אוי גיברלטריקו שלי - אווווווי אוי
גבירלטר היקר, חשבתי שזה קיים רק אצל החילוניים - חשבתי, שרק בחילונים קיימ התכונה המעצבנת הז, לטיח בפני החרדים את הפשעים שעושים בנים לקהילה שלהם - אנסים, גונבים גזעניים, וכו´ וכ´ ואז החרדי מתפתל, לא כל החרדים, וכו´ וכו´ גליתי שלא, גם חרדים כאלה מניקים יש, אני, יכולתי בקלות לענות לך בפשיטות. "מי שגונב הוא לא חילוני" ובזה, ההיתי יוצא ד חובת "ללכת עם המפגרים בראש שלהם" חרדי שאונס הוא לא חרדי, אז גם חילני שאונס הוא לא חילוני. אבל, כיון שהפערים בנינו הם גדולים, קשה לי נורא ללכת בראש שלך. אז אני יענה לך. תגיד אחי, חרדי שגונב, זה חילול ה´? זו הבעיה? החילול ה´? נכון. יופי, אנחנו, יכולים לגנוב, לאנוס הההההכל. אבל דבר אחד לא. אנחנו איננו מסוגלים לסגוד לאל שנעלב מכאלה שטויות, מה אתם דפוקים? לכזה אלוהים אתם מתפללים? אנחנו לא גונבים "כי ככה בא לנו" אנחנו גונבים בשביל האידיאולוגיה. בגנבתינו אנחנו מכריזים - אל האלוהים שלנו, אי אפשר לחלל. יאלה אחי, לך תתפלל, אלוהים מסמיק מבושה, נוווו. תרים לו את המכנסיים, רואים לו, הוא נעלב, נוווווו, מהר. אל תצעק עליו, הוא נורא פגיע.