מעבר לאירופה
שלום לכולם
אני בן 16 וחצי ואני מסיים ללמוד בסוף השנה הזאת. כשאני אסיים ללמוד, אני מאוד רוצה לעבור לגור במדינה אחרת, ובעצם שם להתחיל את החיים הבוגרים, אוניברסטיה והכל. אני רבע גרמני ורבע פיני (פינלנדי) וחצי צרפתי. אני מאוד רוצה לעבור לגור באירופה, אבל רציתי לדעת כמה דברים ואם תוכלו לעזור לי בבקשה. 1. קודם כל, אני יודע שזה נשמע כאילו זה המלצה לחולצה או בגד אבל לדעתכם יש מדינה שהיא יותר טובה ושתנאי ההיקלטות שם יותר טובים? ההתלבטות בעיקרון היא בין אחת המדינות הסקנדינביות לבין אחת המדינות מבריטינה. 2. אחד הגורמים המרכזיים שבגללם אני רוצה לעזוב היא מזג האוויר. אני לא יודע למה אבל נורא חם לי פה, זה מגיע למצב של ממש באסה רצינית בקיץ, ולדעתי זה אחד הדברים הכי קשים להתמודד איתם. ברור שזה לא כזה נורא כמו שאני אומר אבל באיזשהו מקום לדעתי כן זה לא דבר נסבל שאפשר להגיד, טוב אם זה הבעיה היחידה בארץ אז אני אשאר, כי זה לא. אז לדעתכם, האם יש מדינה שלאורך כל השנה- קר? שאין שם עונות מובחנות כמו בארץ? (צריך לציין שהייתי בפינלנד וגם בגרמניה בחורף, ששם קר אבל הבנתי שבפינלנד חם בקיץ). 3. האם רוב מדינות אירופה נותנת לאנשים צעירים לעבור לגור במדינה? כי בדר"כ הם מעדיפים אנשים בעלי עבר אקדמי, ושלא תבינו לא נכון, הממוצע בגרות שלי הוא 111 ובעצם סיימתי את כל הבגרויות למרות שאני צעיר ועכשיו אני עושה שנה שבה אני מוציא תעודת התמחות במחשבים, דבר שאנשים נשארים ללמוד שנתיים אחרי יב', זאת אומרת שבכ"ז יש פה משהו, למרות שאין לי תואר. תודה רבה חברים.
שלום לכולם