מסכים איתך. באמת חבל.
אבל יש לזה גם צד חיובי. תראה, לפני צאת ויסטה כמעט ולא היו מחשבים עם 1GB זיכרון (אני מדבר על המחשבים הבייתים). ועכשיו כל מחשב שני הוא עם 2GB. וזה הפך את הכל ליותר זול. כנ"ל מעבדים. אז יש דבר חיובי בכל ויסטה. אבל, מה שבטוח, דבילי שאנשים קונים מחשבים רק בשביל ויסטה. אני למשל לא מתכוון להתקין ויסטה על המחשב שלי (והוא יעבוד עם ויסטה יופי). אני מכיר מישהו עם נייד (לא זוכר דגם) שויסטה עובדת אצלו יופי טופי אבל בכל זאת המלצתי לו להתקין XP. סתם זונת משאבים.