מעשה בתמונה......
ראיתי תמונה, תמונה יפה כזאת, צבעונית עם מסגרת שמושכת תשומת לב בצורה מדהימה. אבל משום מה, משהו היה חסר לתמונה הנפלאה הזאת... לא היה מי שיסדר אותה בדיוק בצורה הנכונה-שלא תהייה עקומה, לא היה מי שינקה לה את המסגרת היפה הזאת שלאט לאט השחירה והתמלאה אבק, לא באו אנשים לראות אותה ולדבר בינהם עד כמה היא יפה ומושכת. והיא היתה בודדה וכל מה שהיא רק רצתה היה תשומת לב מאנשים שבאמת היו חשובים לה. ברור שהיו לה את החברות התמונות שבקיר ממול, אבל זה לא הספיק.... כולם אמרו לה שהיא צריכה להשלים עם עצמה ושאין לה את הבטחון העצמי הדרוש וניסו לרכך את המצב בכך שאמרו לה שהכל יהיה בסדר. ומה היא בסך הכל רצתה? אהבה?
ראיתי תמונה, תמונה יפה כזאת, צבעונית עם מסגרת שמושכת תשומת לב בצורה מדהימה. אבל משום מה, משהו היה חסר לתמונה הנפלאה הזאת... לא היה מי שיסדר אותה בדיוק בצורה הנכונה-שלא תהייה עקומה, לא היה מי שינקה לה את המסגרת היפה הזאת שלאט לאט השחירה והתמלאה אבק, לא באו אנשים לראות אותה ולדבר בינהם עד כמה היא יפה ומושכת. והיא היתה בודדה וכל מה שהיא רק רצתה היה תשומת לב מאנשים שבאמת היו חשובים לה. ברור שהיו לה את החברות התמונות שבקיר ממול, אבל זה לא הספיק.... כולם אמרו לה שהיא צריכה להשלים עם עצמה ושאין לה את הבטחון העצמי הדרוש וניסו לרכך את המצב בכך שאמרו לה שהכל יהיה בסדר. ומה היא בסך הכל רצתה? אהבה?