשתרך בעקבותיו תביא לחזרה בגדול של סיפור פ"ת ומודיעין. אם משרד התחבורה מבטיח כרטוס משותף מדוע לא להפעיל בעת ובעונה אחת אלא לסרוגין. אולי דווקא הפחתה של מספר הקווים תגרום לכך שאנשים יטשו את האוטובוסים לעבור לרכב פרטי. בכל מקרה, כל עוד אין סיכוי להפעלת התחב"צ 7/24 המהפכה תתמהמה ובגדול
שוב, אני ממש לא מבין מה הקשר ל-24/7
רוב משתמשי התח"צ הפוטנציאליים (אלה שמשרד התחבורה אמור "להוציא מהפרייבט") הם יוממים. עבורם תח"צ בלילה ובסופי שבוע לא ישנה הרבה. לא שזה רע, אבל שה בטח לא תנאי הכרחי להצלחה.
 

amit1270

New member
שוב, אני ממש לא מבין מה הקשר ל-24/7
רוב משתמשי התח"צ הפוטנציאליים (אלה שמשרד התחבורה אמור "להוציא מהפרייבט") הם יוממים. עבורם תח"צ בלילה ובסופי שבוע לא ישנה הרבה. לא שזה רע, אבל שה בטח לא תנאי הכרחי להצלחה.
שה=זה
 
שוב, אני ממש לא מבין מה הקשר ל-24/7
רוב משתמשי התח"צ הפוטנציאליים (אלה שמשרד התחבורה אמור "להוציא מהפרייבט") הם יוממים. עבורם תח"צ בלילה ובסופי שבוע לא ישנה הרבה. לא שזה רע, אבל שה בטח לא תנאי הכרחי להצלחה.
כנראה מדובר על תח"צ כתירוץ לוותר על רכב
לא מאמין שזה יקרה, אולי בקושי, אבל זה יכול לקרות רק אם תהיה תח"צ 24 שעות..
 

אוהד11

New member
מפת האוטובוסים החדשה בת"א
כשקראתי את הודעת דובר משרד התחבורה וכשאני
חוזר וקורא את הכתבה הזו אני נתקל בדבר הבא: "אגד .....לא תוכל להתחרות במכרזים עד שלפחות שתי חברות נוספות לה ולחברת דן יחזיקו כל אחת בעשרה אחוזים מכלל שוק התחבורה הציבורית". מחד אומרים שדן תוכל להחזיק עשרה אחוזים מקווי התחב"צ ומאידך מוציאים ממנה קווים ומצמצמים את היקף הקווים שהיא מפעילה. לגבי התוכנית כפי שהיא מוצגת בכתבה זו היא, הרי שקווים רבים שחוצים כיום את ת"א או נכנסים אליה מהערים והישובים הסובבים אותה הם בעקבות דרישה של הציבור ותוכניות של משרד התחבורה שכונו "תוכנית אב לתחב"צ במטרופולין ת"א" החל מתחילת שנות השבעים. ומדוע כל הכתבה אינה מזכירה ולו במילה אחת את קווי הרכבת התחתית/רק"ל או מה שיצור הכלאיים הזה יהיה בסופו של דבר. מרוב מהירות ישפכו את התינוק עם המים או אפילו לפני המים
 
כשקראתי את הודעת דובר משרד התחבורה וכשאני
חוזר וקורא את הכתבה הזו אני נתקל בדבר הבא: "אגד .....לא תוכל להתחרות במכרזים עד שלפחות שתי חברות נוספות לה ולחברת דן יחזיקו כל אחת בעשרה אחוזים מכלל שוק התחבורה הציבורית". מחד אומרים שדן תוכל להחזיק עשרה אחוזים מקווי התחב"צ ומאידך מוציאים ממנה קווים ומצמצמים את היקף הקווים שהיא מפעילה. לגבי התוכנית כפי שהיא מוצגת בכתבה זו היא, הרי שקווים רבים שחוצים כיום את ת"א או נכנסים אליה מהערים והישובים הסובבים אותה הם בעקבות דרישה של הציבור ותוכניות של משרד התחבורה שכונו "תוכנית אב לתחב"צ במטרופולין ת"א" החל מתחילת שנות השבעים. ומדוע כל הכתבה אינה מזכירה ולו במילה אחת את קווי הרכבת התחתית/רק"ל או מה שיצור הכלאיים הזה יהיה בסופו של דבר. מרוב מהירות ישפכו את התינוק עם המים או אפילו לפני המים
נו אז מה?
זה טוב לציבור.
 

nahag

New member
נו אז מה?
זה טוב לציבור.
לכולם יש חלומות גם לגודוביץ'
לכולם יש חלומות גם לגודוביץ' היה חלום על מיניבסים במרכז תל אביב. למשרד התחבורה יש חלומות כל שני וחמישי מחליפים שר וכך גם רעיונות כבר ידוע מזמן שאפשר לפתור את הבעיות בצורה של אי כניסת רכב פרטי למרכז העיר ושיפור מערך הקווים. אצלנו קודם כל יורים ואחר כך בודקים מי נפגע לא משקיעים מחשבה יתרה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה