מסיבות

די לשחק אותה

באמת... לא מדברים פה על מסיבת טבע או משהו זה רייב... תסתכלו בליין אפ אני רוצה לראות את שמעון קורא על זה באינטרנט ומגיע לשמוע דראם אנד בייס באיזה מחסן שום ערבים ושום בדואים וגם לחמיד מגיע לשמוע רגאיי עם איזה ספליף בשישי בלילה אז יאללה להוריד אגואים אחת שתיים שלוש
 

orberman

New member
אל תמותי לי עכשיו תעשה לי ילד

געעעעעע ראיתי על המסיבה הזאת גם מלא פרסום ברחובות ודהה יהיה 4-5 מתחמים שונים של מוזיקה ואומנים טובים, לא רק דארמנ'בייס, חעעע אורי ליכטיק יהיה, באמא שלך קח אותי אחלה דבר אבל האמת שאת הטכנו והדראמנ'בייס באמת זה יותר במקומות סגורים לא רק במועדון, ומה קשור מועדון, זה תלוי איזה, מה הסגנון, האזור, האווירה, מועדון יש גם טובים וזה לא שיש כאלה שהם גרועים או משהו לדעתי
 

חנניה331

New member
יש מסיבה בצפון

דבריה משאו קזה לא יודעה עם אי אי אכותית אבל אני יהתקן
 
למעלה