forglemmigej
New member
לדעתי אתה מסתלבט עלינו.
פיני, גרמני, צרפתי, אוסטרלי חחחחח אם סבא שלך נולד בפינלנד להורים אזרחים הוא פיני לא צריך שום הוכחות ,אבל כמו שאמרתי אתה בקטע של הסלבטות. בכרטיס שלך כתוב שאתה בן 31 וגר בצפון במקום אחר אתה כותב שאתה חי בדרום, וכן אפשר לקבל אזרחות פינית עם שיער כחול ועיניים בלונדיניות..
פיני, גרמני, צרפתי, אוסטרלי חחחחח אם סבא שלך נולד בפינלנד להורים אזרחים הוא פיני לא צריך שום הוכחות ,אבל כמו שאמרתי אתה בקטע של הסלבטות. בכרטיס שלך כתוב שאתה בן 31 וגר בצפון במקום אחר אתה כותב שאתה חי בדרום, וכן אפשר לקבל אזרחות פינית עם שיער כחול ועיניים בלונדיניות..