תודה תודה, אבל יש לך רשות לפרסם את זה? זה די הפרת זכויות יוצרים אם אין לך אישור מפנאי פלוס לפרסם את זה, וזה קצת לא חוקי, וכתור מנהלת פורום בתפוז הייתי מצפה ממך לדעת שזה קצת נוגד את חוקי תפוז לפרסם את זה בלי רשות מהמפיצים...
אם את מפרסמת את זה פה, אנחנו יכולים לקרוא את זה פה, ולא צריכים לקנות את העיתון אנחנו לא קונים את העיתון, מכאן שפגעת בהכנסה של המפיצים של העיתון זה כמו אמ פי 3- לא חוקי.