מפנאי פלוסס....

../images/Emo51.gif

תודה על הכתבות
 

שיר m

Well-known member
אממ... שאלה אלייך...

מאיפה המשפט הראשון בחתימה שלך?
 

bigbird123

New member
תודה רבה ! אבל איפה המבצע והטלפון ?

לא אמור להיות מבצע של ההקרנה הגדולה ?
 

DAN1EL

New member
../images/Emo118.gifקראתי נכון?!../images/Emo2.gif

ירון עצמון ונירית קופל???? ב-י-ח-ד?!?!?!
 

TomeRdeluz

New member
ואוווו כל הכבוד על ההשקעה!! ../images/Emo45.gif

קבלי ח"ח ענקי!
למרות שסרקת, אני מעדיף לקנות את העיתון ולקרוא את הכתבות ישר משם
ועוד משהו- כבר גיליון פרידה מ"משחק החיים"? עד הפרק האחרון של משחק החיים "פנאי פלוס" יספיקו להוציא עוד 2 גיליונות, למה כל-כך מוקדם?!
 

Liloush

New member
וואי נעה תודה../images/Emo70.gif../images/Emo13.gif

ויווו אני לא מאמינה שאפי ורותם זוג, אמא זה מפחיד! הם כל כך לא מתאימים!
 
~../images/Emo11.gifגראס מאמי,גראס../images/Emo3.gif../images/Emo142.gif~

~חוסכת לנו כסף.. חח איזה חמודה.. ואוי כמה דברים היו שםםםם..:-O ואיזה תמונות יפות לאב יווווווווווו
~
 

Boran

New member
אוקי...

תודה תודה, אבל יש לך רשות לפרסם את זה? זה די הפרת זכויות יוצרים אם אין לך אישור מפנאי פלוס לפרסם את זה, וזה קצת לא חוקי, וכתור מנהלת פורום בתפוז הייתי מצפה ממך לדעת שזה קצת נוגד את חוקי תפוז לפרסם את זה בלי רשות מהמפיצים...
 

flowers girl

New member
זכותי לפרסם את זה פה../images/Emo26.gif

זה לא שאני מפרסמת פה איזשהו דבר, או שאני שמה את זה באתר שלי או משהו, אני שמה את זה פה להנאתכם האישית בלבד.
 

Boran

New member
לא נכון

אם את מפרסמת את זה פה, אנחנו יכולים לקרוא את זה פה, ולא צריכים לקנות את העיתון אנחנו לא קונים את העיתון, מכאן שפגעת בהכנסה של המפיצים של העיתון זה כמו אמ פי 3- לא חוקי.
 
~../images/Emo11.gifאממ..Boran-אני לא חושבת../images/Emo142.gif~

~ שהיא צריכה לבקש רשום מהמפיצים לסרוק את הכתבות של משחק החיים לפורום משחק החיים, אפשר לחשוב באמת-מלבד זה, למה יש סורק
~
 
נכון! היא שילמה וחוצמזה יש פנאי +

בנט כך שנראה לי שרוב האנשים קוראים כאן ולא קונים בכל אופן... ומה הקטע שלך? מה אתה המנכ"ל?? תראה איזה יופי היא סרקה הכל יפה מצידה!
 
למעלה