ממשיך להציק......

ירון316

New member
ממשיך להציק......

טוב אנשים, קודם כל רציתי להודות לכם על ההיענות הרבה בשרשור הקודם, אבל יש לי עוד בקשה קטנה..... אם תוכלו לשרשר לכאן את קטעי הקלאב-דרים (או איך שאתם רוצים להגדיר טראקים בסגנון ayla part II) האהובים עליכם, אני חושב שזו תהיה דרך מצויינת לסיים את המסיבה.... תודה רבה מראש!
 

mahboba

New member
תוריד כל מה שאתה מוצא robert miles

ויש גם dj dado - dreamscape ayla - atlantis
 

mahboba

New member
מגבת , ניגבת לי את הלב !!!

יש לך עוד בסגנון בבקשה !
 

shlump3r

New member
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_>>>>>>>

ayla- dreamland ayla- liebe lord of trance אני לא בטוח אם זה של tiesto או של barthez
 
למעלה