מניסיון אישי שיש לי בתחום, והניסיון הוא כואב.
בעבר הייתי מתעסק עם הפלאפון שלה ובתגובה לכך היא כעסה מאוד בטענה: "יש לי שם שיחות אישיות עם חברות שלי. אתה לא צריך לדעת שחברה X אוהבת תנוחה Y, או שלחברה Z יש בעיות עם אדון A".
קיבלתי את זה. הבטחתי לה שלא אכנס להודעות שלה עם חברות שלה. האמת שזה גם לא מעניין אותי. אבל זה לא החזיק הרבה זמן. ברגע הראשון שחשדתי שקורה שם משהו, נכנסתי שוב לפלאפון, וראיתי שהיא מתכתבת עם בחור אחר ומראה לו את אהבתה. ראיתי את זה כבגידה. הדבר קרה פעמיים בהפרש של כ-8 חודשים מהמקרה הראשון לשני. הרגשתי שקורה משהו אז נכנסתי וקראתי!
מאז אני לא אוכל את הסיפורים האלה של "זה המרחב הפרטי שלי" או "יש לי כאן נושאים אישיים". אין בעיה. מקובל. להודעות של חברות שלה/משפחה שלה/סבתא שלה/אמא שלי/יומנים אישיים אני לא נכנס, אבל ברגע שאני רואה שיש לה שיחה לא לעניין עם "ידיד" (מעבר לפלירטוט), זו פתיחת מלחמה.
פתיחות מלאה! אני נותן לה להיכנס לאייפון שלי ללא הגבלה. אין לי מה להסתיר. שתיכנס חופשי, שתקרא הכל, את כל ההודעות עם כל מי שבא לה. אם היא לא רוצה שאקרא דבר מה אצלה באייפון (שוב, להוציא מקרים חריגים של שיחות אישיות עם משפחה וחברות), כנראה שיש לה מה להסתיר!!
מאז שני המקרים שקרו לי, היא לא מעזה להגיד לי לא להתקרב למכשיר שלה.
בעבר הייתי מתעסק עם הפלאפון שלה ובתגובה לכך היא כעסה מאוד בטענה: "יש לי שם שיחות אישיות עם חברות שלי. אתה לא צריך לדעת שחברה X אוהבת תנוחה Y, או שלחברה Z יש בעיות עם אדון A".
קיבלתי את זה. הבטחתי לה שלא אכנס להודעות שלה עם חברות שלה. האמת שזה גם לא מעניין אותי. אבל זה לא החזיק הרבה זמן. ברגע הראשון שחשדתי שקורה שם משהו, נכנסתי שוב לפלאפון, וראיתי שהיא מתכתבת עם בחור אחר ומראה לו את אהבתה. ראיתי את זה כבגידה. הדבר קרה פעמיים בהפרש של כ-8 חודשים מהמקרה הראשון לשני. הרגשתי שקורה משהו אז נכנסתי וקראתי!
מאז אני לא אוכל את הסיפורים האלה של "זה המרחב הפרטי שלי" או "יש לי כאן נושאים אישיים". אין בעיה. מקובל. להודעות של חברות שלה/משפחה שלה/סבתא שלה/אמא שלי/יומנים אישיים אני לא נכנס, אבל ברגע שאני רואה שיש לה שיחה לא לעניין עם "ידיד" (מעבר לפלירטוט), זו פתיחת מלחמה.
פתיחות מלאה! אני נותן לה להיכנס לאייפון שלי ללא הגבלה. אין לי מה להסתיר. שתיכנס חופשי, שתקרא הכל, את כל ההודעות עם כל מי שבא לה. אם היא לא רוצה שאקרא דבר מה אצלה באייפון (שוב, להוציא מקרים חריגים של שיחות אישיות עם משפחה וחברות), כנראה שיש לה מה להסתיר!!
מאז שני המקרים שקרו לי, היא לא מעזה להגיד לי לא להתקרב למכשיר שלה.