מעניין שבכינוס י שבט גולוכובסקי בא לזמרוני,

משיח now

New member
מעניין שבכינוס י שבט גולוכובסקי בא לזמרוני,

הצטלם איתו, כולם ראו איך זמרוני מוזג לו 'משקה' וכ'ו. מה המסקנה? שה"רבנים" הללו כמו גולוכובסקי וירוסלבסקי תמיד ילכו פשוט לאיפה שנותנים להם כבוד, כי בתכל'ס זה הדבר היחיד שמעניין אותם!!! רק מה לעשות שמי ששולט בכסף הגדול ויכול לשחד אותם בלי סוף זה מר אהרונוב, ולכן כל ההחלטות שלהם באות אך ורק מכך שהם פשוט מתפקדים כ"בובות" של המאפיה הקומוניסטית של אהרונוב. ולכן מובן וגם פשוט מדוע 70% מחסידי חב"ד בארה"ק מצפצפים עליהם בגלוי, ממשיכים להפיץ את שיחת הגאולה ביתר שאת!
 

משיח now

New member
"הוא טוב"- קראתי היטב את דבריך, רק תבין שיש

אנשים שאינם באים כלל במטרה לקיים דיון ענייני, על רמה ולשם שמים. בן אדם שבא ואומר על 70% מחסידי חב"ד שהם רח"ל "עובדי עבודה זרה", וחוזר על האיוולת הזאת שוב ושוב- איך אתה רוצה שעם אחד כזה אקיים דיון ענייני כמו שאני יכול נניח לקיים איתך? ( אני מקווה )
 

shaulig

New member
זה היה לפני החלטת הבית דין

ההחלטה הגיע לאחר ביזוי חב"ד של זימורני ציק החולה נפש.
 

בן הצבי

New member
הגיע הזמן להפסיק.

מופיע בחסידות הביטוי ``א קאפ קען מען נישט אויפשטעלן``, דהיינו, ראש אי-אפשר לעשות. לאמר: מי שאין לו ראש, אי-אפשר לבנות לו כזה. לטיפש אין מה לענות, כיון שהוא ממילא לא יבין. חסל סדר ויכוחים איתם.
 

משיח now

New member
רק שלא יעזור לך- 70% מחב"ד יודעים ש"בית הדין"

של גולוכובסקי-ירוסלבסקי הוא פיקציה אחת גדולה של סמרטוטים בוגדים, לכן גם עשרים אלף הגיעו לבלומפילד בי"א ניסן, ועשרת אלפים באו לכנס של זמרוני ג תמוז בבת-ים, על אפם וחמתם של הסמרטוטים ירוסלבסקי את גולוכובסקי ושו'ת! תזכיר לי כמה הגיעו ל"הילולא" שעשיתם בכפר חב"ד?.....חחחחחחחחחחחחחח
 

בן הצבי

New member
לך תראה כמה באים למיסה בוותיקן.

אולי גם תמצא שם סוף סוף את מקומך, ותיקח איתך את שאר היהודים המשיחיים, אשר למגינת כל לב יהודי בשם ליובאוויטש מתפארים.
 

משיח now

New member
אתה יודע לדקלם מצויין את מלחכי פנכתו של לייזר

שך- פשוט מילה במילה! למה שלא תצטרף אליהם? למה לך להישאר בחב"ד שרוב אנשיה הם "משיחיים הזויים" כהגדרתך?...
 

בן הצבי

New member
תמשיך לחלום.

רוב מניין ובניין של חסידות חב``ד על רבניה משפיעיה חסידיה תמימיה וישיבותיה ברחבי העולם, לא נמנות על המשיחיים. אתה מדבר מקסימום על ``רוב חוזב``שיה``.
 

משיח now

New member
הרי בעניין א"י אתה הולך נגד הרבי בגלוי, וגם

רבנים לא משיחיסטים כמו הרב דוד דרוקמן שליט"א חושבים בדיוק כמוני בעניין זה!!!
 

בן הצבי

New member
לא הולך נגד אף אחד.

העליתי תהיה, וזה הכל. אם רבני חב``ד יורו משהו בעניין - אוריד את הכובע. שאלתי על יסוד שיחותיו של הרבי, אך טעיתי בדבר אחד - שאלתי במקום בו שורצים רבים משונאי הרבי וחב``ד, כמוך וכמו חבריך הטרום-נוצריים. (אם היית יודע איך מתבטא עליכם הרב דרוקמאן, היו שערותיך סומרות. אני נחשב על-ידו כחבר טוב למשיחיסטים..)
 

