הזמנתי היום את הטופס לבקשת מעונות בדואר ואמרו לי שזה עתיד להגיע רק לאחר ראש השנה. רציתי להכין עד אז את כל הטפסים כדי לשלוח את זה כמה שיותר מהר. האם אתם יודעים אילו טפסים או אישורים עלי להכין מראש? המון תודה!
לערכה לסטטוסים שונים, דרושים מסמכים שונים. אם אתה יתום אתה צריך אישור כזה וכזה, אם אתה נכה אישור אחר, אם אתה מצטיין פסיכומטרי אז בכלל לא צריכים שום אישור. תמתין בסבלנות.
אולי בכל זאת מישהו יודע? זה קצת חשוב לי כי ההרשמה נסגרה כבר ועכשיו אם אני לא מגיש כמה שיותר מר, אז הסיכויים לקבל מעונות פוחתים. אני בא ממשפחה רגילה (חד הורית) ואני לא מצטיין פסיכומטרי. המון תודה