אל תמותי לי עכשיו תעשה לי ילד
געעעעעע ראיתי על המסיבה הזאת גם מלא פרסום ברחובות ודהה יהיה 4-5 מתחמים שונים של מוזיקה ואומנים טובים, לא רק דארמנ'בייס, חעעע אורי ליכטיק יהיה, באמא שלך קח אותי אחלה דבר אבל האמת שאת הטכנו והדראמנ'בייס באמת זה יותר במקומות סגורים לא רק במועדון, ומה קשור מועדון, זה תלוי איזה, מה הסגנון, האזור, האווירה, מועדון יש גם טובים וזה לא שיש כאלה שהם גרועים או משהו לדעתי