ai27
Well-known member
נשמע שהכריחו אותך להתחיל גבוה מיכולותך, וגמרת הכי נמוך שאפשר...(בשביל הנדסת הייטק)
ולא פסיכומטרי,או כמה הבגרות גבוהה.
ולכן אני אמרתי כאן למי שאמר שהמעבר מ3 ל 4 יחי' בחשבון הוא כמו המעבר בין 4 - ל 5
אני הייתי בכל המספרים האלה.
כי לא למדת אף מקצוע קשה...והרמה ב 5 יחידות הרבה יותר גבוהה מ 4 - המעבר בין 4 ל 3 זה פשוט קצת שינון ומאמץ.
5 יחידות זה ממש פיתרון בעיות פר אקסלנס כמו שאין באף מקצוע בתיכון.
החומר בין 3 ל4 לא היה אותו חומר - ואפילו לא אותם ספרי לימוד.
יעני לאלה שנתקעו ביסודי, ורצו לעזור להם שלא יגמרו בלי בגרות בכלל.
קומבינה/ישרא-בלוף.
אבל ללפיד גם זה לא עזר...
4 זה חומר אחר - שמצריך חשיבה, והאוניברסיטאות הגדירו כנדרש. אבל לא רמה יותר מדי גבוהה - כי הם לא רגילים לחשוב והראש מתחיל לכאוב
5 - זה בלי הנחות: השאלות הכי קשות. בעצם הרמה שמתאימה להנדסה באקדמיה.
ואחרי זה יש כמובן - את המסלולים המקוצרים - שלהבנתי אוחדו למסלול "בר-אילן",
כי למה ללמוד הכל לאט-לאט כשאפשר לתת למצטיינים לסיים מהר וללמוד כמה קורסים ברמה אקדמית (שזה המנבא הכי טוב)?
הילדה הגדולה שלי עכשיו עשתה מבחן קבלה למסלול.
מעבר לדרישות הבסיס (ציונים מעולים) נותנים להם את הבסיס של "מטריצות" ומבקשים מהם ללמוד לבד.
זאת בעצם היכולת החשובה: לדעת אם הם צריכים לנדנד למורה עם שאלות - או שיש להם ראש והם טסים בחומר באופן עצמאי.
כמובן שגם שאלו שם שאלות מהחומר הנלמד - כדי לוודא שהמורים שלהם לא זייפו