מספר הערות...
מספר הערות...
בקשר לחדשות האחרונות באתר חדשות הרכבת: א. לגבי הפסקת בניית גשר הרכבת באיזור נתב"ג. לא יצא לי עדיין לעבור באיזור העבודות ומה שאני מבקש להעיר מבוסס על כתבות שקראתי באתרי החדשות והעיתונים. לפי כל המקורות, הגשר החדש אמנם מפריע לתנועת המטוסים במסלול הארוך בנתב"ג כפי שנכתב באתר, אך זהו אינו המסלול הראשי של השדה. מדובר במסלול 26 שידוע גם כמסלול השקט, שבדרך כלל משמש את מטוסי חיל האויר ולעיתים גם מטוסים אזרחיים. אמנם לא טעות "טרגית" ,אבל רק רציתי להבהיר עובדה זו. ב. לגבי ההחלטה לבנות גשרים במקום מפגשי כביש\מסילת ברזל, וזו כבר דעתי האישית: כמו שבפוליטיקה שומעים התבטאויות ש"אסור לתת פרס לטרור" כך אני סבור שאסור לתת פרס לטרור שמתחולל על הכביש. זו החלטה אומללה להוציא מליוני שקלים על בניית גשרים מעל או מתחת למסילות, כשבסכום הרבה יותר נמוך אפשר היה לתקן את הבדיחה העלובה הזאת שעונה לשם "מחסום". כן רבותי, מעשית, לא קיים בארצנו אף מחסום ראוי.מדובר בעצם בזוג מוטות מתכת דקים ובעיקר קצרים שבקושי מכסים נתיב בודד , כך שהנתיב הנגדי פרוץ לחלוטין לעקיפות של נהג עצבני וחסר סבלנות - הוא הנהג הישראלי הממוצע. תאמינו לי שאני כותב את הדברים האלה מתוך נסיון שצברתי במהלך הטיולים שעשיתי באירופה, שם מחסום "ישראלי" לא היה משמש אפילו לכניסה לחניון. צריך לתכנן מחדש את כל המחסומים בכבישי ארצנו על מנת לחסוך בקרבנות מיותרים, אבל בעיקר כדי "לחנך" את עצמנו.
מספר הערות...
בקשר לחדשות האחרונות באתר חדשות הרכבת: א. לגבי הפסקת בניית גשר הרכבת באיזור נתב"ג. לא יצא לי עדיין לעבור באיזור העבודות ומה שאני מבקש להעיר מבוסס על כתבות שקראתי באתרי החדשות והעיתונים. לפי כל המקורות, הגשר החדש אמנם מפריע לתנועת המטוסים במסלול הארוך בנתב"ג כפי שנכתב באתר, אך זהו אינו המסלול הראשי של השדה. מדובר במסלול 26 שידוע גם כמסלול השקט, שבדרך כלל משמש את מטוסי חיל האויר ולעיתים גם מטוסים אזרחיים. אמנם לא טעות "טרגית" ,אבל רק רציתי להבהיר עובדה זו. ב. לגבי ההחלטה לבנות גשרים במקום מפגשי כביש\מסילת ברזל, וזו כבר דעתי האישית: כמו שבפוליטיקה שומעים התבטאויות ש"אסור לתת פרס לטרור" כך אני סבור שאסור לתת פרס לטרור שמתחולל על הכביש. זו החלטה אומללה להוציא מליוני שקלים על בניית גשרים מעל או מתחת למסילות, כשבסכום הרבה יותר נמוך אפשר היה לתקן את הבדיחה העלובה הזאת שעונה לשם "מחסום". כן רבותי, מעשית, לא קיים בארצנו אף מחסום ראוי.מדובר בעצם בזוג מוטות מתכת דקים ובעיקר קצרים שבקושי מכסים נתיב בודד , כך שהנתיב הנגדי פרוץ לחלוטין לעקיפות של נהג עצבני וחסר סבלנות - הוא הנהג הישראלי הממוצע. תאמינו לי שאני כותב את הדברים האלה מתוך נסיון שצברתי במהלך הטיולים שעשיתי באירופה, שם מחסום "ישראלי" לא היה משמש אפילו לכניסה לחניון. צריך לתכנן מחדש את כל המחסומים בכבישי ארצנו על מנת לחסוך בקרבנות מיותרים, אבל בעיקר כדי "לחנך" את עצמנו.