מסירת חתולתינו הנפלאה

אבל...אבל....זה לא סטטיסטיקה!!!

זו מתמטיקה
(מה לעשות, העבודה משתלטת עלי גם בבית...
)
 

Noaal

New member
ומה לא בסדר בהסבר?

סלו' לא אומרת שזה כפול, היא לא אומרת שזה מרובע, היא פשוט מסבירה במתמטיקה די פשוטה (ובנוסחאות גרפיות
) שעלות חתול נוסף היא תוספת (בין אם משמעותית ובין אם שולית). הגיונית, לא יכול להיות מצב ששני חתולים יעלו בדיוק אותו הדבר. גם שקל תוספת זה הבדל..
 
וואי לא הבנתי כלום...

ובקשר למשי נמאס לה מפורומים של חתולים, כל היום ריבים, היא שוקלת להפוך לחמוס
 
../images/Emo6.gif

בקיצור: חתול עולה כסף. תגידי, הטרנספורמציה לחמוס- זה מסובך?? זה הפיך?? (לא, פשוט נראה לי שג'יימסון מעצבן את שולי ואולי כדאי לגוון...
)
 

Noaal

New member
בלתי אפשרי עצלך!

ג'יימסון שמן ופרוותי מדי ואילו שולי זנותי מדי. חפשי חיה אחרת.
 

Noaal

New member
עצלך = אצלך ../images/Emo122.gif

וואי וואי, איך מיגרנה יכולה להשפיע...
 
אחרי שנשך אותי חמוס בחנות חיות

עדיף להשאר עם החתולים, תאמיני לי.. אגב חתול עולה כסף, אני חושבת שהנקודה היא שההבדל בין חתול או שניים הוא לא גדול לא מבחינת כפול או לא, אלא כי חתול הוא חיה שדי זול לגדל, יחסית, ולכן ההבדל בין אחד לשניים לא גדול. וגם אני חושבת שמזונות שהם לא הכי יקרים הם עדיין מעולים, ולכן לגדל חתולים זה עסק משתלם לשני הצדדים.
 
../images/Emo76.gif../images/Emo8.gifאגב לא לקחת עוד אפשרות

יש חתולים שאוכלים הרבה מתוך שעמום ואז שמוסיפים להם חבר הם אוכלים פחות, אז הצריכה של האוכל של הראשון יורדת ואם השני גם לא אוכל הרבה אז בכלל אתה ברווח..
 
100 גר' זו כמות ממוצעת

ונורמלית (אפילו קצת פחות מנורמלית. בעצם- הרבה פחות מנורמלית, אם מדברים על החתוליים שלי
)
 

cats10

New member
היא לא הטעת! שניים זה בול עלות של

חתול אחד. לא חייבים, וממש לא חייבים לתת לחתול את המזון הכי, הכי יקר בשוק. ולא חייבים רק פנסי-פיסט שהוא בעצם חטיף ודליקטס. ניתן לתת מזון איכותי , פרמיום כלשהו איגל פק, ןכדומה ותת קופסאות פליקס מדי פעם, והם "מתים" על טעמיו, ולגוון מדי פעם, וכך!!! - להחזיק שני חתולים יחד והאושר והתמורה לחתולים ולבעלים הם פי כמה וכמה!!! חתול יכול להגיע לשיבה טובה גם ממזונות ממוצעים ולגוון עם מזונות שונים כולל שאריות מהמטבח וחביתות וכו'. חיסון לא חייב כל שנה, אפשר גם כל שנתיים ואף שלוש.
 

myuch

New member
אז זה אותה עלות רק אם משנים

את המזון והחול... אם אתה נשאר עם אותו אוכל ואותו החול שהחתול הראשון השתמש בו, אין סיכוי שהעלות של המזון והחול לא תוכפל. שני חתולים אוכלים פי שניים.. אין אפשרות אחרת... כמובן, שאפשר להתפשר על איכות המזון והחול ואז העלות לא תשתנה... אבל זה כבר משהו אחר... זה לא כמו להגיד אוטומטית "זה אותה העלות". אז אם לכך היתה הכוונה מלכתחילה, אולי היה כדאי לדייק, כי גם אני תהיתי מה התפספס לי מאז שקספר הצטרף למשפחה, איך זה שהעלויות גדלו פי 2...
 

cats10

New member
החשוב הוא לקחת שני חתולים ול

ולתכנן זאת מראש, ואם החתול השני נוסף בהמשך,ֿלא נורא. התמורה הלא גשמית שבצירוף חתול נוסף היא מעל ומעבר. חתול חיב לחיות עם חתול/ה נוסף. אם הוא כבר חי שנים והיתרגל ללבד ולא מקבל, אז שיהיה. אך יש לקחת בחשבון שחתולים חייבים חברת בני מינם. ואם הבעיה היא עלויות, יש דרכים לצמצמם - החשוב שלא יהיה לבד.
 

myuch

New member
הכל טוב ויפה

ואני מסכימה לחלוטין, אחרת לא היו לי שני חתולים בבית... כל מה שאמרתי שבהודעה היתה מאין הטעיה, בכך שלא נאמר שהעלות תשאר זהה ע"י כך שיוחלף המזון והחול, אלא שפשוט לגדל שני חתולים זה בדיוק כמו לגדל חתול אחד, וזה כבר ממש לא נכון. ההשפעה של חתול נוסף בבית מורגשת הן בעלויות והן ברבדים נוספים. ודבר שחשוב עוד יותר, זה שהמטרה היתה למצוא לטופי בית, והמטרה חשובה מאוד, אבל... המטרה היא למצוא בית לתמיד, בית שלא יתחרט עוד כחודש על האימוץ, וזה היה יכול להיות סיפור עצוב ביותר שאח"כ משפחה תוותר על שני החתולים כי הם לא עומדים בעלויות, לא?
 

ליאת39

New member
חתול לא חייב לחיות עם חתול/ה

נוספת. הרבה חתולים בכלל לא שמים על הפרטנר שלהם בבית וחיים את חייהם כשכל אחד בצד אחר בבית. איפה כתוב שחתול חייב שותף??? "כל החתוליים (למעט אריות) חיים בפרטים בודדים. חתולים יותר עצמאיים מהכלבים התלויים בבני אדם למחייתם, משום שהכלב בע"ח להקתי, והחתול לעומתו חי בבדידות למעט אינטרקציה אקראית עם בני מינו...." מתוך ויקיפדיה תחת ערך חתול בית יש לי שאלה... אם היו לך שני ילדים, היית מצמצם להם את האוכל? נותן להם אוכל פחות איכותי כי החלטת להביא עוד ילד לעולם? (חייבת להשוות, אני מתייחסת לחתול שלי ולכלבה שלי כמו ילדים)
 

פרוקט

New member
אבל את לקחת פעמיים חתול שני

והחזרת... גם אני חייבת להשוות, חתולים כמו ילדים, לא מחזירים כשלא נוח
 
למעלה