מעירים או לא...?

BABYBOOM10

New member
מעירים או לא...?

הי לכולן,
ילדתי לפני כשבוע תינוקת במשקל 3.800. היא רק על הנקה וחלב שאוב.
מבחינת האכלות היא אוכלת במרווחים של כארבע שעות בערך לכן לא מגיעה לשמונה הנקות ביום כנדרש.
אם זאת, מעקב הטיטולים ( מבחינת שתן וצואה) תקין והיא תינוקת רגועה שלא מראה סימני רעב..
האם עליי להעיר אותה לאכול כל שלוש שעות?
כולל בלילה? זה נראה לי כזה מיותר אבל זה מה שהומלץ לי ואני לא מבינה את ההמלצה הזו... הרי הצורך בשינה הוא לא פחות קריטי בגיל הזה...
 
מזל טוב ובשעה טובה


לפי מה שיודעת- מומלץ להעיר רק מתחת ל-3 ק"ג במיוחד שהיא רגועה ויש לה חיתולים רטובים- אבל זו שאלה לרופא/ת הילדים שלה.
 
אותי הנחו להעיר בהתחלה עד שעברה חזרה את ה-3 ק"ג

עכשיו אין את הבעיה הזו -אחוזון עליון
 

הייבי

New member
אני לא הערתי

לרוב אכלו אצלי במרווחים קטנים יותר אבל גם בתקופות שפתחו פערים לא הערתי. אם את לא בטוחה שווה לגשת לטיפת חלב לעשות שקילות מעקב (אצלנו הסכימה לקבל בלי תור רק לשקילה בחודשיים הראשונים) ואם היא עולה יפה אז אין מה לדאוג
 

זלופית

New member
מעולם לא הערתי, שלי נולדו 2,600 ו-2,800

ואף פעם לא הערתי, למרות ששלי מעולם לא עברו את השלוש וחצי שעות לפני גיל חודשיים וגם אז, זה היה רק בלילה. הנקתי על פי דרישה ועלו במשקל מצויין.
אני ממש לא רואה סיבה להטריד את מנוחתה של תינוקת רגועה שנולדה במשקל 3,800 ויש לה יציאות סדירות ולא פחות חשוב מזה, לא רואה סיבה להטריד את מנוחתה של אמא שלה... היא ישנה, את ישנה!
מזל טוב והרבה נחת
 

mikmik291

New member
הערתי בלילה רק בחודש הראשון

שלי נולדה 3.290 ובגלל שירדה המון במשקל כן הערתי, ברגע שהמשקל הפך לתקין נתתי לה להתעורר בכוחות עצמה ולאכול כשהיא רוצה.
מה שלא מגלים להורים טריים זה שלתינוקות יש מנגנון רעב ושובע מצויין וחבל להרוס אותו רק כי הם לא בדיוק בתוך הסקאלה.

אם המשקל תקין, לא כדאי להעיר.
 
למעלה