מסירת חתולתינו הנפלאה

cats10

New member
בואי אראה לך תיאוריה ומעשה

אצלי בגינה. חתולים זרים בגילאים שונים ממקומות שונים מגזעים שונים - כולם מתקשרים עם כולם, מפתחים מערכות שונות ומשונות. הם זקוקים לזה. וגם משחקים זה עם זה.
 
../images/Emo127.gif צודק קאטס 10 - בהחלט צודק !

חתולים הם לא סוליסטים. נדירים מאוד החתולים שאוהבים לחיות לבד. חתולים חיים בחברותא אחד עם השני עם השלישי ועוד ועוד. ולכן אני תמיד ממליצה למי שיש לו חתול אחד בבית - שיביא לו חבר או חברה חתוליים. הרבה פעמים בעיות התנהגות וכל מיני פסיכוזות למיניהן שמופיעות אצל חתולים בודדים נובעות משעמום, מבדידות. אנו לצערנו, איננו חתולים, וכן אנו משתדלים לספק להם תעסוקה על מנת שלא ישתעממו - אבל בכל זאת, זה לא מחליף חברה חתולית !
 
זה נכון מאוד

חתולים אכן חיים בחבורות. אני רואה את זה יום יום, לא צריך לקרוא על זה. למרות שיש לי חתולה אחת בבית יש לי חבורה מגובשת בחוץ עם יחסים חבריים..
 

דסק

New member
../images/Emo45.gifצודקת גלידה וניל

למרות שאני אישית אוהבת גלידה בטעם שוקולד.
 
אין כזה דבר חתול חברתי בהגדרה גורפת

וגם אין כזה דבר חתול סוליסטי בהגדרה גורפת, כנ"ל גם טיפש, חכם, מכוער, יפה וכו', חתולים כמו כל יצור חי אחר הוא מגוון של איפיונים, יש חתולים שאוהבים חברה ויש כאלה סנובים שלא סובלים חברת חתולים אחרים... אצלי במסעדה יש כאלה שלא סובלים שחתולים מתחככים בהם ויש כאלה שכל היום צמודים אחד לשני כולל זנבות
יש זוגות קבועיים שמתעקשים לאכול מאותה צלחת ויש כאלה שאוהבים לאכול בצד רחוק מכולם, יש מכשפות שמכפכפות את כולם כשהן עוברות צלחת צלחת עד שכל האוכל מחולק בצלחות ויש מתוקות שמחכות בסבלנות, 20 חתולים וכל אחד שונה מהשני.
 

cats10

New member
אבל

יש דבר כזה חתולה בשימלה. ומכשפות יש גם פה בפורום...
 
חה חה חה, ליאת את קורעת היום !

בסופו של דבר מן הסתם הם יעשו מה שירצו, אבל זכותי המלאה לכתוב את דעתי ! חוץ מזה, ב"בחירות שלהם" כמו שאת קוראת לזה מעורבים גם רגשות של חתולה צעירה ואני בטוחה שמקסימה ביותר, ואת אמורה לדעת את זה, הרי יש לך ניסיון בזה, אני כבר צופה את החבורה הקבועה קופצת עכשיו, אני צריכה להיות מגדת עתידות...
 
למעלה