ממשיך להציק......
טוב אנשים, קודם כל רציתי להודות לכם על ההיענות הרבה בשרשור הקודם, אבל יש לי עוד בקשה קטנה..... אם תוכלו לשרשר לכאן את קטעי הקלאב-דרים (או איך שאתם רוצים להגדיר טראקים בסגנון ayla part II) האהובים עליכם, אני חושב שזו תהיה דרך מצויינת לסיים את המסיבה.... תודה רבה מראש!
טוב אנשים, קודם כל רציתי להודות לכם על ההיענות הרבה בשרשור הקודם, אבל יש לי עוד בקשה קטנה..... אם תוכלו לשרשר לכאן את קטעי הקלאב-דרים (או איך שאתם רוצים להגדיר טראקים בסגנון ayla part II) האהובים עליכם, אני חושב שזו תהיה דרך מצויינת לסיים את המסיבה.... תודה רבה מראש!