מעונות

איתי1239

New member
מעונות

הזמנתי היום את הטופס לבקשת מעונות בדואר ואמרו לי שזה עתיד להגיע רק לאחר ראש השנה. רציתי להכין עד אז את כל הטפסים כדי לשלוח את זה כמה שיותר מהר. האם אתם יודעים אילו טפסים או אישורים עלי להכין מראש? המון תודה!
 

איתי1239

New member
לגבי תלושי משכורות

האם צריך? אם כן אתם יודעים של אילו חודשים למשל ? והאם צריך רק את שלי או גם של ההורים? וכל אישור או פרט אחר יעזור לי.... המון תודה
 

stkachov

New member
אני ממליץ שתחכה

לערכה לסטטוסים שונים, דרושים מסמכים שונים. אם אתה יתום אתה צריך אישור כזה וכזה, אם אתה נכה אישור אחר, אם אתה מצטיין פסיכומטרי אז בכלל לא צריכים שום אישור. תמתין בסבלנות.
 

איתי1239

New member
אולי בכל זאת

אולי בכל זאת מישהו יודע? זה קצת חשוב לי כי ההרשמה נסגרה כבר ועכשיו אם אני לא מגיש כמה שיותר מר, אז הסיכויים לקבל מעונות פוחתים. אני בא ממשפחה רגילה (חד הורית) ואני לא מצטיין פסיכומטרי. המון תודה
 
למעלה