ממשק winows aero

nirness

New member
ממשק winows aero

יש לי windows vista home basic ואין לי הגדרות תצורה את הממשק של הארו, יש לי כרטיס מסך אינטל X3100, האם ואיך אני יכול להשתמש בממשק? ניסיתי לחפור על כל ההגדרות ללא הצלחה
 

RoyBO

New member
בויסטה בייסיק אין ארו!

רק בפרימיום, ביזנס ואולטימייט
 

GuGuSH

New member
מבאס יותר שמתקינים OS רק בשביל זה.

מה גם שיש את זה בלינוקס. הרבה יותר יפה והרבההה לפני שהיה את זה למיקרוסופט.
 

kobi 23

New member
עם כל הכבוד לממשק הזה

אני באופן אישי אהבתי יותר את הממשק של ויסטה מאשר של לינוקס. אך זה כ"כ מיותר.....תוך יומיים הוא ממצא את עצמו. אפילו הממשק של החלפת החלונות המהירה לא הכי שמיש (לדעתי בכל אופן) הדבר היחיד שהוא היה בשימוש אצלי,היה התצוגה המקדימה בשורת המשימות. חבל מאוד שאנשים רוצים מחשב חזק,רק בשביל מערכת הפעלה
 

GuGuSH

New member
מסכים איתך. באמת חבל.

אבל יש לזה גם צד חיובי. תראה, לפני צאת ויסטה כמעט ולא היו מחשבים עם 1GB זיכרון (אני מדבר על המחשבים הבייתים). ועכשיו כל מחשב שני הוא עם 2GB. וזה הפך את הכל ליותר זול. כנ"ל מעבדים. אז יש דבר חיובי בכל ויסטה. אבל, מה שבטוח, דבילי שאנשים קונים מחשבים רק בשביל ויסטה. אני למשל לא מתכוון להתקין ויסטה על המחשב שלי (והוא יעבוד עם ויסטה יופי). אני מכיר מישהו עם נייד (לא זוכר דגם) שויסטה עובדת אצלו יופי טופי אבל בכל זאת המלצתי לו להתקין XP. סתם זונת משאבים.
 
למעלה