מכתב קטן

simply michelle

New member
מכתב קטן

אני לא מספיק ראויה כדאי שיכתבו עליי ספר,ובניגוד למה שאמרת אפילו העיניים שלי לא ראויות מספיק, אבל אתה כן, אתה משהו מיוחד כלכך מלא אנרגיות והבנה, הישות הכי מיוחדת שאי פעם הכרתי, אומרים שכל אדם -עולם אבל אתה קצת יותר מזה. אתה הצלחת במה שהרוב נכשלו בו,אפילו כשלא דיברנו תקופה אתה תמיד היית שם ,לידי,בתוך הראש, דרך הכל דרך הייאוש שלי ,דרך הכאבים שלי שם, מאחורי הקלעים אתה זה שלחש לי את המשפט שהחזיר אותי לבמה,דרך השימחה שלי ,החוסר ביטחון שלי והאובר ביטחון שלי דרך הפחדים שלי, אתה היית איתי בהכל.כשלא ידעתי לבטא את עצמי אתה תמיד הבנת בדיוק את מה שניסיתי להגיד ותמיד דיברת מהלב תמיד.. אבל רק על הבעיות שלי ואתמול אחרי תקופה של ריחוק שיתפת אותי במה שעובר עלייך, ואני רוצה להודות לך על זה , על זה שדיברת איתי, על זה שתמיד הבנת אותי וידעת להחזיר אותי לקו מחשבה נקי והגיוני (פחות או יותר), על זה שאתה מצחיק אותי בכל פעם שאני עצובה ,על המשפטים שתמיד באים בזמן הנכון, על זה שאתה לידי,שאתה חי. אופיר, אתה הישות שלי זאת שנותנת לי בטחון זה שמחייה אותי (אחרי שאף אחד לא הצליח), הישות שגורמת לי לרצות לבכות בכל פעם שאני מביטה לך בעיניים. ואני לא יודעת למה. בשבילי ,אל תשתנה ,אל תתהפך ,אל תתבגר.
 

sh53

New member
שמחה שיש לך את אופיר ../images/Emo13.gif

ובקשר לזה שהוא תומך ועוזר לך - אני חושבת שזה נפלא. זה צעד I הצעד ה- II זה שעכשיו את תעבדי על עצמך, להעלות את הבטחון העצמי שלך, לנסות לעשות דברים לבד, אם נופלים - לומר לעצמך לא נורא, כשאת מצליחה תחגגי את זה ולאט לאט תראי שאת שווה המון ויכולה לעשות דברים בכוחות עצמך
לך
 
למעלה