מסך מידע מאחורי הדלת האחורית בחברת קווים

מצב
הנושא נעול.
מסך מידע מאחורי הדלת האחורית בחברת קווים

מסך מידע מאחורי הדלת האחורית בחברת קווים
לא זוכר אם היתה פה כבר תמונה של המסכים האלה. נתקלתי היום בקו 641.
המסך מאד שימושי, יש לו רק בעיה של רענון כל כמה שניות, ובכל רענון השורות מופיעות לאט בזו אחר זו.
 
הנה התמונה:

מסך מידע מאחורי הדלת האחורית בחברת קווים
לא זוכר אם היתה פה כבר תמונה של המסכים האלה. נתקלתי היום בקו 641.
המסך מאד שימושי, יש לו רק בעיה של רענון כל כמה שניות, ובכל רענון השורות מופיעות לאט בזו אחר זו.
הנה התמונה:

 

olli3

New member
מנהל
קיים בכל מכרז חדש.

מסך מידע מאחורי הדלת האחורית בחברת קווים
לא זוכר אם היתה פה כבר תמונה של המסכים האלה. נתקלתי היום בקו 641.
המסך מאד שימושי, יש לו רק בעיה של רענון כל כמה שניות, ובכל רענון השורות מופיעות לאט בזו אחר זו.
קיים בכל מכרז חדש.
גם במטרופולין זה ככה, המסך משתגע לא מעט, חוזר לעצמו וחלילה. כמחצית מהנסיעות שלי במטרופולין הצג הזה וגם זה שבקדמת האוטובוס עושים בעיות שונות ומשונות.
&nbsp
למי שלא מכיר, יש גם צג רגיל (כמו שיש באגד ובדן) שתמיד עובד כמו שצריך אך מציג רק את התחנה הנוכחית ואת התחנה הבאה ומספר הקילומטרים/מטרים עד התחנה הבאה.
 

scooby5

Member
גם הכריזה לא באמת עובדת כמו שצריך

קיים בכל מכרז חדש.
גם במטרופולין זה ככה, המסך משתגע לא מעט, חוזר לעצמו וחלילה. כמחצית מהנסיעות שלי במטרופולין הצג הזה וגם זה שבקדמת האוטובוס עושים בעיות שונות ומשונות.
&nbsp
למי שלא מכיר, יש גם צג רגיל (כמו שיש באגד ובדן) שתמיד עובד כמו שצריך אך מציג רק את התחנה הנוכחית ואת התחנה הבאה ומספר הקילומטרים/מטרים עד התחנה הבאה.
גם הכריזה לא באמת עובדת כמו שצריך
פעם שומעים, פעם לא שומעים, פעם עובדת רק בחוץ, פעם רק בחלק מהתחנות....
חבל, דווקא מטרופולין נתפסת בעיני כחברה רצינית.
 

olli3

New member
מנהל
לנהגים יש אפשרות לשלוט על הכריזה וזה לא דבר טוב.

גם הכריזה לא באמת עובדת כמו שצריך
פעם שומעים, פעם לא שומעים, פעם עובדת רק בחוץ, פעם רק בחלק מהתחנות....
חבל, דווקא מטרופולין נתפסת בעיני כחברה רצינית.
לנהגים יש אפשרות לשלוט על הכריזה וזה לא דבר טוב.
הם כיולים לשלוט על עוצמת השמע שלה, יש נהג שקבוע על קווי הנגב המזרחי, בעיקר על קווי ערד-ב"ש שמשמיע גלגל"צ בכל האוטובוס בווליום חלש והכריזה משתלטת על הרמקולים אבל מכיוון שמראש הוא משאיר את המוסיקה חלשה, שומעים בקושי "התחנה הבאה" ואז את שם התחנה בווליום עוד יותר חלש.
&nbsp
למי שלא יודע, משום מה החליטו שאת "התחנה הבאה" משמיעים בווליום גבוה יותר ואת שם התחנה עצמה בווליום נמוך יותר.
&nbsp
הקטע הוא שאנשים פחות מתלוננים, במיוחד כי לקויי ראיה נוסעים בעיקר בתוך העיר ולא מחוץ לעיר אז זה כביכול "לא מפריע לאף אחד".
&nbsp
אני יכול להגיד שלי זה שימושי מאד. אני הרבה פעמים קורא עיתון ושוקע בו עד שאני שומע שהתחנה הבאה היא התחנה שלי. פעם לא הייתי מרשה לעצמי לשקוע בעיתון, היום אני קודם מקשיב אם הכריזה עובדת טוב ורק אז מרשה לעצמי לשקוע בעיתון.
&nbsp
אם הייתי צריך להתלונן על כל נסיעה שהכריזה בה לא עבדה בצורה מיטבית (חלש מידי וכו'), היה מדובר בכ20% מהנסיעות שלי.
 

Ofekalef1

New member
בכל הנסיעות שלי באוטובוסים בינעירוניים של מטרופולין

לנהגים יש אפשרות לשלוט על הכריזה וזה לא דבר טוב.
הם כיולים לשלוט על עוצמת השמע שלה, יש נהג שקבוע על קווי הנגב המזרחי, בעיקר על קווי ערד-ב"ש שמשמיע גלגל"צ בכל האוטובוס בווליום חלש והכריזה משתלטת על הרמקולים אבל מכיוון שמראש הוא משאיר את המוסיקה חלשה, שומעים בקושי "התחנה הבאה" ואז את שם התחנה בווליום עוד יותר חלש.
&nbsp
למי שלא יודע, משום מה החליטו שאת "התחנה הבאה" משמיעים בווליום גבוה יותר ואת שם התחנה עצמה בווליום נמוך יותר.
&nbsp
הקטע הוא שאנשים פחות מתלוננים, במיוחד כי לקויי ראיה נוסעים בעיקר בתוך העיר ולא מחוץ לעיר אז זה כביכול "לא מפריע לאף אחד".
&nbsp
אני יכול להגיד שלי זה שימושי מאד. אני הרבה פעמים קורא עיתון ושוקע בו עד שאני שומע שהתחנה הבאה היא התחנה שלי. פעם לא הייתי מרשה לעצמי לשקוע בעיתון, היום אני קודם מקשיב אם הכריזה עובדת טוב ורק אז מרשה לעצמי לשקוע בעיתון.
&nbsp
אם הייתי צריך להתלונן על כל נסיעה שהכריזה בה לא עבדה בצורה מיטבית (חלש מידי וכו'), היה מדובר בכ20% מהנסיעות שלי.
בכל הנסיעות שלי באוטובוסים בינעירוניים של מטרופולין
(ומדובר בכמה עשרות, לא משהו מוגזם אך גם לא מספר בודד), הייתה פעם יחידה שבה הכריזה פעלה. ואני לא מדבר על חלש שבקושי שומעים, פשוט לא הייתה כזו (כנראה הנהג החליש עד הסוף?). הנסיעה הזו הייתה בקו 149, מאוד מזמן. נסעתי כמה פעמים באותה נסיעה ובכל אלו לא הייתה כריזה.
בדרך כלל אני יושב קדימה באוטובוס בשביל לראות מתי אני צריך לרדת (בקווים שאני לא מכיר), בפעם האחרונה שנסעתי ב-247 אפילו זה היה תקול - הייתה הודעת שגיאה או משהו באמצע המסך שהסתירה את כל החלק של התחנה הבאה פרט אולי לכמה אותיות בודדות.
 

olli3

New member
מנהל
במטרופופולין השרון בבין עירוני זה נכון.