משיח now

New member
תעשה לי טובה- פגשתי את הרב דרוקמן בפסח האחרון

כשהוא בא להתוועד בעלי- כולם בהתוועדות היו משיחיסטים, אז לך תספר את הסיפורים שלך למישהו אחר... ( לצערי כמו שהעניינים מתנהלים היום- אני בטוח שיהיו גם כמה פתיים שיאמינו לשלל הסילופים וההסתה שלך ) רק מה עשו עורכי אתר התועבה COL ??? נברו בארכיון ומצאו איזה משהו שהרב דרוקמן כתב לפני עשר שנים!!!!! נגד המשיחיסטיות של הרב וולפא, כשכולנו יודעים שהיום הם החברים הכי טובים, שכן מאז ה"התנתקות" הרב דרוקמן יודע יותר טוב מכולם מי באמת פועל במסירות נפש עפ"י הוראות הרבי, ומי העדיפו לשבת במשרדים הממוזגים בכפ"ח ורק למתוח כל היום ביקורת, לקטר ובעיקר להכשיל את המאבק!
 

shaulig

New member
אף אחד לא בעד נתינת שטחים

אולי היתה פה אי הבנה. מה שאני אמרתי אתמול זה שחב"ד מזוהה עם גופים ימניים קיצוניים וגורמת להרס עצמי. תראה את התמונות האלה ואז תבין על מה דיברתי!!!! לא כותבים וואלפא החולה נפש רודף חילים אלא כותבים חב"ד!!
 

משיח now

New member
חבל שאתה מסתמך על אתר נאצה של שונאי חב"ד,

ובכל אופן חיילים שגירשו יהודים מבתיהם חייבים לשאת אות קלון, עד שישובו בתשובה על מעשיהם!!! ושוב תראה כמה שאתה מגוחך- מקלל את הרב וולפא, שהוא היחיד שקיבל הוראות מהרבי בענייני המאבק לשלימות הארץ, בעוד אתה בכלל לא שייך היום לחב"ד כפי שאמרת בעצמך.
 

shaulig

New member
אתר נאצה??? אתה אדיוט מושלם

הם חבדניקים אמיתיים שנולדו בחב"ד ונשארו בא. אמרתי לך חב"ד לא מתאימה לך אז תעזוב אותה ותלך למקומת אחרים ואל תהרוס את חב"ד ביחד עם "רבניך". ולגבי וולפא אז כתבתי פה את דבריו של הרבי עליו.. לגבי צא"ח הסיפור משום מה נעצר באותה כתבה אם אני לא טועה.
 

משיח now

New member
לכל מי שסבור שארגון "צעירי חב"ד" מייצגים את

מה שהם מכנים "חב"ד היפה והטובה"- מומלץ מאד שיעיין בקישור הבא:
 

משיח now

New member
הנה שוב הקישור על מעללי ארגון "צעירי חב"ד":

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/779811.html
 

shaulig

New member
כתבתי לך ואני אכתוב את זה

הרבי מינה אותם להיות מי שיקבעו את דרכה של חב"ד אחרי מותו. אתה לא אשם שאתה לא יודע את זה כי אתה הגעת לחב"ד וקראת את הברית החדשה [לקחו שיחות קדושות והכניסו בהם תכנים אחרים]. לכן אתה לא יודע שהם קובעים את דרכה של חב"ד אחרי פטירתו של הרבי זי"ע. אתה ועוד כמה עשרות אלפי חוזרים בתשובה או סתם אנשים שמקומם בבתי חולים לחולי נפש לא שומעים למי שהרבי מינה!! בכך אתם מבזים אותו ומודעים!! המשיחסטים אינם חבדניקים
 

משיח now

New member
גם משה רבינו מינה את המרגלים, אז?

ואם כבר במינויים עסקינן- הרבי מינה את הרב וולפא לנהל את כל ענייני המאבק לשלימות הארץ מטעמו, וכל אחד יודע ששני הספרים שכתב בעניין כבר לפני 25 שנה ויותר ( "דעת תורה על המצב בארץ הקודש" ו"שלום שלום ואין שלום" ) נכתבו אך ורק בגלל הוראתו המפורשת של הרבי בעניין! אבל ברור לי מראש שתתעלם מהדברים, כפי שאתם מתעלמים מכל עובדה שלא ממש נוח לכם לשמוע....
 
למעלה