מסיבת חנוכה בהוסטל

המתרשמת

New member
מסיבת חנוכה בהוסטל

אתמול לקחתי את יואבי למסיבה בהוסטל (של אנשים עם פיגור שכלי). הוא חגג שם כחתן בחתונתו. שתיים מהדיירות עשו לי עליו "בייביסיטר", כמובן בהשגחתי והוא היה מאושר. הוא ממש "התאהב" בשתיים מהן. הוא במשך שעתיים הסתובב מאושר והשתלב מעולה עם החבר'ה שלי. חששתי מהמפגש הזה. הוא כבר היה בהוסטל בעבר (אך הרבה יותר צעיר-לפני 3 חודשים)... אני שמחה לדעת, שהוא יגדל ברגישות ויראה אוכלוסויות עם צרכים מיוחדים ולפי ההתנהלות - זה יהיה לו דבר טבעי. הוא אמר "אבא" (כמו שהוא קורה לי בימים אלו) ובידיעת החבר'ה שאין לו אבא, אחת הדיירות אמרה לי:"זה עצוב" ואני עניתי: "כלל לא. יש לו אמא מאד אוהבת" ואחת ענתה: "טוב עם אמא מדהימה כמוך?". וזה הגיע מבחורה עם פיגור שכלי עמוק (כנראה מחמאה על היחס שלי אל החבר'ה שלי). היה לי נהדר ואופטימי (כלנו נהננו מאד).
 

lilth

New member
../images/Emo13.gif

איזה יופי לשמוע! ואין ספק שגדל לך ילד שיהיה רגיש לאנשים עם צרכים מיוחדים אך מאידך גם לא ימצא אותם שונים וחריגים, אלא אנשים כמוני וכמוך.
 

nina L

New member
../images/Emo45.gif איזה יופי! ראיתי מזמן מזמן כתבה

על לוקות בפיגור מבוגרות שניתן להן לטפל ביתומים לפרקי זמן קצרים, בעקביות, לשם מתן חום ואהבה, הן טיפלו בהם בחום ואהבה רבים.
גדול וחם, ליואבי, לחוסים ברי המזל שלך ולך - חג שמח!
 

הילה35

New member
יפה מאד!

וזה בהחלט יתרון, שיש לו הזדמנות להכיר אוכלוסיה יחודית כזו.
 

Amoureuse

New member
נראה לי שאלו מחמאות הכי אמיתיות

אמנם לא מבינה גדולה בנושאים האלו, אבל נראה לי שאצל הלוקים בפיגור המחמאות אינן חנופה למנהלת... הן הכי אמיתיות... וזה הכי כייף לשמוע. נשמע יופי של ערב!
 

tutik1

New member
איזה יופי!

נשמעת מסיבה נהדרת מכל הכיוונים! מאד מרגש.
 

s p r i n g1

New member
איזה כייף, איזה נחת

נשמע שמעריכים אותך בעבודה ושאת מאד גאה במה שאת עושה, וכל הכבוד שאת מחנכת את יואבי מעכשיו ליחס רגיש לאנשים עם צרכים מיוחדים.
 

lb4

New member
מעולה.

גם אצלינו במחלקה ,האחות, בחופשות, כשאין לה סידור, לא פעם פשוט מביאה את בנותיה ששוהות ,בשטח" המחלקה - יוצרות בריפוי בעיסוק ,יושבות עם אימן בחדר אחות וכד... למטופלים זה משב רוח מרענן ולבנות מעולה בהורדת סטיגמה...וגם סוג של בילוי עם אמא. יואבי קטן ואם יבוא איתי זה לא יאפשר לי לעבוד, אני גם חוששת שאני יותר "נבחנת" ולא בטוח שייראה טוב. לעומת זאת בחגים ןכד בהחלט מומלץ.
 

המתרשמת

New member
בנך,כשהוא יהיה גדול יותר, - אז הוא יהיה

גאה בכך. עכשיו זה בטח בלתי אפשרי. גם ליום עבודה רגיל - לא מניחה שאקח אותו, אלא אם ממש לא תהיה לי ברירה... ואני בטוחה שהם יגדלו אחרת. הרגישות לאנושות משמעותית לי, כפי שלך ואני בטוחה שזה יעבור לילדינו.
 

פז20

New member
התרגשתי לקרא

גם אניקופצת הרבה פעמים לבית ספר שלנו שעובד עם ילדים אוטיסטיים, מגיל כלום לוקחת את האוצרית הילדים משחקים איתה, הגדולים אף עוזרים לי להאכיל אותה ולחתל.. זה מאוד חשוב גם לי שתכיר אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. וילדים כמו ילדים וכך גם האוצרת, מן הסתם צוחקת נהנת איתם, זוחלת אחריהם לי זה הכי טבעי בעולם . כבר היינו בהמון אירועים יום כייף עם הכיתה שלי. (שנת שבתון ואני עדיין קוראת לה הכיתה שלי). אבל אני מוכרחה להודות שלא כולם סביבי נראה להם העניין וכבר שמעתי תגובות כמו מה לקחת אותה לאוטיסטים.. וזה חבל בעיניי. חחג שמח לכולן.. מזמן לא כתבתי. אנחנו עדיין בעיניי מחלות( ווירוס חום, אוזניים עיניים) משהיא יודעת מה עושים עם הצינון הזה שנראה שאין לא סוף. מחפשת רעיון שעוד לא ניסיתי.....אבל באמת חג שמח ומאיר לכולן.
 

judith4

New member
נשמעת מסיבת חנוכה שכולם, אבל כולם נהנו בה

הדיירים, המנהלת ובנה החמוד.
 
נשמע שכולכם מאוד נהניתם

ואנשים המיוחדים האלה הם כל כך אמיתיים לא מכירים את כל הפלצנות שבחוץ ולא סתם יואבי שלך התחבר אליהם.... והם גם בהחלט יודעים מה הם אומרים....נשמע שהיתה לכם אחלה מסיבה..
 
למעלה