מסירת חתולתינו הנפלאה

ליאת39

New member
סיבותיי עימי ולא קשורות לנושא הדיון

פרוקט. מאיפה צצת פתאום?
 

של4

New member
התגובה היא למש שכתבה פורקט

היא צודקת מאוד. אני לא מבינה את תגובתך ושאלתך - של ליאת 39 מהיכן היא צצה. זה מפריע לך שהיא משתפת באמת. אני למשל מאוד הופתעתי ממה שהיא כתבה. לא הייתי מודעת לזה. פשוט מוזר שאחת שכ"כ מטיפה לוקחת חתולים ופעמיים מחזירה.
 

ליאת39

New member
של4 אין לי בעיה לספר לך את הסיבות

דרך המסרים ומצד שני אני לא חייבת לך. זה לא נושא הדיון שלנו. חבל מאד שבכל דיון שיכול להיות ענייני אתן ישר יורדות לנושאים אישיים, כשאין לכן מושג על מה ולמה. אבל ביקורת מפה עד להודעה החדשה יש בשפע. אני להשתלחויות לא מוכנה להכנס איתכן ולא אכנס לויכוח. אני דנה פה עם אנשים רק בנושא העלויות.... עמכן הסליחה
 

של4

New member
מבלי לפגוע. אך אפילו פה אינך עקבית.

מצד אחד את רושמת שתספרי לי את הסיבות דרך המסרים ומילה לאחר מכן את כותבת שאת לא חייבת לי (בהחלט צודקת- אינך חייבת לי מאומה). אז כנראה שגם לא היית ממש עקבית בעניין האימוץ, רק חבל שזה על גבו של יצור מתוק וחסר אונים . אגב, איני ממעבירי הביקורת בפורום ואיני נוטה להכנס לריבים אך מאוד תמוהה כל העניין, ואני באופן אישי לא ידעתי מה שנכתב ע"י אחת מהכותבות בפורום. אז אם את כותבת כמה הם כמו ילדים שלך אל תעשי להם זאת -בדיוק כמו שלילדים לא היית עושה זאת. ואגב, את אומרת שאת דנה רק בעלויות- נהדר! אך על סמך מה את דנה בעלויות שבהחזקת כמה חתולים כשלך בבית יש חתול אחד. מאיפה את יודעת כמה עולה להחזיק 2 חתולים. למי שיש נסיון בהחזקת יותר מחתול אחד יש אפשרות לענות בצורה הנכונה ביותר. כך שגם את דנה בשירשור שלא כ"כ נוגע למה שידוע לך וחבל להטעות אנשים. אגב ובלי שום קשר בובי שלך מאוד יפה.
 
פרוקט,ההומור שלך לא משתנה עם הניק

מה זה לקחת פעמיים חתול שני והחזרת? לא נראה לך הגזמה באמירתך? ואולי היו לה סיבות מאד נכונות?
 

של4

New member
נוטה להסכים עם פרוקט

הרי היא לקחה לפי מה שהיא פעמיים חתול לא פעם אחת וכל פעם החזירה. הרי כולנו יודעים שלחתולים מאוד קשה לעבור בית. אז לעשות את זה ל-2 חתולים. מצפים שבפעם הראשונה שתבין שלא מתאים לה. הרי היא לקחה את החתולים מרצונה. אז הסיבות שהיו לה בפעם הראשונה אמורות להיות תקפות גם בפעם השנייה. למה לעולל זאת לעוד חתול. טיפת אחריות. ואז עוד להגיד שהיא מתייחסת אליהם כמו ילדים. מצטערת לי באופן אישי זה נשמע מוזר בלשון המעטה.
 
מה זאת המתקפה האישית הזאת על ליאת?

ממש לא לעניין !!! ואולי היא מצאה להם בתים טובים יותר מאשר היא יכלה לתת באותו זמן? אתן בקיאות בעובדות שאתן מתקיפות כך? ושוב, לא לעניין המתקפה האישית ולא לעניין השרשור !!!
 
אוי תעשו טובה

אם זאת לא הייתה ליאת, כל הפורום היה הורג אותה מזמן, עובדה שכל אחד אחר שמפרסם פה חתול למסירה מכל מני סיבות שונות ומגוונות (או התירוצים הקבועים) ישר חוטף, ובצדק
אבל כשליאת, לא משנה בכלל מאיזה סיבה, מאמצת חתול, ומוסרת. ואחר כך מאמצת שוב חתול, ושוב מוסרת אותו פתאום כמה חברות פורום קופצות ומגינות עליה. אז תעשו טובה ולפחות אל תכתבו הודעות מפגרות כמו מתקפה אישית על ליאת, ושזה ממש לא לעניין- כי כולנו יודעים ששום דבר לא נכתב על רקע אישי (לפחות לא הדברים שלי) וכולנו גם יודעים שהדבר היחיד שלא לעניין הוא הבנות שמגינות עליה בכל אשר תעשה.
 
../images/Emo4.gif

נכון, שום דבר פה "לא אישי" רק חבל שבחרת להתבטא בצורה "כל כך לא אישית" על דעתי. "הודעות מפגרות" " שהדבר היחיד שלא לעניין הוא הבנות שמגינות עליה " חבל
 
לפחות אם את רוצה לכתוב משהו מועיל

תעלי את רמת כתיבתך.תהני מהשנים שהינך נערה,ואל תנסי לכנות הודעות מפגרות את דעתן של הכותבות פה{לא מוצא חן בעינייך-יש בעיה}..
 
מעניין שזה הדבר היחיד שיש להגיד

כשרוצים לכתוב עלי משהו, "תהני מהשנים שהינך נערה", או "את רק ילדה" או במקרים אחרים "ילדה שלא יודעת מהחיים שלה" אז קודם כל- אני נהנת, תודה
פףף, ודבר שני אם כל כך לא נאה לך, ישנונית- אף אחד לא הכריח אותך להגיב.
 

של4

New member
בדר"כ מאוד מסכימה עם השקפתך

אך איני מבינה את תגובתך. הלוואי וירבו נערות כמו אביה אשר גם במעשייה הטובים וגם בכתיבתה עולה על רבים מהמבוגרים. אין צורך שכל פעם שאין מסכימים עמה "לתקוע את העניין" שהיא צעירה. הרי אם לא היית יודעת זאת לעולם לא היית מנחשת זאת על סמך כתיבתה הבוגרת. ובכל מקרה, היא פשוט צודקת ואת יודעת שאם זה היה גולש אחר ולא ליאת39 היית מסכימה עמה.
 
למעלה