בכל הנסיעות שלי באוטובוסים בינעירוניים של מטרופולין
(ומדובר בכמה עשרות, לא משהו מוגזם אך גם לא מספר בודד), הייתה פעם יחידה שבה הכריזה פעלה. ואני לא מדבר על חלש שבקושי שומעים, פשוט לא הייתה כזו (כנראה הנהג החליש עד הסוף?). הנסיעה הזו הייתה בקו 149, מאוד מזמן. נסעתי כמה פעמים באותה נסיעה ובכל אלו לא הייתה כריזה.
בדרך כלל אני יושב קדימה באוטובוס בשביל לראות מתי אני צריך לרדת (בקווים שאני לא מכיר), בפעם האחרונה שנסעתי ב-247 אפילו זה היה תקול - הייתה הודעת שגיאה או משהו באמצע המסך שהסתירה את כל החלק של התחנה הבאה פרט אולי לכמה אותיות בודדות.
במטרופופולין השרון בבין עירוני זה נכון.
במטרופולין השרון - עירוני, כמעט תמיד הכל בסדר.
&nbsp
במטרופפולין הדרו םבבי ןעירוני הכריזה תקינה רוב הזמן כפי שציינתי.
 

Ofekalef1

New member
יצא לי לנסוע כמה פעמים ב-353 בתוך באר שבע ולא הייתה כריזה...

במטרופופולין השרון בבין עירוני זה נכון.
במטרופולין השרון - עירוני, כמעט תמיד הכל בסדר.
&nbsp
במטרופפולין הדרו םבבי ןעירוני הכריזה תקינה רוב הזמן כפי שציינתי.
יצא לי לנסוע כמה פעמים ב-353 בתוך באר שבע ולא הייתה כריזה...
 

846

Active member
לא משנה כמה צגים תשים באוטובוסים בקו 641;

מסך מידע מאחורי הדלת האחורית בחברת קווים
לא זוכר אם היתה פה כבר תמונה של המסכים האלה. נתקלתי היום בקו 641.
המסך מאד שימושי, יש לו רק בעיה של רענון כל כמה שניות, ובכל רענון השורות מופיעות לאט בזו אחר זו.
לא משנה כמה צגים תשים באוטובוסים בקו 641;
גם ככה הנהגים לא עוצרים בתחנות לאורך ז'בוטינסקי
 
זה באמת מעצבן, הם נוסעים בנתיב השלישי. אבל כשאני מסמן להם,

לא משנה כמה צגים תשים באוטובוסים בקו 641;
גם ככה הנהגים לא עוצרים בתחנות לאורך ז'בוטינסקי
זה באמת מעצבן, הם נוסעים בנתיב השלישי. אבל כשאני מסמן להם,
ואם יש לי מזל ואין אוטובוס אחר שמסתיר, אז הם כן עוצרים. בשבוע שעבר הייתי צריך לרוץ אחרי אחד מהם, כי סימנתי לו והוא עצר אחרי מרחק האטה לא קטן, והוא כצפוי התנהג בגסות כשפתחתי את הנושא.
 

olli3

New member
מנהל
זה משהו שאפשר להעביר הלאה לגורמים שיודעים לטפל בזה.

זה באמת מעצבן, הם נוסעים בנתיב השלישי. אבל כשאני מסמן להם,
ואם יש לי מזל ואין אוטובוס אחר שמסתיר, אז הם כן עוצרים. בשבוע שעבר הייתי צריך לרוץ אחרי אחד מהם, כי סימנתי לו והוא עצר אחרי מרחק האטה לא קטן, והוא כצפוי התנהג בגסות כשפתחתי את הנושא.
זה משהו שאפשר להעביר הלאה לגורמים שיודעים לטפל בזה.
 

olli3

New member
מנהל
אני לא מדווח, אני מעביר למי שמטפל כדי שיטפל ויקנוס.

בהצלחה
נשמח אם תחזור לפה לספר כשדיווחת והדיווח השפיע
אני לא מדווח, אני מעביר למי שמטפל כדי שיטפל ויקנוס.
משרד התחבורה מאד לא אוהב הפרות של רישיון הקו, אבל מאד לא אוהב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה