מסילות השרון

מצב
הנושא נעול.

DanielOne

New member
מסילות השרון

מסילות השרון
שלום.

רציתי לדעת האם ידוע לכם איך יעבוד המסלול במסילות השרון, כשיושלמו העבודות ברעננה והרצליה, ויבנו את תחנות הרכבת החדשות?

אני מבין שמרעננה לת"א, זה יהיה משהו כמו 10 דק'. השאלה שלי איך יעבוד המסלול שכיום עובד מהוד השרון-כפר סבא, דרך ראש העין בני ברק עד לדרום.

מה יקרה ברגע שתהייה טבעת כזאת פה?

תודה לעונים.
 

אורי404

New member
זה עתיד להיות קו מעגלי

מסילות השרון
שלום.

רציתי לדעת האם ידוע לכם איך יעבוד המסלול במסילות השרון, כשיושלמו העבודות ברעננה והרצליה, ויבנו את תחנות הרכבת החדשות?

אני מבין שמרעננה לת"א, זה יהיה משהו כמו 10 דק'. השאלה שלי איך יעבוד המסלול שכיום עובד מהוד השרון-כפר סבא, דרך ראש העין בני ברק עד לדרום.

מה יקרה ברגע שתהייה טבעת כזאת פה?

תודה לעונים.
זה עתיד להיות קו מעגלי
 

DanielOne

New member
אם כך

זה עתיד להיות קו מעגלי
אם כך
אז מתל אביב לרעננה, זה יעבור בבני ברק ראש העין הוד השרון כפר סבא ואז רעננה.

נראה לי לא הגיוני שמדובר בקו מעגלי, יותר הגיוני רכבת שנוסעת באיילון ומשתלבת ימינה בכביש 531.

אתה אומר את זה מתוך הערכה, או עובדה שפרסמו?
 
לא קו מעגלי אלא קו עם לולאה כפולה בקטע הצפוני

אם כך
אז מתל אביב לרעננה, זה יעבור בבני ברק ראש העין הוד השרון כפר סבא ואז רעננה.

נראה לי לא הגיוני שמדובר בקו מעגלי, יותר הגיוני רכבת שנוסעת באיילון ומשתלבת ימינה בכביש 531.

אתה אומר את זה מתוך הערכה, או עובדה שפרסמו?
לא קו מעגלי אלא קו עם לולאה כפולה בקטע הצפוני
שבעצם יחבר שני קווים: 1) תחנת קצה דרומית (כנראה משה דיין) - אחת מהתחנות במסיללת השרון דרך מסילת הירקון, 2) תחנת קצה דרומית (כנראה אותה תחנה - משה דיין) - אותה אחת מהתחנות במסילת השרון דרך הרצליה, כאשר הרכבות בשני הקווים נוסעות בשני הכיוונים ומשלימות לולאה שלמה עם סבוב השעון ונגד סבוב השעון.
 

אורי404

New member
תחנות משה דיין ונורדאו

לא קו מעגלי אלא קו עם לולאה כפולה בקטע הצפוני
שבעצם יחבר שני קווים: 1) תחנת קצה דרומית (כנראה משה דיין) - אחת מהתחנות במסיללת השרון דרך מסילת הירקון, 2) תחנת קצה דרומית (כנראה אותה תחנה - משה דיין) - אותה אחת מהתחנות במסילת השרון דרך הרצליה, כאשר הרכבות בשני הקווים נוסעות בשני הכיוונים ומשלימות לולאה שלמה עם סבוב השעון ונגד סבוב השעון.
תחנות משה דיין ונורדאו
כך זה הוסבר לפני חמש שנים בסיור הפורום. אלא אם דברים השתנו מאז.
 
מה שהיה לפני חמש שנים...הרבה דברים יכולים

תחנות משה דיין ונורדאו
כך זה הוסבר לפני חמש שנים בסיור הפורום. אלא אם דברים השתנו מאז.
מה שהיה לפני חמש שנים...הרבה דברים יכולים
להשתנות.
לא ממש משנה איזו תחנה בלולאה עצמה תיחשב כתחנת "קצה".
ולגבי תחנת הקצה הדרומית גם אי אפשר להיות בטוחים ב-100% שמשה דיין אכן תהיה תחנת הקצה היחידה.
אני יכול לחשוב למשל על אפשרות שבה תחנות משה דיין והראשונים שתיהן משמשות כתחנות קצה ובכך בעצם יחברו את הקו האדום והקו הסגול של הרכבת ויצרו את קו הכמעט 8 של גוש-דן שיחכה להשלמת החיבור בין תחנות הראשונים ומשה דיין.
יהיה הגיון לעשות את זה אם יפצלו את הקו הפרברי מהקו הבינעירוני באר שבע - אופקים - נתיבות - שדרות - אשקלון - אשדוד - יבנה מערב - משה דיין - תל אביב.(שאותו גם יהיה אפשר להאריך עד הרצליה או נתניה).
 

אורי404

New member
בסיור הפורום לפני חמש שנים זה מה שהסבירו

אם כך
אז מתל אביב לרעננה, זה יעבור בבני ברק ראש העין הוד השרון כפר סבא ואז רעננה.

נראה לי לא הגיוני שמדובר בקו מעגלי, יותר הגיוני רכבת שנוסעת באיילון ומשתלבת ימינה בכביש 531.

אתה אומר את זה מתוך הערכה, או עובדה שפרסמו?
בסיור הפורום לפני חמש שנים זה מה שהסבירו
פחות או יותר את ההסברים המפורטים יותר, שכתבו לך.
כאמור לא 'נסיעה ימינה' מכיוון בני ברק להרצליה, אלא שינוי רכבות בראשון לציון.
 

jp3raptor

Member
ממה שאני מבין

מסילות השרון
שלום.

רציתי לדעת האם ידוע לכם איך יעבוד המסלול במסילות השרון, כשיושלמו העבודות ברעננה והרצליה, ויבנו את תחנות הרכבת החדשות?

אני מבין שמרעננה לת"א, זה יהיה משהו כמו 10 דק'. השאלה שלי איך יעבוד המסלול שכיום עובד מהוד השרון-כפר סבא, דרך ראש העין בני ברק עד לדרום.

מה יקרה ברגע שתהייה טבעת כזאת פה?

תודה לעונים.
ממה שאני מבין
זה יהיה מסלול מעגלי בשני כיוונים

ת"א אוניברסיטה->הרצליה->רעננה מערב-> רעננה דרום->הוד השרון- סוקולוב->כפר סבא-נורדאו->ראש העין->פתח תקווה-סגולה->פתח תקווה-קריית אריה->בני ברק->ת"א אוניברסיטה

ומסלול הפוך
ת"א אוניברסיטה->בני ברק->פתח תקווה-קריית אריה->פתח תקווה-סגולה->ראש העין->כפר סבא-נורדאו->הוד השרון- סוקולוב-> רעננה דרום->רעננה מערב->הרצליה->ת"א אוניברסיטה
 

DanielOne

New member
נשמע יותר הגיוני

ממה שאני מבין
זה יהיה מסלול מעגלי בשני כיוונים

ת"א אוניברסיטה->הרצליה->רעננה מערב-> רעננה דרום->הוד השרון- סוקולוב->כפר סבא-נורדאו->ראש העין->פתח תקווה-סגולה->פתח תקווה-קריית אריה->בני ברק->ת"א אוניברסיטה

ומסלול הפוך
ת"א אוניברסיטה->בני ברק->פתח תקווה-קריית אריה->פתח תקווה-סגולה->ראש העין->כפר סבא-נורדאו->הוד השרון- סוקולוב-> רעננה דרום->רעננה מערב->הרצליה->ת"א אוניברסיטה
נשמע יותר הגיוני
האם יש לזה מקור?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה