לנהגים יש אפשרות לשלוט על הכריזה וזה לא דבר טוב.
גם הכריזה לא באמת עובדת כמו שצריך
פעם שומעים, פעם לא שומעים, פעם עובדת רק בחוץ, פעם רק בחלק מהתחנות....
חבל, דווקא מטרופולין נתפסת בעיני כחברה רצינית.
לנהגים יש אפשרות לשלוט על הכריזה וזה לא דבר טוב.
הם כיולים לשלוט על עוצמת השמע שלה, יש נהג שקבוע על קווי הנגב המזרחי, בעיקר על קווי ערד-ב"ש שמשמיע גלגל"צ בכל האוטובוס בווליום חלש והכריזה משתלטת על הרמקולים אבל מכיוון שמראש הוא משאיר את המוסיקה חלשה, שומעים בקושי "התחנה הבאה" ואז את שם התחנה בווליום עוד יותר חלש.
 
למי שלא יודע, משום מה החליטו שאת "התחנה הבאה" משמיעים בווליום גבוה יותר ואת שם התחנה עצמה בווליום נמוך יותר.
 
הקטע הוא שאנשים פחות מתלוננים, במיוחד כי לקויי ראיה נוסעים בעיקר בתוך העיר ולא מחוץ לעיר אז זה כביכול "לא מפריע לאף אחד".
 
אני יכול להגיד שלי זה שימושי מאד. אני הרבה פעמים קורא עיתון ושוקע בו עד שאני שומע שהתחנה הבאה היא התחנה שלי. פעם לא הייתי מרשה לעצמי לשקוע בעיתון, היום אני קודם מקשיב אם הכריזה עובדת טוב ורק אז מרשה לעצמי לשקוע בעיתון.
 
אם הייתי צריך להתלונן על כל נסיעה שהכריזה בה לא עבדה בצורה מיטבית (חלש מידי וכו'), היה מדובר בכ20% מהנסיעות שלי.