וההמלצות שלנו:
ראשית, מצטרפת להמלצה של שליקט לגבי צ'נקולו (מקווה שכתבתי נכון את השם) בהרצליה פיתוח - טעים וזול! זוזוברה בהרצליה פיתוח - מסעדה תאילנדית - יפנית, ראו הוזהרתם אין בה שום דבר רומנטי, יושבים על שולחנות ארוכים, אבל האוכל לא יקר במיוחד וטעים. נודלס מעולים. טנדורי בהרצליה פיתוח - לחובבי אוכל הודי, האוכל טוב, האוירה נחמדה, טווח מחירים - בינוני עד יקר. לא מאוד רומנטית. ג'קו בהרצליה פיתוח - מסעדת דגים ופירות ים (נדמה לי שיש לו גם סניפים בחיפה ובמקומות נוספים) - האוכל ממש טעים, לא יקר, והסלטים בהתחלה הם "על חשבון הבית" ובלי הגבלה, כמו במסעדות מזרחיות. גם זה לא המקום לרומנטיקה. ג'ויה בהרצליה פיתוח -מסעדה איטלקית, קצת יקרה למיטב זכרוני, אבל האוכל שם טעים מאוד. עד כמה שזכור לי היא בהחלט רומנטית וחביבה. מאזטים ברמת החייל - מסעדה איטלקית ממש נחמדה, גם שם הסלטים בתחילה הם על חשבון הבית עם הזמנת מנה עיקרית (זה כולל פוקצ'ה, בטטות אפויות, טפנד זיתים ועוד הרבה דברים טעימים - משתנה מפעם לפעם). המחירים בינוניים - לא מאוד יקר. צ'ימיצ'נגה, באזור יד אליהו - מסעדה מקסיקנית מעולה אבל יקרה בטירוף. אלי אוליו, למיטב זכרוני היא נמצאת רח' ברנר בתל אביב (קרוב לאלנבי)- מסעדה ספרדית טעימה מאוד, אבל גם יקרה מאוד. קפה מונטיליו באזור גני יהודה ממש ליד קרית אונו - בית קפה, באוכל הוא נחמד ובעיצוב הוא ממש מקסים, מעוצב כמו ספריה, בחלק מהשולחנות יושבים במעין כורסאות (אכלתי שם צהריים עם אמי והמלוות ביום החתונה). סוזנה באזור סוזן דלל - אוכל ביתי טעים, למיטב זכרוני המחירים בינוניים. אודאון ברח' הארבעה בתל אביב - מטבח "פיוז'ן" משלב בין המון רכיבים, ויש בה הכל. אוכל מאוד מעניין וטעים, לא זול אבל יש עסקיות כל היום וזה הופך אותה למסעדה ברמת מחירים בינונית. העיצוב ממש יפה. אונאמי - ברח' הארבעה בתל אביב, מסעדה יפנית מעולה. יקרה מאוד, אבל יש בצהריים עסקיות שוות. בצפון - הקדירה של נגה בבית שעריים, אוכל ממש טעים, המחיר יקר למדי, אבל יש עסקיות שמוזילות. הסגנון - קדירות שונות, בשרים וכו' - מטבח כפרי. בירושלים - שונקה במרכז העיר, עיצוב יפה, המסעדה יקרה אבל יש בה עסקית גם ביום שישי בצהריים למיטב זכרוני, והעסקיות מוזילות מאוד את המחיר. יש בה מבחר גדול - בשר, פירות ים ועוד, והאוכל ממש טעים. ולסיכום - הירושלמיות בטוח מכירות את "החגיגה של באבט" ממתק קטן השוכן לו ברח' שמאי במרכז העיר. מקום קטנטן שבו מכינה בעלת המקום ופלים בלגיים משובחים ומדהימים בצירוף שוקו מעולה (שהוא יותר בעצם כמו שוקולטה). מתאים מעין כמוהו לקינוח. כשאני מסתכלת על הרשימה הארוכה של המסעדות שצירפנו אני לא מאמינה כמה כסף הוצאנו בשנה האחרונה על מסעדות...