ממה היא נלחצת?
שלום לכולם,
רציתי להתייעץ לגבי משהו שמטריד אותי כבר הרבה זמן..
אני וחברה שלי כבר כמעט שנה ביחד.. אני בן 23 והיא בת 21 ומהתחלת הקשר יש לה בעיה עם מרחב הפרטיות בכל מה שקשור לפלאפון שלה, היא פשוט לא מסכימה לי לגעת בו, לא להתקרב אליו, נגיעה בפלאפון מבחינתה זה חציית קו אדום.. כמובן שאני משתעשע עם זה פה ושם ומנסה לקחת אותו. ובגדול אני די סומך עליה, למרות היותי קנאי מאד.
למרות האמון, משהו בלחץ הזה שלה לגבי הטלפון משגע אותי, מה יש לה כבר להסתיר?? משום מה אני לא אוכל את התירוץ של "החבר הקודם שלי חיטט לי בפלאפון"
עצות?
שלום לכולם,
רציתי להתייעץ לגבי משהו שמטריד אותי כבר הרבה זמן..
אני וחברה שלי כבר כמעט שנה ביחד.. אני בן 23 והיא בת 21 ומהתחלת הקשר יש לה בעיה עם מרחב הפרטיות בכל מה שקשור לפלאפון שלה, היא פשוט לא מסכימה לי לגעת בו, לא להתקרב אליו, נגיעה בפלאפון מבחינתה זה חציית קו אדום.. כמובן שאני משתעשע עם זה פה ושם ומנסה לקחת אותו. ובגדול אני די סומך עליה, למרות היותי קנאי מאד.
למרות האמון, משהו בלחץ הזה שלה לגבי הטלפון משגע אותי, מה יש לה כבר להסתיר?? משום מה אני לא אוכל את התירוץ של "החבר הקודם שלי חיטט לי בפלאפון"
עצות?