האחריות במסיבות!
האחריות המוטלת על כתפי המסיבה איננה קלה כלל וכלל.... ראשית צריל למצוא מקום שיהווה שטח טוב לחפירות , גם נוף לא יזיק להשלמת התמונה הויזואלית. שנית צריכים לדאוג לאבטחה מסודרת ומתאימה לארוע,אם אפשר גם אישור מבעלי קרקע\שטח . צריך לזכור שהמארגנים לא רק צריכים לדאוג לכל הסידורים הנ"ל הם גם צריכים לקוות שמשטרה לא תבוא לסגור את המסיבה..... ברמת העיקרון אם המסיבה נעשית על שטח פרטי ואין הפרעה לציבור ברוב הפעמים לא נכנסת משטרה.... הכי חשוב כמובן זה מוזיקה טובה שעולה ועולה ונותנת בראש!!!! בום שיבא פארבטי בולנאט טי בום , חיפה