מסדר חולים...

toy toy

New member
מצרפת שיר להחלמה מהירה

את השיר כתב אלי כדורי- "איחולי החלמה מכל החברים. תחזור כבר , כי כולם כאן - פשוט מתגעגעים. איחולי החלמה- כי פשוט זו חוצפה לצאת כך לנופש ולהשאיר אותנו כאן. ובסוף גם תספר שהכל בגלל איזה וירוס קטן. איחולי החלמה- למרות האחיות הנחמדות וצוות הרופאים. ונודה לך אם תשאיר לנו קצת מהשוקולד הטעים. פשוט מתגעגעים לב חושב אורב כואב אוהב סוחב שוכב נושב
 

שלומי

New member
תודה סיגל.אני כבר מתחיל להרגיש טוב!

האם השלמת בסוף את האתר ההוא ...?
 

toy toy

New member
העסק תקוע! ולא בגללי...

בירוקרטיה...ואני לאחר שעות רבות של השקעה נותרתי עם התסכול... תודה על ההתעניינות.
 
שלומי, החלמה מהירה וסיגל

השיר מקסים לא הכרתי אותו מאמצת
חיה
 
למעלה