BABYBOOM10
New member
מעירים או לא...?
הי לכולן,
ילדתי לפני כשבוע תינוקת במשקל 3.800. היא רק על הנקה וחלב שאוב.
מבחינת האכלות היא אוכלת במרווחים של כארבע שעות בערך לכן לא מגיעה לשמונה הנקות ביום כנדרש.
אם זאת, מעקב הטיטולים ( מבחינת שתן וצואה) תקין והיא תינוקת רגועה שלא מראה סימני רעב..
האם עליי להעיר אותה לאכול כל שלוש שעות?
כולל בלילה? זה נראה לי כזה מיותר אבל זה מה שהומלץ לי ואני לא מבינה את ההמלצה הזו... הרי הצורך בשינה הוא לא פחות קריטי בגיל הזה...
הי לכולן,
ילדתי לפני כשבוע תינוקת במשקל 3.800. היא רק על הנקה וחלב שאוב.
מבחינת האכלות היא אוכלת במרווחים של כארבע שעות בערך לכן לא מגיעה לשמונה הנקות ביום כנדרש.
אם זאת, מעקב הטיטולים ( מבחינת שתן וצואה) תקין והיא תינוקת רגועה שלא מראה סימני רעב..
האם עליי להעיר אותה לאכול כל שלוש שעות?
כולל בלילה? זה נראה לי כזה מיותר אבל זה מה שהומלץ לי ואני לא מבינה את ההמלצה הזו... הרי הצורך בשינה הוא לא פחות קריטי בגיל הזה...