מעצר בקו"ם

מעצר בקו"ם

טוב, אז נאמר לי כי אני מיועד למכי"ם, מה שאני מאוד מאוד מאוד לא רוצה....ולכן אני מתכוון לסרב להתפנות... האם סירוב פינוי ממכי"ם לגו'ב אחר לא נחשב כסירוב פינוי לקרבי(שלפי מה שהבנתי מחמירים איתו מאוד). ואם עוד משהו יכול לתת לי כמה טיפים איך לעבור את זה ולא להשבר חוץ ממה שניתן במאמרים(שכבר קראתי אותם).
 

שאנטי MEN

New member
אחי

תוכל להסרב להתפנות בבקו|"ם , שאינך רוצה קרבי ולא מכ"ים. יפחידו אותך כלא, ויאיימו עלייך, אל תדאג. זה פוזות. תעמוד על שלך, ותוך יומיים אתה מקבל מה שאתה רוצה.... אל תדאג... שיההי לך אחי גיוס קל.....ובהצלחה
 

RONNI25

New member
שאלה

יש לך פרופיל קרבי ? ה 5 לפברואר זה גיוס לחיילים עורפים לא?
 

RONNI25

New member
אז לא יקחו אותך לקרבי !!

אתה תיהיה בתפקיד עורפי
 

ArmeniaN

New member
ואף!!!

בן יחיד עם פרופיל 97 נהייה מ"כ בחיל האויר...שזה קורס שונה לגמרי ובסוף הקורס אתה לא חייב להשאר מ"כ אלא מש"ק הגנה קרקעית....אם תרצה פירוט מלא יותר תיצור איתי קשר.....
 

WorldCenter

New member
כן עורפי.. אבל ויש אבל גדול

יש בתיחלת\אמצע פבואר גיוס מ"צ.
 

RONNI25

New member
נכון אבל

הוא יוכל להגיד שהוא פשוט לא רוצה להתגייס לשם כי הוא לא מתאים ורוב האחוזים שלא יקחו אותו לשם
 
אחים שלי

הייתי רוצה קרבי אבל ההורים לא חותמים. רוצים לשלוח אותי למכי"ם, מזה רוצים שולחים....אני לא רוצה מכי"ם. כמה זה יהיה חמור לסרב ללכת למכי"ם?
 

שאנטי MEN

New member
אחי אם אתה רוצה קרבי

אז תלך להיות מ"כ..... זה תפקיד מאוד כייף ומאתגר... הרבה אחריות, כוח ועוצמה. ואם אתה חושב על קרבי ועל משהו שיאתגר אותך תלך להיות מ"כ. קרבי זה הכי אחי.... :)
 
אצלי זה היה די פשוט

קצין מיון: שלום דניס, אתה הולך להיות מ"כ 02. אני: אמממ, לא ממש, לא. ק"מ: כן, דניס, הצבא החליט שאתה הולך להיות מ"כ 02. אני: שמע, אין מצב. יש לי מיגרנות כבדות, אפילו פרופיל מיגרנות יש לי. איך אני אמור להיות מ"כ? ק"מ: לא אכפת לי! מבחינתי, אתה תהיה מ"כ 02!!! אני: ואם לא? ק"מ: אז תלך לכלא!!!!!!!!! אני: וואלה, טוב, ביי. *יוצא מהחדר, הולך לועדה רפואית ופוסל את התפקיד.*
 

chopduel

New member
ל"א כמעט אותו חרא כמו מכ"ים

אתה עובד מהבוקר עד הלילה וגם יוצא חצאים מה גם שאתה חוטף קרינה בתפקיד שלך
 
בכנות שקשה לי לחשוב על תפקיד גרוע

יותר ממ"כ של טירונות 02. רק ממה שראיתי מבחינת התנאים, היציאות, שעות השינה, היחס הנוראי מצד הטירונים במהלך הטירונות 02 שלי (מחנה 80) והרשימה רק הולכת וגדלה מדובר פשוט בתפקיד נוראי וכפוי טובה.
 
טוב, איך אפשר לצאת משם?????

בקשה אנשים???? אני רוצה לצאת משם מבלי להוריד פרופיל.....
 

chopduel

New member
אתה יכול לפסול רפואית את התפקיד

בלי להוריד את הפרופיל, לי לא נתנו להכנס לרופא אפילו. מה שגם יכול לעודד אותף זה שלאחר מכן לקראת סוף הטירונות (02) הציעו לי לוחמה אלקטרונית.
 
למעלה